داغ ترین ها :

سومین نسخه‌ی بتای رابط کاربری One UI 4.0 و خداحافظی با تبلیغات سامسونگ

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند که سومین نسخه‌ بتای رابط کاربری One UI 4.0 شامل نسخه‌ی جدیدی از اپلیکیشن آب و هوا به همراه بهبود اجرای انیمیشن‌ها می‌شود. سامسونگ اعلام کرده که نسخه‌ی آزمایشی جدیدی از رابط کاربری One UI 4.0 را در بازار خانگی یعنی کشور کره جنوبی منتشر کرده که شامل امکانات جدیدی نیز می‌شود. رابط کاربری One UI درواقع همان پوششی است که روی سیستم‌عامل اندروید نشسته و کاربران گوشی‌ های سامسونگ از آن استفاده می‌کنند.

نسخه‌ی چهارم رابط کاربری One UI نیز گفته شده که همراه با ویژگی‌های متعددی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که البته شامل امکان شخصی‌سازی گسترده‌تر نسبت به نسخه‌ی پیشین می‌شود. علاوه بر آن، کیفیت انیمیشن‌ها نیز بهبود یافته و کاربران می‌توانند با اپلیکیشن آب و هوای جدیدی کار کنند.

با این حال، آنچه در سومین نسخه‌ی بتای رابط کاربری One UI 4.0 اهمیت دارد، حذف تبلیغات سامسونگ است؛ تبلیغاتی که به شدت مورد انتقاد کاربران محصولات سامسونگ قرار گرفت و شرکت کره‌ای نیز درنهایت مجبور به حذف آن شد. ویدیوی زیر تغییرات رابط کاربری One UI 4 را نشان می‌دهد.

در متن منبع خبری اشاره شده که برخی از باگ‌های موجود در نسخه‌ی بتای قبلی برطرف شده‌اند؛ ازجمله می‌توان به موردی اشاره کرد که باعث ایجاد اختلال در عملکرد رابط کاربری و بسته شدن اپلیکیشن‌ها می‌شد.

انتظار می‌رود سامسونگ به زودی سومین نسخه‌ی بتای رابط کاربری One UI 4.0 را در کشورهای دیگر نیز منتشر کرده و در اختیار کاربران قرار دهد. با این حال، نباید انتظار انتشار نسخه‌ی نهایی را به این زودی‌ها داشت. درواقع شرکت کره‌ای مشخص نکرده که فرایند انتشار نسخه‌های آزمایشی چه زمانی به اتمام می‌رسد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d9%88%d9%85%db%8c%d9%86-%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%d8%a8%d8%aa%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%db%8c-one-ui-4-0/
ads
ads