داغ ترین ها :
شارژ اضطراری ایرانسل + کد دستوری

شارژ اضطراری ایرانسل + کد دستوری

اگر در حال صحبت با گوشی خود باشید و شارژ سیم کارت اعتباری به پایان برسد و دسترسی به اینترنت و رمز دوم کارت بانکی نداشته باشید، چه کاری انجام می‌دهید؟ آیا می‌دانید که بدون نیاز به پرداخت پول هم می‌توانید مکالمه انجام دهید و پیامک ارسال کنید؟ در ادامه این مطلب به نحوه گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل خواهیم پرداخت و روش‌های موجود و شرایط دریافت این طرح را توضیح می‌دهیم. پس اگر می‌خواهید بیشتر در مورد شارژ اظطراری ایرانسل بدانید در ادامه همراه تکنولایف باشید.

 

لیست امروز قیمت موبایل را در فروشگاه تکنولایف ببنید: قیمت گوشی

 

شارژ اضطراری ایرانسل چیست؟

عیب اصلی سیم کارت اعتباری را می‌توان به اتمام رسیدن اعتبار در زمان‌های حساس به حساب آورد. تصور کنید در حال ارسال پیامک یا برقرار کردن تماس هستید و شارژ حساب به پایان می‌رسد و شما هم به کارت بانکی یا اینترنت دسترسی ندارید. در چنین شرایطی شارژ اضطراری ایرانسل به کمک شما می‌آید و به شما امکان می‌دهد تا بدون پرداخت پول برای خود اعتبار خریداری کنید. در ادامه شرایط و کد درخواست شارژ ایرانسل اضطراری را به شما توضیح می‌دهیم.

شرایط دریافت شارژ اضطراری ایرانسل چیست؟

برای این که بتوانید از سرویس شارژ اضطراری ایرانسل روی خط اعتباری خود استفاده کنید باید دو شرط وجود داشته باشد:

  • سه ماه از فعال شدن سیم کارت اعتباری ایرانسل شما گذشته باشد.
  • در یک ماه گذشته 10 هزار تومان تراکنش انجام داده باشید.

اگر سیم کارت اعتباری شما دو شرط گفته شده را دارد از طریق یکی از روش گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل که در ادامه به آن می‌پردازیم برای دریافت این اعتبار اقدام کنید.

 

کد دریافت تنظیمات اینترنت ایرانسل:
تنظیمات اینترنت ایرانسل

 

نحوه گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل چگونه است؟

شما از سه روش مختلف می‌توانید شارژ اضطراری را برای سیم کارت اعتباری ایرانسل خود فعال کنید. در ادامه به هر سه روش خواهیم پرداخت.

رمز شارژ اضطراری ایرانسل از طریق پیامک

آسان‌ترین راه فعال کردن این قابلیت از طریق پیامک است و نیاز به هیچ کار خاصی ندارد. برای انجام این کار تنها کافیست مبلغ شارژ اضطراری مورد نظر خود را به شماره 815 پیامک کنید. این مبلغ می‌تواند تا سقف 100 هزار ریال باشد و باید حتما مبلغ مورد نظر را به ریال وارد کنید.

برای مثال اگر به 2 هزار تومان شارژ اضطراری ایرانسل نیاز دارید باید عدد 20000 را به سرشماره 815 ارسال کنید. به عنوان مثالی دیگر اگر به کد شارژ اضطراری ایرانسل ۶۰۰ تومان نیاز دارید باید عدد ۶۰۰۰ را به 812 ارسال کنید. توجه داشته باشید که برای ارسال پیامک به شماره 815 به شارژ نیاز ندارد و ارسال پیام به این شماره کاملا رایگان است.

کد شارژ اضطراری ایرانسل از طریق SSID

به غیر از روش ارسال پیام که در بالا توضیح دادیم شما می‌توانید شارژ اضطراری را از طریق شماره گیری کد *815# دریافت کنید. با شماره گیری این عدد و سپس وارد کردن گزینه 1 مبلغ 500 تومان به اعتبار حساب شما اضافه می‌شود. از طریق همین کد شما می‌توانید به اینترنت اضطراری نیز دسترسی داشته باشید.

با شماره گیری کد *815# و سپس انتخاب عدد 2، 3 یا 4 به اینترنت اضطراری 1 روزه، 7 روزه یا 30 روزه دسترسی پیدا خواهید کرد. بسته به مدت زمان بسته که انتخاب می‌کنید گزینه‌های مختلف به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید آن را انتخاب کرده و بسته را فعال کنید. پس با همین کد 812 در واقع کد اینترنت اضطراری ایرانسل هم به حساب می‌آید.

در نظر داشته باشید که اگر از این روش استفاده کنید بیشتر از مبلغ 500 تومان نمی‌توانید اعتبار حساب دریافت کنید و برای دریافت اعدادی بالاتر تا 10 هزار تومان باید به سراغ روش اول یعنی ارسال پیامک بروید.

