داغ ترین ها :
شیائومی 12T پرو با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی معرفی شد

شیائومی 12T پرو با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی معرفی شد

شیائومی گوشی شیائومی 12T پرو را با ویژگی‌های بسیار جذاب معرفی کرد. از ویژگی‌های بسیار جذاب این گوشی می‌توانیم به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی اشاره کنیم. در ادامه به معرفی کامل این گوشی می‌پردازیم.

 

برای خرید گوشی های شیائومی با گارانتی معتبر به فروشگاه تکنولایف سر بزنید: قیمت گوشی شیائومی

 

شیائومی 12T پرو

شیائومی 12T پرو اولین گوشی شیائومی خواهد بود که دوربینی با حسگر ۲۰۰ مگاپیکسل دارد. این گوشی از حسگر ISOCELL HP1 استفاده می‌کند. اندازه این حسگر 1/1.22 اینچی است و اندازه پیکسل‌های آن ۰٫۶۴ میکرومتر است. این دوربین از تکنولوژی بینینگ ۱۶ به ۱ استفاده می‌کند که و در محیط‌های تاریک نور زیادی جذب می‌کند.

برای گوشی شیائومی 12T پرو از دوربین تله‌فوتو استفاده نشده، اما می‌تواند عکس‌هایی با زوم دو برابر ثبت کند. دوربین در نظر گرفته شده برای این گوشی توانایی ضبط ویدئوهای 8K با ویژگی HDR10+ دارد. این دوربین به OIS هم مجهز شده و به ویژگی تشخیص حرکت چشم و فوکوس خودکار قابلت تشخیص حرکت مجهز شده‌.

اگر می‌خواهید گوشی شیائومی 12T پرو را برای دوربین خریداری کنید، باید بگوییم که تنها دوربین اصلی آن فوق‌العاده است و دیگر دوربین‌ها اصلا هیجان‌انگیز نیستند. این گوشی یک دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسل دارد که می‌تواند با زاویه ۱۲۰ درجه عکاسی کند. یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

برای دوربین سلفی از حسگر ۲۰ مگاپیکسلی استفاده شده که می‌تواند با زاویه ۷۸ درجه عکاسی کند. حسگر تشخیص اثر انگشت این گوشی هم زیر صفحه نمایش قرار گرفته است.

شیائومی 12 تی پرو

برای گوشی شیائومی 12T پرو از صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED استفاده شده که وضوح تصویر آن به ۱۲۲۰ به ۲۷۱۲ پیکسل می‌رسد. این صفحه نمایش از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و به صورت خودکار روی ۳۰ هرتز، ۶۰ هرتز و ۹۰ هرتز و ۱۲۰ هرتز قرار می‌گیرد. پنل این صفحه نمایش ۱۲ بیتی است و از رنگ‌های HDR10+ و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش این امکان را دارد که ۵۰۰ نیت روشنایی تولید کند. حداکثر میزان روشنایی صفحه نمایش نیز به ۹۰۰ نیت می‌رسد. صفحه نمایش با یک لایه گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود.

گوشی شیائومی 12T پرو به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ پلاس مجهز شده و از دریچه‌های انتقال گرمای بهتری هم در مقایسه با دیگر گوشی‌های شیائومی ۱۲ استفاده می‌کند. دریچه‌های انتقال گرمای این گوشی ۶۵ درصد بزرگ‌تر است و ۱۲۵ درصد بیشتر گرما را منتقل می‌کند.

رنگ آبی شیائومی 12 تی پرو

در کنار استفاده از تراشه اسنپ دراگون این گوشی از ۸ گیگابایت رم LPDDR5 استفاده می‌کند و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 دارد. البته که می‌توان این گوشی را با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم خریداری کرد. این گوشی با اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 راهی بازار می‌شود.

شیائومی 12t پرو

گوشی شیائومی ۱۲ تی پرو به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند. خوشبختانه شارژر داخل جعبه محصول قرار دارد. باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی برای کار تا ۱۳ ساعت و نیم مناسب خواهد بود. برای شارژ کامل باتری هم تنها به ۱۹ دقیقه زمان نیاز خواهید داشت.

