داغ ترین ها :
طراحی ساده‌تر صفحه نمایش گوشی S22 Ultra نسبت به نوت 20 اولترا

طراحی ساده‌تر صفحه نمایش گوشی S22 Ultra نسبت به نوت 20 اولترا

گزارش‌های منتشر شده اشاره دارند که صفحه نمایش گلکسی اس 22 اولترا از لبه‌هایی با انحنای به مراتب کمتر از صفحه نمایش گلکسی نوت 20 اولترا برخوردار هستند.

 

قیمت گوشی سامسونگ را می توانید از سایت فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف دیدن کنید.

 

در میان شرکت‌های سازنده، سامسونگ اولین شرکتی بود که گوشی هوشمندی با لبه‌های منحنی به بازار عرضه کرد. البته شرکت کره‌ای طی سال‌های گذشته در سیاست‌های خود تغییراتی داده و در هر مدل از محصولات جدید سامسونگ شاهد هستیم که میزان انحنای لبه‌های گوشی هوشمند کاهش می‌یابد.

از محصولات مهمی نیز که شرکت کره‌ای برای معرفی و عرضه‌ی آن‌ها آماده می‌شود، سری گلکسی اس 22 است. طبیعتا گلکسی اس 22 اولترا نیز که مدل پریمیوم سری محسوب می‌شود نسبت به مدل استاندارد و گلکسی اس 22 پرو از اهمیت بیشتری برخودار خواهد بود.

در مورد گلکسی اس 22 اولترا گفته شده که شباهت بسیاری به گلکسی نوت 20 اولترا دارد. درواقع سامسونگ به جای معرفی و عرضه‌ی سری گلکسی نوت جدید، بیشتر به سراغ افزودن ویژگی‌های آن به سری اس رفته است. گویا در میان سه مدل سری گلکسی اس 22 نیز مدل اولترا بیشترین شباهت را به سری گلکسی نوت دارد.

حال، گزارشی منتشر شده که طبق آن با وجود شباهت طراحی ظاهری گلکسی اس 22 اولترا به گلکسی نوت 20 اولترا، میزان انحنای صفحه نمایش گلکسی اس 22 اولترا نسبت به نوت 20 اولترا بسیار کمتر خواهد بود. درواقع می‌توان گفت که میزان انحنای صفحه نمایش گلکسی اس 22 اولترا بیشتر شبیه به گلکسی نوت 10 پلاس خواهد بود.

در این بین برای مدل‌های استاندارد و پروی سری گلکسی اس 22 طراحی در نظر گرفته شده که صفحه‌نمایشی با لبه‌های صاف داشته باشند. در هر صورت تا زمان معرفی و عرضه‌ی محصولات جدید سامسونگ باید صبر کرد و دید که شرکت کره‌ای برای سری گلکسی اس 22 چه برنامه‌هایی را در نظر گرفته و از نظر طراحی ظاهری و مشخصات سخت‌افزاری نسبت به مدل‌های سری گلکسی اس 21 چه تفاوت‌هایی را مشاهده خواهیم کرد.

در انتها شما کاربران تکنولایف، نظرتان را با ما در میان قرار دهید که کاهش میزان انحنای لبه‌های صفحه‌نمایش تا چه حد می‌تواند در تجربه‌ی کار با گوشی هوشمند تاثیرگذار باشد؟ نظرتان را در مورد تغییرات به وجود آمده در طراحی ظاهری سری گلکسی اس 22 به اعضای دیگر تکنولایف به اشتراک قرار دهید. این گوشی را می‌توانید در رنگ های متنوع و دو ظرفیت متفاوت از طریق لینک های زیر خریداری کنید.

 

قیمت گوشی S22 اولترا با حافظه 256 و رم 12 گیگابایت

 

خرید گلکسی S22 Ultra با ظرفیت 512 و رم 12 گیگابایت

 

 

آخرین اخبار مرتبط با گوشی های سامسونگ:

عکس های جدید از پنل پشتی گوشی S21 Fe سامسونگ را ببنید

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b3-22-%d8%a7%d9%88%d9%84%d8%aa%d8%b1%d8%a7/
ads
ads