 

چطور شارژ اضطراری همراه اول بگیریم؟
شارژ اضطراری همراه اول

 

دریافت شارژ اضطراری از طریق برنامه ایرانسل من

برنامه ایرانسل من یک برنامه بسیار کاربردی برای مشترکین این اپراتور است و قابلیت‌های زیادی را در دسترس قرار می‌دهد. یکی از قابلیت‌های این برنامه دریافت شارژ و اینترنت اضطراری است و برای دریافت اعتبار کافیست به روی گزینه ‘’شارژ اضطراری’’ یا ‘’اینترنت اضطراری’’ کلیک کنید.

کد شارژ اضطراری ایرانسل رایگان است؟

شارژ اضطراری اصلا رایگان نیست و هزینه آن پس از شارژ حساب از شما کسر خواهد شد. به گفته خود شرکت ایرانسل هزینه این طرح 50 تومان به ازای هر 500 تومان است و این یعنی دریافت 5000 تومان اعتبار اضطراری برای شما 5500 تومان محاسبه شده و از شارژ حساب در آینده کسر می‌شود. این طرح تنها در صورتی کاربرد دارد که شما دسترسی به کارت بانکی یا شارژ مجدد حساب خود نداشته باشید و بخواهید هزینه را بعد از استفاده پرداخت کنید.

کد لغو شارژ اضطراری ایرانسل

ممکن است پس از فعال کردن شارژ اضطراری شما تصمیم به لغو این سرویس بگیرید ولی باید بگوییم که امکان غیر فعال سازی شارژ اضطراری ایرانسل وجود ندارد و باید از اعتبار خریداری شده استفاده کنید و سپس هزینه آن را بپردازید.

 

کد دستوری برای لغو sms تبلیغاتی ایرانسل چیست؟
لغو پیامک های تبلیغاتی ایرانسل

 

چرا شارژ اضطراری ایرانسل فعال نمیشه؟

همان طور که بالاتر هم اشاره کردیم برای فعال شدن شارژ اضطراری ایرانسل باید خط اعتباری شما دو شرط کلی داشته باشد. یکی این که از فعال شدن آن در شبکه بیشتر از سه ماه گذشته باشد و یکی هم این که در یک ماه گذشته حداقل 10 هزار تومان تراکنش مالی انجام داده باشید. اگر شارژ اضطراری برای شما فعال نمی‌شود احتمالا خط شما یکی از دو شرط بالا را ندارد.

 

با نحوه استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل آشنا شوید: کد استعلام شارژ ایرانسل 

 

سوالات متداول

مراحل لغو تمدید خودکار شارژ اضطراری ایرانسل چگونه است؟ ممکن است پس از فعال کردن شارژ اضطراری شما تصمیم به لغو این سرویس بگیرید ولی باید بگوییم که امکان غیر فعال سازی این سرویس وجود ندارد و باید از اعتبار خریداری شده استفاده کنید و سپس هزینه آن را بپردازید.

شارژ اضطراری ایرانسل رایگان است؟ شارژ اضطراری اصلا رایگان نیست و هزینه آن پس از شارژ حساب از شما کسر خواهد شد. به گفته خود شرکت ایرانسل هزینه این طرح 50 تومان به ازای هر 500 تومان است.

چگونه شارژ اضطراری دریافت کنیم؟ آسان‌ترین راه فعال کردن این قابلیت از طریق پیامک است و نیاز به هیچ کار خاصی ندارد. برای انجام این کار تنها کافیست مبلغ شارژ اضطراری مورد نظر خود را به شماره 815 پیامک کنید. این مبلغ می‌تواند تا سقف 100 هزار ریال باشد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

7 نظر

  1. آرمین

    کد دستوری خوبه

  2. مجتبی هوشمند

    آگاهی رسانی شما عزیزان بسیار کار آمد و عالی است .اما خط بنده از سه ماه بیشتر است که فعال میباشد و بیشتر از مبلغ ذکر شده شارژ اعتبار شده اما باز شارژ اضطراری روی خطم انجام نمیشود چکار کنم

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مجتبی هوشمند

      سلام از اپراتور پیگیری کنید
      1. عزیزه

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام؟ سیمکارت های دائمی چرا از گزینه‌های شارژر اضطراری محروم باشد!!اعتبار خط های دائمی که بشتر است؛ مسئولان ایرانسل دراین مورد هم نظر مثبت ارائه کند ممنون میشیم: رضایی!!
  3. علیرضا

    برای من یک نوشته چینی میاد

  4. Saghi

    سلام
    آقا من هر دو شرط رو دارم ولی سرویس شارژ اضطراری برام فعال نمیشه

  5. عزیزاله

    روی روش شارژ خودکار رفته چطور لغوکنم

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%98-%d8%a7%d8%b6%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%b3%d9%84/
ads
ads