عکس شیائومی 12 تی پرو

گوشی شیائومی 12T پرو بلندگوی استریو دارد که توسط هارمن کاردن تنظیم شده‌اند و از استاندارد دالبی اتموس بهره می‌برد. این گوشی وای-فای ۶ دارد و از بلوتوث ۵٫۲ و NFC بهره می‌برد. این گوشی از دو سیم‌کارت برخوردار است که هر دو به شبکه 5G متصل می‌شوند.

عکس شیائومی 12 تی پرو

گوشی شیائومی ۱۲ تی پرو در تاریخ ۲۱ مهر ماه راهی بازار می‌شود. مدلی که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد هم با قیمت ۷۵۰ یورو راهی بازار می‌شود.  مدل دیگر که ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد هم با قیمت ۸۰۰ یورو راهی بازار می‌شود و مدل آخر که ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد هم با قیمت ۸۵۰ دلار عرضه می‌شود.

 

لیست روز بهترین موبایل های برند شیائومی را ببنید:
بهترین گوشی شیائومی

 

شیائومی 12T

گوشی شیائومی ۱۲ تی شباهت زیادی به گوشی شیائومی ۱۲ تی پرو دارد و از نظر صفحه نمایش و باتری با هم شباهت دارند. با این حال باید بگوییم که گوشی شیائومی 12T به تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ اولترا راهی بازار می‌شود و دوربین اصلی آن به حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.

دوربین اصلی این گوشی از حسگر ISOCELL HM6 استفاده می‌کند که با تکنولوژی بینینگ ۹ به ۱ عکاسی می‌کند. این دوربین به حسگر OIS مجهز شده و می‌تواند ویدئوهای 8K ضبط کند که به ویژگی فوکوس خودکار حرکت چشم مجهز شده است.

دوربین اولتراواید از حسگر ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم دارد. دوربین سلفی هم حسگر ۲۰ مگاپیکسلی دارد.

شیائومی 12T

روی گوشی شیائومی 12T به صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED مجهز شده که وضوح تصویر آن ۱۲۲۰+   است. صفحه نمایشی با پنل ۱۲ بیتی را روی این گوشی مشاهده می‌کنید که از تکنولوژی HDR10+ بهره می‌برد و از دالبی ویژن پشتیبانی نمی‌کند. صفحه نمایش به صورت خودکار نرخ فریم ۳۰، ۶۰، ۹۰ و ۱۲۰ هرتز قرار می‌گیرد. نرخ نمونه برداری لمسی صفحه نمایش هم به ۴۸۰ هرتز می‌رسد. همانند مدل پرو صفحه نمایش شیائومی ۱۲ تی ۵۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند و حداکثر میزان روشنایی آن هم به ۹۰۰ نیت می‌رسد.

اسپیکرهای استریو را روی این گوشی هم مشاهده می‌کنید. اسپیکرهایی که از استاندارد دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند و توسط هارمن کاردن تنظیم شده‌اند.

این گوشی از وای-فای ۶ و بلوتوث ۵٫۳ و NFC پشتیبانی می‌کند و دو سیم‌کارت دارد که هر دو به شبکه 5G متصل می‌شوند.

اگر به این گوشی علاقه‌مند شده‌اید، می‌توانید بررسی گوشی شیائومی 12T Pro را در تکنولایف مطالعه کنید.

این گوشی به تراشه دایمنسیتی 8100 اولترا مجهز شده و در مدل‌هایی راهی بازار می‌شود که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. شیائومی 12T با اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 راهی بازار می‌شود.

باتری در نظر گرفته شده برای این محصول تا ۱۳ ساعت نیم دستگاه را روشن نگه می‌دارد و شارژر ۱۲۰ وات آن هم در مدت زمان ۱۹ دقیقه باتری را کاملا شارژ می‌کند.

فروش شیائومی 12T در تاریخ ۲۱ مهر ماه شروع می‌شود. مدلی که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد با قیمت ۶۰۰ یورو راهی بازار می‌شود. مدل دیگری که ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد هم با قیمت ۶۵۰ یورو راهی بازار می‌شود.

 

آموزش نحوه فعالسازی و رجیستری گوشی های شیائومی:
دریافت کد فعال سازی گوشی شیائومی

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-12t-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads