داغ ترین ها :
شیائومی 11T و شیائومی 11T پرو با دوربین 108 و صفحه‌نمایش AMOLED معرفی شدند

شیائومی 11T و شیائومی 11T پرو با دوربین 108 و صفحه‌نمایش AMOLED معرفی شدند

شیائومی امروز دو گوشی پرچم‌دار جدید معرفی کرد. این دو گوشی جدید شیائومی 11T و شیائومی 11T پرو نام دارند. این دو پرچم‌دار جدید از نظر قیمت بسیار ارزان‌تر از مدل‌های دیگر سری 11 به حساب می‌آیند و همچنین ویژگی‌های بسیار جذابی هم دارند. با جزئیات بیشتر از این دو گوشی شیائومی همراه ما باشید.

 

مشخصات شیائومی 11T پرو

این گوشی به تراشه اسنپ‌دراگون 888 مجهز شده و صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰+ دارد با نسبت تصویر ۲۰:۹ دارد. نرخ نوسازی صفحه‌نمایش شیائومی 11T پرو هم به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و نرخ نمونه برداری اثر انگشت آن هم ۴۸۰ هرتز خواهد بود. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این صفحه‌نمایش از استاندارد HDR10+ پشتیبانی می‌کند و میزان روشنایی آن هم به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد.

شیائومی mi 11t پرو

از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توانیم به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی آن اشاره کنیم که اندازه پیکسل‌های حسگر آن به ۲.۱ میکرومتر می‌رسد. البته این دوربین از OIS استفاده نمی‌کند. روی این گوشی از دوربین اولتراواید هم استفاده شده که حسگر ۸ مگاپیکسلی دارد و می‌تواند زاویه عکاسی آن هم به ۱۲۰ درجه می‌رسد. این گوشی یک دوربین تله-ماکرو با حسگر ۵ مگاپیکسلی هم دارد.

طراحی لبه ها و اسپیکر شیائومی mi 11t pro

گوشی 11T پرو از شارژ سیمی ۱۲۰ وات برخوردار است که شیائومی نام آن را هایپر شارژ گذاشته است. ین شارژر باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گوشی را شارژ می‌کند. این شارژر باعث شده که بتوانید کل ظرفیت باتری را در مدت زمان ۱۷ دقیقه شارژ کنید. همچنین ۷۲ درصد ظرفیت باتری هم در مدت زمان ۱۰ دقیقه شارژ می‌شود که برای تماشای ۷ ساعت ویدئو، ۵ ساعت مسیریابی و ۲ ساعت ضبط ویدئوی با کیفیت 1080 کافی خواهد بود. شیائومی اعلام کرده که اگر گوشی را روزی یکبار شارژ کنید پس از نزدیک به دو سال ۸۰ درصد ظرفیت باتری گوشی قابل استفاده خواهد بود. همچنین مشخص شده که این شارژر ۱۲۰ وات همراه با خود گوشی عرضه می‌شود. حتما می‌دانید که گوشی‌های آیفون 13 بدون شارژر در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

 

 

 

دوربین شیائومی می 11 تی پرو

شیائومی اعلام کرده که حسگر تشخیص اثر انگشت این گوشی به جای اینکه روی لبه گوشی قرار گرفته باشد، زیر صفحه‌نمایش قرار گرفته است. این گوشی از گواهی IP53 هم برخوردار شده که البته تنها در برابر نفوذ گرد و خاک و پاشش قطره‌های آب مقاوم است.

گوشی شیائومی 11T پرو در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید راهی بازار می‌شود. این گوشی با ۸ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 با قیمت ۶۵۰ یورو راهی بازار می‌شود. مدل دیگر این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم ۷۰۰ یورو قیمت دارد و مدل دیگر که ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد هم با قیمت ۷۵۰ یورو در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مشخصات شیائومی 11T

گوشی شیائومی 11T بسیار شبیه به مدل پرو است. این گوشی هم صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED دارد که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. روی این گوشی یک دوربین اصلی با حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین اولتراوید با حسگر ۸ مگاپیکسلی و دوربین تله-ماکرو با حسگر ۵ مگاپیکسلی دیده می‌شود. شیائومی با 11T از تراشه دیمنسیتی ۱۲۰۰ اولترا استفاده کرده که با معماری ۶ نانومتری ساخته شده است.

شیائومی 11T

گوشی شیائومی 11T از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژر سریع ۶۷ وات بهره می‌برد. این شارژ می‌تواند کل ظرفیت باتری را در مدت زمان ۳۶ دقیقه شارژ کند. این گوشی هوشمند با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نزدیک به ۵۰۰ یورو قیمت دارد. مدل دیگر آن هم که ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد با قیمت ۵۵۰ یورو عرضه می‌شود.

دوگوشی شیائومی 11T و شیائومی 11T پرو قطعا علاقه‌مندان زیادی خواهند داشت.

 

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-11t-%d9%88-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-11t-%d9%be%d8%b1%d9%88/
ads
ads