داغ ترین ها :
ریلمی 9 پرو پلاس از فناوری شارژ 65 وات برخوردار است

ریلمی 9 پرو پلاس از فناوری شارژ 65 وات برخوردار است

امروز خبرها به شارژر ریلمی 9 پرو پلاس اشاره کردند. گزارش‌های منتشر شده اشاره دارند که ریلمی 9i از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و ریلمی 9 پرو پلاس نیز از فناوری شارژ ۶۵ وات استفاده خواهد کرد.

 

برای خرید گوشی Realme به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

ریلمی در نظر دارد به‌زودی ۴ گوشی هوشمند را تحت سری ریلمی ۹ معرفی و سپس به بازار چین و احتمالا سایر نقاط دنیا عرضه کند. گویا زمان رونمایی این محصولات نیز بسیار نزدیک است و انتظار می‌رود در هفته‌های ابتدایی ماه ژانویه ۲۰۲۲ شاهد معرفی سری ریلمی ۹ باشیم.

گویا هرچه به زمان معرفی این محصولات نزدیک می‌شویم نیز اطلاعات بیشتری از سری ریلمی 9 در فضای مجازی قرار می‌گیرد. یکی از این گزارش‌ها نیز به ظرفیت باتری و سرعت شارژ دو مدل از سری جدید برند چینی یعنی ریلمی 9i و ریلمی 9 پرو پلاس اشاره دارد.

در متن گزارش آمده که ریلمی 9i از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و فناوری شارژ ۳۳ وات استفاده می‌کند. در طرف دیگر مدل پریمیوم سری قرار دارد. گویا ریلمی ۹ پرو پلاس قادر است از فناوری شارژ ۶۵ وات پشتیبانی کند و به همین دلیل شارژر ریلمی 9 پرو پلاس هم ۶۵ وات خواهد بود.

در گزارشی اشاره شد که ریلمی ۹ پرو پلاس دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در پنل پشتی خواهد بود و در پنل جلو نیز گویا بالای صفحه‌نمایش، حفره‌ای قرار می‌گیرد که از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. با این حال در مورد مشخصات دوربین مدل ریلمی 9i اطلاعات بسیار کمی وجود دارد.

انتظار می‌رود ریلمی 9i ارزان‌ترین مدل سری ریلمی ۹ باشد. گوشی هوشمند برند چینی همراه با تراشه‌ی اسنپدراگون 680G روانه‌ی بازار خواهد شد. در پنل جلوی این محصول، صفحه‌نمایشی ۶.۵ اینچی قرار گرفته که از وضوح تصویر +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی استفاده می‌کند. کاربران می‌توانند حق انتخاب نهایت تا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم را داشته باشند. البته برای دوربین اصلی نیز شایعاتی وجود دارد که ریلمی از دوربینی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%98%d8%b1-%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-9-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3/
ads
ads