داغ ترین ها :
سونی موبایل فعالیت خود در خاورمیانه، ترکیه و آفریقا را متوقف خواهد کرد

سونی موبایل فعالیت خود در خاورمیانه، ترکیه و آفریقا را متوقف خواهد کرد

سونی اخیراً اعلام کرده بود که انتظار دارد فعالیت های بخش موبایل تا سال 2020 به همین صورت ادامه داشته باشد و پس از آن بر روی تکنولوژی های 5G تمرکز داشته باشد. تمام این موارد مستلزم آن است که سونی هزینه های خود را تا حد امکان کاهش دهد تا بتواند همچنان در این بازار فعالیت داشته باشد.

آقای ایوان بلاس که یکی از افراد مهم در توییتر به حساب می آید، در جدیدترین نقل خود تایید کرد که سونی موبایل قصد دارد تا فعالیت خود در برخی مناطق جهان را تعطیل کند. به نقل از وی سونی موبایل به زودی دفاتر رسمی خود در خاورمیانه، ترکیه و آفریقا را تعطیل کرده و رسماً از بازار این مناطق خارج خواهد شد.

بدون شک برندهایی هم سطح یا حتی بهتر در فروشگاه اینترنتی تکنولایف جایگزین سونی خواهند شد. پس برای اطلاع از موجودی روز، صفحه قیمت گوشی را در سایت تکنولایف دنبال کنید.

سونی موبایل هنوز بیانیه ای رسمی در این خصوص صادر نکرده اما بعید نیست که چنین اتفاقی در آینده ای نزدیک رخ دهد. به نقل از ایوان بلاس فعالیت سونی در این مناطق از ماه اکتبر متوقف خواهد شد و احتمالاً از پاییز امسال دیگر شاهد ورود گوشی های سونی به کشور ایران نخواهیم بود. سونی موبایل با این سیاست، احتمالاً تمرکز خود را تنها به دو بازار ژاپن و اروپا معطوف خواهد کرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. سعید

    سونی عالی بود اما فروشگاه هایی که موبایل 2 میلیون تومنی میفروشن 4 میلیون همین باعث میشه مردم نخرن فروشش خراب بشه وقتی نتونه سود کنه خب جمع میکنه دیگه یا حرف فروشنده ها که میگفتن z5 هنگ میکنه میخواستن خرابش کنن فقط فقط یه ادم بی سواد این حرف میزنه همه اینا سونی از ایران خاور میانه بیرون کرد حالا بخرین موبایل های چینی رو خدا قوت خخخخخ

  2. رضا

    سونی چی زدی؟

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d9%88%d9%86%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84-%d9%81%d8%b9%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%aa-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%85%db%8c%d8%a7%d9%86%d9%87%d8%8c-%d8%aa/
ads
ads