داغ ترین ها :
شیائومی 12 اولترا از شارژ سریع 120 وات برخوردار خواهد بود

شیائومی 12 اولترا از شارژ سریع 120 وات برخوردار خواهد بود

اطلاعات منتشر شده از پرچم‌دار شرکت چینی یعنی شیائومی 12 اولترا نشان می‌دهد که در کنار پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم از شارژ باسیم ۱۲۰ واتی استفاده می‌کند. شیائومی می ۱۰ اولترا اولین گوشی هوشمندی بود که همراه با شارژ سریع ۱۲۰ وات معرفی شد؛ اما سران شرکت چینی تصمیم گرفتند که می ۱۱ اولترا از شارژ سریع ۶۷ وات برخوردار شود. حال به نظر می‌رسد شیائومی 12 اولترا می‌خواهد شبیه به می ۱۰ اولترا باشد و از فناوری شارژ با توان ۱۲۰ وات پشتیبانی کند.

 

جدیدترین های شیائومی را با بهترین قیمت از سایت تکنولایف تهیه کنید: گوشی شیائومی

 

محصول شرکت چینی از باتری با ظرفیت ۴۸۶۰ میلی‌آمپرساعت استفاده می‌کند که امکان شارژ ۱۲۰ وات آن به‌صورت باسیم و شارژ ۵۰ وات آن به‌صورت بی‌سیم وجود دارد. محصول شرکت چینی دارای پنل AMOLED است که وظیفه تولید آن را سامسونگ به عهده خواهد داشت. این صفحه‌نمایش می‌تواند وضوح تصویر +1440p را به کاربران ارائه دهد و گویا از نرخ نوسازی بالایی نیز برخوردار خواهد بود.

شیائومی 12 اولترا دوربین‌های لایکا برخوردار می‌شود

دقیقا مشخص نشده که نرخ نوسازی شیائومی 12 اولترا چه خواهد بود؛ اما می‌توان انتظار داشت که محصول برند محبوب چینی از نرخ نوسازی ۹۰ یا ۱۲۰ هرتزی بهره ببرد. در مورد ماژول دوربین اصلی گفته شده که تغییرات بسیار کمی در مقایسه با شیائومی ۱۱ اولترا رخ خواهد داد.

دوربین لایکا شیائومی 12 اولترا

برای دوربین شیائومی ۱۲ اولترا از حسگرهایی استفاده می‌شود که تحت برند لایکا هستند و همچنین ماژول دوربین نیز از طراحی ظاهری متفاوتی استفاده خواهد کرد. این ماژول متشکل می‌شود از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر GN2 که از سایز ۱/۱.۱۲ اینچی بهره می‌برد. در کنار این حسگر، دوربین اولتراواید با وضوح تصویر ۴۸ مگاپیکسلی قرار دارد که دوربین ۴۸ مگاپیکسلی دیگری با لنز پریسکوپ آن را همراهی می‌کند.

دوربین شیائومی ۱۲ اولترا

باید اشاره کرد که این اطلاعات هنوز توسط سران شیائومی تایید یا رد نشده است؛ اما انتظار می‌رود با نزدیک شدن به زمان رونمایی محصولات سری شیائومی 12 اطلاعات بیشتری در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-12-%d8%a7%d9%88%d9%84%d8%aa%d8%b1%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%98-%d8%b3%d8%b1%db%8c%d8%b9-120-%d9%88%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
ads
ads