داغ ترین ها :
شیائومی Redmi Note 7 و درز اطلاعات تازه

شیائومی Redmi Note 7 و درز اطلاعات تازه

Redmi Note 7 یکی از گوشی های آینده کمپانی شیائومی است که این برند بنا دارد آن را معرفی کند. کمپانی تاریخ دقیقی را برای معرفی این گوشی اعلام نکرده است اما انتظار می رود که در سه ماهه اول سال جاری، این گوشی به صورت رسمی معرفی گردد. تا به امروز منابع مختلفی اطلاعات مربوط به این گوشی را منتشر کرده اند اما تا زمان معرفی کامل آن، هیچ یک از اطلاعات مورد تائید نمی باشند.

گیکبنچ شیائومی ردمی نوت 7

یکی از منابعی که اطلاعات مربوط به بخش پردازنده این گوشی را منتشر کرده است، گیگبنچ می باشد. اطلاعات منتشر شده بیان می کنند که چیپست این گوشی اسنپدراگون 660 خواهد بود که پیشتر در تعدادی از گوشی های میان رده بکار گرفته شده است. مدلی که در این منبع تست شده رمی 6 گیگابایتی دارد اما این امکان وجود که شیائومی مدل های دیگری را با حافظه داخلی و رم متفاوت معرفی کند. این گوشی هوشمند در تست تک هسته ای نمره 1462 و در تست چند هسته ای نمره 4556 را کسب کرده است و یکی از بخش های مهم آن سیستم عامل است که این گوشی با اندروید 9.0 Pie معرفی خواهد شد.

مشاهده لیست گوشی های شیائومی و خرید آنلاین از تکنولایف: قیمت گوشی شیائومی

شیائومی ردمی 7

دیگر منابع عکس هایی را نیز منتشر کرده اند  که از آن ها می توان دریافت، صفحه نمایش این اسمارت فون مدل ناچ بوده و به همین سبب دوریبن سلفی آن به صورت تک گانه می باشد. اما در بخش پشتی نیز دوربین دوگانه توجه را به خود جلب می کند. از طرفی دیگر پوستر منتشر شده از این گوشی بیانگر آن است که باتری آن 4800 میلی آمپری خواهد بود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-redmi-note-7-%d9%88-%d8%af%d8%b1%d8%b2-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%aa%d8%a7%d8%b2%d9%87/
ads
ads