داغ ترین ها :
شیائومی واچ S1 به همراه ایرفون 3 معرفی شد

شیائومی واچ S1 به همراه ایرفون 3 معرفی شد

شیائومی در کنار معرفی شیائومی 12، ساعت هوشمندی به نام شیائومی واچ S1 و هدست واقعا بی‌سیم ایرفون 3 را رونمایی کرد.

 

برای خرید ساعت هوشمند به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

روز گذشته شیائومی جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود را معرفی کرد که تنها شامل گوشی‌های هوشمند سری شیائومی 12 نمی‌شدند. برند چینی علاوه بر معرفی گوشی‌های هوشمند شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ پرو و شیائومی 12X محصولات دیگری مانند رابط کاربری MIUI 13، ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 و هدست واقعا بی‌سیم ایرفون 3 را معرفی کرد.

واچ S1 را می‌توان ساعت هوشمند بالارده با طراحی و متریال پریمیوم دانست که از امکانات مختلفی نیز برخوردار است. ساعت هوشمند جدید شیائومی از بدنه‌ای از جنس استیل و محافظ شیشه‌ای از نوع Sapphire استفاده می‌کند و صفحه‌نمایشی ۱.۴۳ اینچی با پنل AMOLED را به کاربر ارائه می‌دهد.

محصول جدید برند چینی می‌تواند از اپلیکیشن‌های شخص ثالث نیز پشتیبانی کند. واچ S1 دارای ۱۱۷ حالت ورزشی است و همچنین می‌تواند در برابر پاشش آب مقاوم باشد. از ویژگی‌های ساعت هوشمند پریمیوم شرکت چینی می‌توان به برخورداری از چیپ NFC برای تراکنش مالی و میکروفون و بلندگو برای مکالمه بهره می‌برد.

 

برای خرید ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

سران شیائومی اعلام کردند که محصول جدید این شرکت از امکاناتی مانند حسگر سنجش ضربان قلب و میزان اکسیژن در خون برخوردار است و همچنین می‌تواند چرخه‌ی خواب کاربر در طول شبانه‌روز را رصد کند. از امکانات دیگر آن می‌توان به GNSS و باتری با ظرفیت ۴۷۰ میلی‌آمپرساعت اشاره کرد که می‌تواند با هر بار شارژ واچ S1 را به مدت ۱۲ روز البته در استفاده‌ی معمولی روشن نگه دارد.

شیائومی واچ S1 با بند پلاستیکی از قیمتی معادل ۱۶۵ دلار و با بند چرم نیز از قیمتی معادل ۱۷۵ دلار بهره می‌برد. البته قیمت‌های ذکر شده برای بازار چین هستند و هنوز مشخص نیست که ساعت هوشمند جدید برند چینی در بازار جهانی با چه قیمتی عرضه خواهد شد.

محصول دیگری که شرکت چینی معرفی کرده، هدست واقعا بی‌سیم ایرفون 3 است که از ویژگی حذف نویز محیط یا ANC نیز استفاده می‌کند. درواقع میکروفون‌های این هدست قادر هستند که نویزی تا حد ۴۰ دسی‌بل را حذف کنند. ایرفون ۳ برای ارائه‌ی ویژگی مدنظر به سه میکروفون مجهز شده که البته از حالت گذر صدا نیز برخوردار هستند تا بخشی از صدای محیط به گوشی کاربر برسد و بتواند از اتفاقات محیط اطراف باخبر شود.

 

برای خرید هدفون به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

سران شرکت چینی گفته‌اند که هدست بی‌سیم ایرفون ۳ قادر است با هر بار شارژ به مدت ۷ ساعت در حالت ANC کار کند و اگر قاب شارژ را نیز در نظر بگیریم مد زمان مد نظر به ۳۰ ساعت خواهد رسید. شما می‌توانید قاب ایرفون ۳ را با اتصال شارژر از طریق درگاه USB-C شارژ کرده یا از طریق شارژر Qi به‌صورت بی‌سیم شارژ کنند.

هدست واقعا بی‌سیم جدید شیائومی از گواهی IP55 برخوردار است که شامل مقاومت در برابر نفوذ گردوخاک و پاشش آب می‌شود. انتظار می‌رود ایرفون ۳ در چین با قیمتی معادل ۷۰ دلار عرضه شود، اما هنوز مشخص نشده که محصول جدید شرکت چینی با چه قیمتی روانه‌ی بازار جهانی خواهد شد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d9%88%d8%a7%da%86-s1-%d8%a8%d9%87-%d9%87%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d9%81%d9%88%d9%86-3-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads