داغ ترین ها :
شیائومی ۱۵ میلیارد دلار به بخش تحقیق و توسعه اختصاص می‌دهد

شیائومی ۱۵ میلیارد دلار به بخش تحقیق و توسعه اختصاص می‌دهد

مدیرعامل شیائومی تایید کرده که شرکت شیائومی ۱۵ میلیارد دلار را طی ۵ سال آینده به بخش تحقیق و توسعه تزریق خواهد کرد.

 

لیست قیمت گوشی های شیائومی و آفرهای ویژه خرید روزانه از تکنولایف را ببنید: گوشی شیائومی

 

خارج از کشور چین، شیائومی به عنوان برندی شناخته می‌شود که محصولاتی مقرون به صرفه و برخوردار از ویژگی‌ها و سخت‌افزاری درخور توجه عرضه می‌کند. چنین موضوعی درواقع سیاستی است که شیائومی طی سال‌های گذشته در پیش گرفته و همیشه در نظر داشته تا محصولاتی با امکانات درخور توجهی را به بازار عرضه کند که قیمت به مراتب کمتری نسبت به رقبا داشته باشند.

با این حال، پیش بردن چنین سیاسی بدون هزینه نیست و برند چینی باید همیشه یک قدم از رقبای خود جلوتر باشد تا بتواند در چرخه‌ی رقابت باقی مانده و همچنین مشتریان را راضی نگه دارد. در همین راستا، لی جون، مدیرعامل شیائومی روز گذشته اعلام کرد که شرکت چینی می‌خواهد طی ۵ سال آینده، بودجه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد یوآن یا ۱۵ میلیارد دلار را به بخش تحقیق و توسعه تزریق کند.

افزایش بودجه r&d شیائومی

چنین رقمی کمک خواهد کرد تا شیائومی بتواند فاصله‌ی خود با رقبای چینی را حفظ کرده و به سطح شرکت‌های مطرح دنیا برسد. طی سال‌های گذشته گزارشی منتشر شد که شرکت چینی بودجه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد یوآن را برای تحقیق و توسعه در نظر گرفته بود و حال مشخص شده که رقم ذکر شده به دو برابر رسیده است.

مدیرعامل شیائومی در ادامه توضیح داد که طی دو سال گذشته، ۲۲ میلیارد یوآن برای رشد بخش تحقیق و توسعه هزینه شده و در حال حاضر تعداد مهندسان این شرکت به ۱۶ هزار نفر می‌ٰسد. شیائومی طی سال‌های گذشته امکانات درخور توجهی را برای گوشی‌های هوشمند و سایر محصولات خود معرفی کرده که می‌توان به سایبر فوکوس و Image Brain اشاره کرد؛ امکاناتی که امکان ثبت تصاویر با کیفیت بالاتری را برای کاربر فراهم می‌کنند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%db%b1%db%b5-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d8%af%d9%84%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d8%ae%d8%b4-%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82-%d9%88-%d8%aa/
ads
ads