داغ ترین ها :
طراحی آیفون 14 پرو در رندرهای CAD لو رفت

طراحی آیفون 14 پرو در رندرهای CAD لو رفت

هنوز تا زمان معرفی گوشی‌های آیفون ۱۴ زمان زیادی باقی مانده است؛ اما شایعات می‌گویند که آیفون ۱۴ با تغییرات ظاهری همراه خواهد بود. امروز رندرهای CAD آیفون ۱۴ پرو منتشر شده که در واقع طراحی آیفون 14 پرو را نشان می‌دهند. با نگاهی به این رندرها متوجه تغییرات ظاهری این گوشی در مقایسه با گوشی‌های قبلی اپل خواهید شد.

 

جدیدترین آیفون های بازار را از سایت تکنولایف با آفرهای ویژه خریداری کنید: گوشی اپل

 

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی سایت 91Mobiles گوشی‌های آیفون ۱۴ در چهار مدل راهی بازار می‌شوند. در این گزارش گفته شده که امسال خبری از آیفون ۱۴ مینی نخواهد بود. حالا تصاویر منتشر شده از رندرهای CAD نشان می‌دهند که حداقل جلوی گوشی آیفون ۱۴ پرو با تغییرات ظاهری همراه شده است. با نگاهی به این رندرها متوجه می‌شوید که دیگر خبری از ناچ بزرگ روی صفحه نمایش نیست. یک حفره کوچک برای دوربین جلو و یک حفره کوچک دیگر هم برای حسگرهای مختلف روی صفحه نمایش دیده می‌شود. برخی شایعات می‌گویند که آیفون ۱۴ پرو با تراشه A16 Bionic راهی بزار می‌شود و مدل‌های پایه آیفون ۱۴ از تراشه A15 Bionic استفاده خواهند کرد. به احتمال زیاد تفاوت زیادی میان مدل‌های معمولی و مدل‌های پرو آیفون ۱۴ وجود خواهد داشت.

آیفون 14 پرو در رندرهای CAD

رندرهای منتشر شده از طراحی آیفون 14 پرو نشان می‌دهند که در کنار اینکه خبری از ناچ بزرگ روی صفحه نمایش نیست، حاشیه‌های صفحه نمایش هم کمتر شده و گوشی ظاهر رده بالاتری پیدا کرده است. دکمه پاور روی لبه سمت راست قرار گرفته و روی لبه سمت چپ هم درگاه سیم کارت، دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه هشدار قرار گرفته‌اند.

در قسمت پشت به نظر نمی‌رسد که تغییرات زیادی صورت گرفته باشد. با نگاهی به تصویر منتشر شده متوجه می‌شوید که قسمت پشت آیفون ۱۴ پرو به آیفون ۱۳ پرو بسیار شبیه است. ماژول وربین میزبان دوربین‌های بزرگی است که از قاب پشتی بیرون زده‌اند. همچنین فلش LED هم در این قسمت دیده می‌شود. میکروفن و حسگر LiDAR هم روی قاب پشتی دیده می‌شوند.

آیفون 14 پرو در رندرهای CAD

شایعات می‌گویند که آیفون ۱۴ پرو صفحه نمایشی در اندازه ۶.۱ اینچی خواهد داشت که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. همچنین گفته شده از پنل ProMotion OLED برای این گوشی استفاده می‌کند. این گوشی احتمالا از تراشه A16 Bionic و ۶ گیگابایت رم برخوردار است.

 

چطور گوشی دزدی را تشخیص دهیم؟ مطلب زیر را بخوانید:
از کجا بفهمم گوشی دزدیه

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-14-%d9%be%d8%b1%d9%88/
ads
ads