داغ ترین ها :
شیائومی 11i همراه با فناوری هایپرشارژ 120 وات در تاریخ 16 دی معرفی می‌شود

شیائومی 11i همراه با فناوری هایپرشارژ 120 وات در تاریخ 16 دی معرفی می‌شود

امروز اطلاعات جدیدی از شارژر شیائومی 11i منتشر شد. انتظار می‌رود گوشی شیائومی 11i که به‌زودی شود و از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات به نام هایپرشارژ برخوردار باشد. دقت داشته باشید که شیائومی 11i با گوشی Mi 11i که پیش از تغییرات نام‌گذاری گوشی‌های شیائومی معرفی شد، متفاوت است.

 

برای خرید گوشی های شیائومی و مشاهده قیمت به سایت تکنولایف مراجعه کنید: گوشی شیائومی

 

ماه گذشته گزارشی منتشر شد که شیائومی امکان دارد گوشی هوشمندی را همراه با فناوری شارژ ۱۲۰ وات پیش از پایان سال ۲۰۲۱ به بازار هند عرضه کند. شرکت چینی نیز نسبت به این شایعات، واکنش نشان داده و اعلام کرده که چنین محصولی را در ۶ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۶ دی ۱۴۰۰) رونمایی خواهد کرد.

محصول مدنظر که شیائومی 11i نام دارد از فناوری هایپرشارژ استفاده خواهد کرد که امکان شارژ ۱۲۰ وات البته به‌صورت باسیم را به کاربر می‌دهد. معرفی چنین محصولی برای هند اتفاقات جالبی را رقم خواهد زد؛ زیرا اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که در هند با فناوری شارژی فراتر از ۱۰۰ وات رونمایی خواهد شد.

شیائومی برای فناوری شارژ سریع خود نام هایپرشارژ را انتخاب کرده و می‌گوید که این فناوری می‌تواند ظرفیت باتری را تنها در ۱۵ دقیقه از صفر به صد درصد برساند. شیائومی هنوز مشخص نکرده که ماه آینده‌ی میلادی چه تعدادی گوشی هوشمند معرفی می‌کند. با این حال شایعات منتشر شده به تعدد محصولات مدنظر شرکت چینی اشاره دارند که البته یکی از آن‌ها شیائومی 11i خواهد بود.

انتظار می‌رود اطلاعات بیشتری از محصول جدید شرکت چینی منتشر شود. در هر صورت آنچه در حال حاضر در اختیار داریم به وجود حفره‌ای در بالای صفحه‌نمایش شیائومی 11i برای قرار گرفتن دوربین سلفی اشاره دارد. نرخ نوسازی این صفحه‌نمایش به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و برای تراشه نیز از تراشه‌‌های پرچم‌دار مدیاتک استفاده خواهد شد.

شارژر شیائومی 11i یک هایپر شارژر 120 واتی خواهد بود

شارژر شیائومی 11i صد و بیست واتی خواهد بود.

با وجود اینکه صحت این موضوع هنوز تایید نشده است، اما گزارش‌ها اشاره دارند که ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس گویا با نام شیائومی 11i به بازار هند عرضه خواهد شد و درواقع محصولی که به آن اشاره کردیم به نوعی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس البته با نام دیگر برای بازاری متفاوت خواهد بود.

شیائومی در نظر دارد طی روزهای آینده جدیدترین پرچم‌داران خود را معرفی کند؛ پرچم‌دارانی که تحت سری شیائومی ۱۲ به بازار عرضه خواهند شد و از دو مدل تشکیل می‌یابند. مدل اول که شیائومی ۱۲ نام دارد، نسخه‌ی کامپکت با صفحه‌نمایش ۶ اینچی است و مدل دیگر که شیائومی ۱۲ پرو نام دارد با صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر و طبیعتا مشخصات سخت‌افزاری به مراتب بهتری نسبت به نسخه‌ی استاندارد راهی بازار خواهد شد.

در حالی که شیائومی 11i قرار است با تراشه‌ای از مدیاتک به بازار عرضه شود، شیائومی در نظر دارد پرچم‌داران جدید خود را همراه با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ راهی بازار کند؛ تراشه‌ای پرچم‌دار از شرکت کوالکام که تقریبا به اکثر گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سال ۲۰۲۲ قدرت خواهد بخشید.

شرکت چینی همیشه در نظر داشته تا تنوع خاصی به بازار گوشی‌های هوشمند ببخشد و به نظر می‌رسد حداقل سه گوشی هوشمند برای بازار میان‌رده‌ی پریمیوم و بالارده عرضه خواهد کرد. نظر شما کاربران تکنولایف در مورد محصولات جدید شیائومی چیست و فکر می‌کنید آیا پرچم‌داران جدید شرکت چینی می‌توانند موفقیت نسخه‌های قبلی را تکرار کنند؟

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%98%d8%b1-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-11i/
ads
ads