داغ ترین ها :
شیشه محافظ جدید شرکت Corning مختص گوشی های انعطاف پذیر

شیشه محافظ جدید شرکت Corning مختص گوشی های انعطاف پذیر

بسیاری از افراد برای مدتی خرج های اضافه خود را کنار می گذارند و اقدام به جمع آوری پول می کنند و در این بین بعضی از افراد به دنبال آن هستند تا گوشی هوشمند مورد علاقه خود را خریداری کنند که بسیار لذت بخش است. اما بعد از خریداری یکی از اتفاقات بدی که می تواند برای کاربران رخ دهد رها شدن گوشی و شکستن صفحه نمایش است یا در وسعتی کمتر، خط و خش افتادن روی صفحه نمایش گوشی است. در همین راستا کمپانی های تولید کننده گوشی های هوشمند به سراغ محافظان صفحه نمایش می روند.

کُرنینگ گوریلا گلس

یکی از کمپانی هایی که در این زمینه به صورت اختصاصی فعالیت می کند کمپانی Corning است که محصولات آن با نام Corning Gorilla Glass شناخته می شوند. مدتی پیش این کمپانی ششمین نسخه از شیشه های محافظ خود را معرفی کرد تا کمپانی های سازنده گوشی های هوشمند آن را در محصولات خود بکار بگیرند. حال خبر رسیده که این کمپانی بر روی پروژه جدیدی تحقیق می کند که نتیجه آن محصولی به مراتب باریک تر و مقاوم تر خواهد بود و در گوشی های انعطاف پذیر بکار گرفته می شوند.

اگر تفاوت نسخه های مختلف گوریلا گلس را نمیدانید حتما بخوانید: گوریلا گلس چیست

Corning محصول فوق را تا مرحله تولید پیش برده است و یکی از منابع اعلام کرده است که ضخامت شیشه جدید در حدود 1 میلی متر است. همانطور که در بالا اشاره کردیم، شیشه محافظ جدید مخصوص گوش های انعطاف پذیر بوده و در نسل بعدی گوشی های هوشمند بکار گرفته خواهد شد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d9%85%d8%ad%d8%a7%d9%81%d8%b8-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-corning-%d9%85%d8%ae%d8%aa%d8%b5-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%86/
ads
ads