داغ ترین ها :
شایعه فضای ذخیره‌سازی 1 ترابایتی آیفون 13 پرو (یا آیفون 12S)

شایعه فضای ذخیره‌سازی 1 ترابایتی آیفون 13 پرو (یا آیفون 12S)

اپل اخیرا سری آیفون 12 خود را به بازار عرضه کرد. خط تولید آن‌قدر موفق بوده که این شرکت تمام رکوردها را شکسته و 90 میلیون گوشی آیفون را در سه‌ماهه پایانی ۲۰۲۰ به فروش رسانده است.
سری iPhone12 اولین سری اپل است که از ارتباطات 5G پشتیبانی می‌کند و اکنون این شرکت در حال آماده‌سازی مدل‌های iPhone13 است. با این‌که جزئیات این سری هنوز هیچ‌کجا موجود نیست، اما جدیدترین شایعات به ارتقای فوق‌العاده گسترده فضای ذخیره‌سازی اشاره دارند.
بر اساس آخرین گزارشات، اپل در حال کار بر روی نسخه‌های 1 ترابایتی iPhone13 (یا iPhone 12S) برای سال آینده است. این حجم، دو برابر حجم گوشی‌های فعلی اپل (سری iPhone12) است.
iPhone XS با 512 گیگابایت حافظه داخلی، از گوشی‌های با حافظه داخلی بسیار حجیم تا به حال بوده است. اما به مدل‌های جدیدتر iPhone11 و iPhone12، حجم بیشتری اختصاص نیافته بود.
مدل جدید راه بسیار درازی در مرحله توسعه نمونه اولیه در پیش دارد، اما گویا برخی از آنها از ۱ ترابایت حافظه داخلی بهره خواهند برد. البته این شایعات بیشتر حول نسخه‌های Pro وجود دارند. هنوز نمی‌توان مطمئن بود که اپل قصد دارد فضای ذخیره‌سازی مدل‌های پایه را از ۱۲۸ گیگابایت بالاتر ببرد.
جدا از فضای ذخیره‌سازی، پراسر به نقل از منبعی اظهار داشت که iPhone 12S/13، دارای ناچ کوچک‌تری خواهد بود. البته این به معنی ارتفاع یا عرض کم‌تر مورد انتظار نخواهد بود. (هشدار منصفانه: شایعات «ناچ کوچک‌تر» پارسال هم پخش شده بودند، اما هنوز پاسخی برای آنها ارائه نشده است.)
اشاره‌هایی هم به سنسور اثر انگشت داخل صفحه‌نمایش وجود داشته است. گرچه شایعات بر این باورند که اپل FaceID را، حتی در صورت افزودن اثر انگشت، حفظ خواهد کرد. به همین دلیل هم هست که به نظر می‌رسد ناچ قرار است سر جای خود باقی بماند. همچنین شایعاتی در مورد ارائه پشتیبانی از Wi-Fi 6E نیز وجود دارند.برای اطمینان از چنین اخبار و شایعاتی هنوز خیلی زود است و باید در انتظار گزارشات رسمی‌تر بمانیم. آنچه مورد انتظار است، ارائه اخبار رسمی‌تر در خصوص این گوشی‌ها در ماه‌های آتی و پیش از ارائه خود آنها در سپتامبر امسال است. برای خرید آیفون 13، لینک زیر را در فروشگاه تکنولایف دنبال کنید.

 

قیمت آیفون 13

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b4%d8%a7%db%8c%d8%b9%d9%87-%d9%81%d8%b6%d8%a7%db%8c-%d8%b0%d8%ae%db%8c%d8%b1%d9%87%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-1-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%aa%db%8c-iphone13-pro-%db%8c/
ads
ads