داغ ترین ها :
شیائومی بوک ایر ۱۳ معرفی شد

شیائومی بوک ایر ۱۳ معرفی شد

شیائومی در کنار معرفی سری ردمی نوت ۱۲ از محصولات جدید مختلفی رونمایی کرد. از جمله این محصولات جدید می‌توانیم به شیائومی بوک ایر ۱۳ اشاره کنیم.

 

در فروشگاه تکنولایف هر روز تنوع لپ تاپ بیشتر می‌شود: قیمت لپ تاپ

 

مشخصات شیائومی بوک ایر ۱۳

از جمله مشخصات شیائومی بوک ایر ۱۳ می‌توانیم به صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی OLED و جدیدترین پردازنده اینتل اشاره کنیم.

شیائومی بوک ایر ۱۳ در دو مدل راهی بازار می‌شود. یک مدل از پردازنده Core i7 مدل 1250U استفاده می‌کند و یک مدل هم با پردازنده Core i5 مدل 1230U استفاده می‌کند. از دو مدل با ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 5200Hz راهی بازار می‌شوند و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD PCIe 4.0 دارند.

شیائومی بوک ایر 13

صفحه نمایش OLED در اندازه ۱۳٫۳ اینچی وضوح تصویر ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد و نسبت تصویر آن ۱۶:۱۰ است. این صفحه نمایش با یک لایه گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود. از دیگر مشخصات شیائومی بوک ایر ۱۳ می‌توانیم به صفحه نمایشی اشاره کنیم که می‌توان آن را چرخاند. البته که صفحه نمایش لمسی است.

از دیگر ویژگی‌های این صفحه نمایش می‌توانیم به ویژگی دالبی ویژن و HDR 500 اشاره کنیم. این صفحه نمایش ۱۰۰ درصد رنگ‌های DCI-P3 را نشان می‌دهد.

 

شاید علاقه‌مند باشید:
لپ تاپ اقتصادی چی بخریم

 

شیائومی بوک ایر 13

اسپیکرهای در نظر گرفته شده برای این محصول از استاندارد دالبی اتموس استفاده می‌کنند. دو اسپیکر برای این محصول در نظر گرفته شده و دو عدد توییتر هم دارند.

شیائومی بوک ایر ۱۳ از دو عدد پورت Thunderbolt 4 استفاده می‌کند و جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا هم روی آن دیده می‌شود. این لپ تاپ شیائومی به باتری ۵۸٫۳ وات ساعتی مجهز شده و آداپتور ۶۵ وات دارد.

Xiaomi Book air 13

شیائومی بوک ایر ۱۳ تنها ۱۲ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن به ۱٫۲ کیلوگرم می‌رسد. این لپ تاپ جدید شیائومی تنها در رنگ سفید راهی بازار خواهد شد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%a8%d9%88%da%a9-%d8%a7%db%8c%d8%b1-%db%b1%db%b3/
ads
ads