داغ ترین ها :
سونی پچ امنیتی ماه های دسامبر و نوامبر را برای تعدادی از گوشی های خود منتشر کرد

سونی پچ امنیتی ماه های دسامبر و نوامبر را برای تعدادی از گوشی های خود منتشر کرد

برند های زیادی در زمینه تولید و عرضه گوشی های هوشمند فعالیت می کنند ولی فقط چند برند خاص هستند که طرفداران زیادی دارند و زمانی که گوشی های هوشمند جدیدی را معرفی می کنند، کاربران به دنبال خرید آن گوشی جدید می روند. یکی از برند هایی که در سرتاسر و به دنیا و خصوص ایران طرفدار زیادی دارد سونی می باشد. بسیاری از کارشناسان بر این باور اند که این کمپانی سیاست های اشتباهی را در طی چند سال اخیر در پیش گرفته است ولی از نظر پشتیبانی نرم افزاری در دنیا بهترین است.

پشتیبانی نرم افزاری یکی از عواملی است که کاربران را به سمت یک برند خاص جذب می کند و سونی در این زمینه عملکرد فوق العاده ای داشته و تا به امروز تمامی پرچمداران دو سال اخیر این کمپانی سیستم عامل جدید اندروید 9.0 را دریافت کرده اند. حال این کمپانی آپدیت جدید را منتشر کرده است و در طی این آپدیت، تعدادی از گوشی های آن پچ های امنیتی ماه های نوامبر و دسامبر را دریافت کرده اند.

 

اگر گوشی جمع جور و خوش دست می‌خواهید، حتما بخوانید: گوشی کوچک

 

در حال حاضر گوشی هوشمند اکسپریا XZ3 و خانواده اکسپریا XZ2 آپدیت مربوط به پچ امنیتی ماه نوامبر را دریافت کرده اند و دو گوشی هوشمند اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ1 Compact پچ امنیتی ماه نوامبر را دریافت کرده اند. کمپانی گوگل هر ماه پچ های امنیتی مربوط به سیستم عامل خود را منتشر می کند و کمپانی ها نیز بعد از سازگار کردن آن با سیستم عامل خود، پچ را در اختیار کاربران قرار می دهند که سونی در این زمینه بسیار عالی عمل می کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d9%88%d9%86%db%8c-%d9%be%da%86-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c-%d9%85%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%a8%d8%b1-%d9%88-%d9%86%d9%88%d8%a7%d9%85%d8%a8%d8%b1-%d8%b1/
ads
ads