داغ ترین ها :
شیائومی از یک دستبند هوشمند با نام Mi Band 3 رونمایی کرد

شیائومی از یک دستبند هوشمند با نام Mi Band 3 رونمایی کرد

امروزه علاوه بر هیاهوی گوشی های هوشمند در بازار جهانی که توجهات زیادی را به خود جلب می کند گروهی دیگر از محصولات تکنولوژی هستند که طرفداران خاص خود را دارند. اکثر برند های بزرگ تولید کننده گوشی های هوشمند علاوه بر تولید و عرضه گوشی های هوشمند، در زمینه گجت های پوشیدنی نیز فعالیت می کنند. گجت های پوشیدنی مانند ساعت های هوشمند، دستبند های هوشمند و حتی برخی از لباس ها، طرفداران زیادی را در سرتاسر دنیا پیدا کرده است.

همانطور که در بالا به این موضوع اشاره کردیم کمپانی های بزرگ در زمینه تولید و عرضه گجت های پوشیدنی فعالیت می کنند و در همین راستا، در تاریخ 31 می، کمپانی شیائومی علاوه بر معرفی گوشی خود از یک دستبند هوشمند Mi Band 3 رونمایی کرد. این محصول از یک صفحه نمایش OLED بزرگ همراه با یک باتری قوی و یک طراحی پیشرفته بهره خواهد برد که با توجه به اطلاعات ذکر شده این محصول می تواند توجهات زیادی را به خود جلب کند.

جدیدترین ساعت ها و مچ بندهای هوشمند شیائومی را به بهترین قیمت خریداری کنید: ساعت هوشمند شیائومی

حال امروز یکی از مدیران ارشد کمپانی شیائومی در قالب یک توئیت اعلام کرد: دستبند هوشمند Mi Band 3 به رکورد فروش 1 میلیونی در طی 17 روز رسیده است.

در تولید اولیه، این دستبند فقط در رنگ سیاه و قیمت 25 دلار در دسترس بود اما بعد از تقاضای کاربران، کمپانی شیائومی تولید دو رنگ دیگر را شروع کرده و قیمت این دستبند با این دو رنگ را، 3 دلار افزایش داد.

می بند

Rubbery Strap اعلام کرده که بند این محصول را 2000 بار در حالت های مختلف و ناخوشایند مورد آزمایش قرار داده و مشکلی برای این محصول پیش نیامده است. البته باید به این نکته اشاره کنیم که این محصول موفق به دریافت گواهینامه IP68 شده است و این موضوع بدان معناست که دستبند مقاوم در آب می باشد و کاربران در هنگام شنا هم می توانند از این دستبند هوشمند استفاده کنند.

قابلیت های این محصول شامل نمایش ساعت، سنسور قدم شمار، سنسور اندازه گیری ضربان قلب و فناوری بلوتوث برای اتصال به گوشی های هوشمند، می باشد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%db%8c%da%a9-%d8%af%d8%b3%d8%aa%d8%a8%d9%86%d8%af-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d8%a7%d9%85-mi-band-3-%d8%b1%d9%88/
ads
ads