داغ ترین ها :
صفحه نمایش شیائومی 12 امتیاز A+ را از DisplayMate دریافت کرد

صفحه نمایش شیائومی 12 امتیاز A+ را از DisplayMate دریافت کرد

سایت Display Mate با بررسی صفحه نمایش سری گوشی‌های شیائومی ۱۲ امتیاز A+ را به سری شیائومی ۱۲ داد. دو گوشی شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو توانستند به ۱۵ رکورد جدید در این سایت دست پیدا کنند که در هفت رکورد توانستند رتبه visually indistinguishable from perfect را کسب کنند. گوشی شیائومی 12X هم توانست یک رکورد کسب کند. از همینجا مشخص می‌شود که صفحه نمایش شیائومی 12 کیفیت بالایی دارد.

 

جدیدترین های شیائومی با آفرهای عالی در سایت تکنولایف موجود است: گوشی شیائومی

 

هر کدام از این سه گوشی در قسمت‌های مختلف قوی عمل کردند. گوشی شیائومی 12 پرو تنها عضو این خانواده سه نفره به حساب می‌آید که وضوح تصویر بلایی دارد و وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. وضوح تصویر بالا باعث شده که درخشندگی مناسبی داشته باشد. همچنین مشخص شد که میزان روشنایی این صفحه نمایش به ۹۸۰ نیت می‌رسد.

مشخصات صفحه نمایش شیائومی 12

شیائومی صفحه نمایش این گوشی‌ها را در کارخانه کالیبره کرده و به همین دلیل صفحه نمایش سری شیائومی ۱۲ رنگ‌ها را بسیار عالی نشان می‌دهند و کنتراست دقیقی دارند. اگر تنظیمات صفحه نمایش را در حالت درست قرار دهید، صفحه نمایش رنگ‌های sRGB را عالی نشان می‌دهد. اگر تنظیمات صفحه نمایش روی Vivid و Saturated باشد هم پوشش رنگ‌های DCI-P3 آن از ۱۰۰ درصد بیشتر می‌شود.

موضوع جالب اینجاست که صفحه نمایش شیائومی ۱۲ و شیائومی 12X می‌توانند ۶۸ میلیارد رنگ را پردازش کنند. در واقع باید بگوییم که از صفحه نمایش ۱۲ بیتی برای این محصولات استفاده شده است. در حقیقت با اولین صفحه‌های نمایش ۱۲ بیتی بازار رو به رو هستیم که روی یک گوشی هوشمند قرار گرفته‌اند. البته برای استفاده از ویژگی ۱۲ بیتی صفحه نمایش باید محتوایی را تماشا کنید که با فرمت دالبی ویژن عرضه شده‌اند. صفحه نمایش این گوشی‌ها هم گواهی دالبی ویژن را دریافت کرده‌اند.

صفحه نمایش شیائومی 12 چقدر رنگ نمایش میدهد

صفحه نمایش شیائومی ۱۲ پرو ۱۰ بیتی خواهد بود و می‌تواند ۱ میلیارد رنگ را رندر کند. از طرف دیگر این صفحه نمایش تنها صفحه نمایشی در بین این خانواده به حساب می‌آید که از قابلیت LTPO پشتیبانی می‌کند و نرخ نوسازی آن را می‌توان از ۱ هرتز تا ۱۲۰ هرتز تغییر داد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-12/
ads
ads