داغ ترین ها :

طراحی ظاهری لنوو لژیون Y90 در تیزر رسمی به نمایش درآمد

لنوو تیزری ویدئویی منتشر کرده که طراحی ظاهری گوشی هوشمند لژیون Y90 را از زوایای مختلف به نمایش می‌گذارد.

 

آخرین قیمت و لیست گوشی های موجود بازار را از سایت تکنولایف دنبال کنید: قیمت گوشی

 

ماه گذشته بود که شرکت لنوو از احتمال معرفی گوشی هوشمند گیمینگی به نام لژیون Y90 خبر داد؛ محصولی که از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی استفاده می‌کند. در آن زمان گفته شد که محصول جدید شرکت چینی در ۱ ژانویه (۱۱ دی) رونمایی خواهد شد؛ اما چنین اتفاقی رخ نداد.

در حالی که بسیاری از طرفداران محصولات لنوو منتظر رونمایی گوشی هوشمند جدید این شرکت هستند، برند چینی تیزری منتشر کرده که طبق آن، طراحی ظاهری لنوو لژیون Y90 به نمایش درآمده است. به لطف این تیزر می‌توان با طراحی ظاهری محصول جدید لنوو از زوایای مختلف آشنا شد.


در ویدئو می‌توان مشاهده کرد که لبه‌های دستگاه از انحنای خفیفی برخوردار هستند و حاشیه‌ی بسیار کمی نیز در اطراف صفحه‌نمایش دیده می‌شود. دوربین سلفی نیز در سمت راست صفحه‌نمایش قرار گرفته تا کاربر بتواند با استفاده از آن، تصاویر سلفی گرفته یا امکان چت تصویری داشته باشد. این دوربین درواقع قسمتی از صفحه‌نمایش را در برنمی‌گیرد؛ بلکه نوار حاشیه‌ای در بالای صفحه‌نمایش قرار گرفته و میزبان دوربین سلفی، حسگرها و بلندگوی مکالمه شده است.

در پنل پشتی می‌توان به ماژول دوربین نسبتا بزرگی برخورد کرد که درست در مرکز پنل قرار دارد. علاوه بر دوربین‌ها، ماژول میزبان لوگوی لنوو و همچنین حرف Y است تا جلوه‌ی خاصی به گوشی هوشمند جدید برند چینی بدهد. به نظر می‌رسد لژیون Y90 از بدنه‌ای فلزی استفاده می‌کند و برای پنل جلو نیز از شیشه استفاده شده است.

لنوو legion Y90

آنطور که گزارش‌ها اشاره دارند محصول برند چینی از رابط کاربری ZUI استفاده می‌کند که برای تجربه‌ی هرچه بهتر بازی‌های اندرویدی توسعه یافته است. از طرفی دستگاه به نحوی طراحی شده تا کاربر بتواند برای مدت طولانی از تجربه‌ی بازی‌ها لذت ببرد.

به همین منظور لژیون Y90 دارای سیستم خنک‌کننده‌ی دوگانه‌ای است که فن برای کاهش دمای تولید شده‌ی دستگاه استفاده می‌کند. انتظار می‌رود گوشی هوشمند جدید لنوو دارای صفحه‌نمایشی ۶.۹۲ اینچی باشد که از پنل E4 AMOLED استفاده می‌کند و از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۷۲۰ هرتزی و محتوای HDR پشتیبانی می‌کند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b8%d8%a7%d9%87%d8%b1%db%8c-%d9%84%d9%86%d9%88%d9%88-%d9%84%da%98%db%8c%d9%88%d9%86-y90/
ads
ads