داغ ترین ها :
طراحی نامعمول LG: گوشی بال‌وپرگشوده LG Wing 5G

طراحی نامعمول LG: گوشی بال‌وپرگشوده LG Wing 5G

LG Wing 5G حرکت خاصی در دنیای طراحی‌های تلفن‌های هوشمند است: طراحی جسورانه و عجیب برای داشتن صفحه‌نمایش بیشتر و بزرگ‌تر، بدون تا شدن. در ادامه همراه مجله تکنولایف باشید تا با هم مشخصات این گوشی و قابلیت‌هایش را مرور کنیم.

LG Wing 5G تلاشی دوست‌داشتنی برای خلق اثری جدید

LG Wing در بیشتر موارد، گوشی خوبی محسوب می‌شود. هرچند که LG برای حفظ رقابت در هزینه با سایر پرچمداران، از برخی قابلیت‌های دوربین صرف نظر کرده است.
البته نباید انتظار یک حرکت انقلابی فوق‌العاده را داشته باشید. چه‌بسا نرم‌افزار چندصفحه‌ای آن در حد نسخه اولیه است و برای ارائه کاربری بهتر زمان زیادی لازم دارد. اما LG Wing 5G تلاشی دوست‌داشتنی برای خلق اثری جدید و مهم‌تر از همه مقرون‌به‌صرفه‌تر از نمونه‌های تاشو است. البته این‌که دقیقاً چه کسی به آن احتیاج دارد و برای چه کسانی طراحی شده، می‌تواند سؤال خوبی باشد.

نکات مثبت نکات منفی

نکات مثبت نکات منفی
صفحه‌نمایش چرخان با استفاده آسان

مقرون‌به‌صرفه اما با کاربردهای اضافی

جزئیات مناسب

نرم‌افزار چندصفحه‌ای ناقص و آزاردهنده

برنامه‌های اندک سازگار با صفحه‌نمایش کوچک

عدم وجود دوربین تله‌فوتو

 

بررسی مختصر و مفید به LG Wing 5G

جدا از گوشی‌های تاشوی گران‌قیمت، در سال‌های اخیر بازار طراحی تلفن راکد بوده است. به همین خاطر هم گوشی Wing 5G یک حرکت استثنایی و جسورانه است: تلفنی که صفحه‌نمایش اصلیش به صورت افقی به بالا می‌چرخد، و نمایشگر کوچک‌تری را در به نمایش در می‌آورد.
از این طریق می‌توانید با استفاده یک‌دستی از گوشی، به برنامه‌های بیشتری دسترسی داشته باشید. البته این ایده در بسیاری از طراحی‌های آزمایشی تلفن‌های دهه 2000 وجود داشته است. به طور کلی، به نظر می‌رسد LG Wing همان Danger Hiptop (معروف به T-Mobile Sidekick) است، که برای 2020 مدرنیزه شده است.
همانند Microsoft Surface Duo، صفحه کوچک فضای بیشتری برای یک برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توانید از آن برای نمایش‌گر دوم استفاده کنید، و هنگام تماشای یک فیلم در صفحه اصلی، با دوستان‌تان حرف بزنید.

ال جی وینگ
LG Wing در حالت بسته، دقیقاً مانند گوشی‌های معمولی به نظر می‌رسد؛ گرچه کمی ضخیم‌تر و سنگین‌تر از اکثر آن‌هاست. اما باید توجه کنید که اندازه آن نسبت به گوشی‌های تاشویی مثل Galaxy Z Fold2 سامسونگ، به یک گوشی معمولی نزدیک‌تر است. پس می‌توانید از آن به عنوان یک تلفن معمولی هم استفاده کنید.
باز کردن گوشی اصلا کار سختی نیست، حتی با یک دست؛ اما برای آن‌که تصادفا در جیب‌تان باز نشود مقاومت کافی‌ای دارد. با چرخش صفحه و قرار گرفتن در بالای دستگاه، صفحه کوچک در معرض دید قرار گرفته و گوشی به شکل «T» در می‌آید.
این امر اساساً نمایش‌گر را (هرچند کم) افزایش می‌دهد، و می‌توان با این‌که تقریبا این صفحه کوچک بی‌فایده است کنار آمد. با این‌که برنامه‌های کمی با این صفحه سازگارند، اما داشتن این منطقه اختصاصی برای وظایف ثانویه، از نظر تئوری مفید است: بدون دور شدن از جریان اصلی، چت کنید یا در Google جستجو کنید.
برنامه‌های منحصربه‌فرد دیگری هم برای صفحه اضافی وجود دارد: مانند قابلیت استفاده به عنوان کنترل لمسی صفحه هنگام مرور آنلاین. بهتر از این، با چرخش در حالت دوربین، صفحه کوچک به لطف نرم‌افزار تثبیت‌کننده تصویر، کنترل‌های شبیه‌سازی‌شده گیمبال را برای دنبال کردن سوژه نشان می‌دهد. همچنین، دوربین سلفی ظاهرشونده به شما امکان می‌دهد تصاویر را به طور هم‌زمان از هر دو دوربین اصلی و سلفی ضبط کنید. این قابلیت برای پخش زنده فیلم بسیار جالب و مناسب خواهد بود.

گوشی ال جی wing

به عبارت دیگر، LG Wing پتانسیل زیادی دارد. البته در عمل، استفاده از صفحه‌نمایش‌ها کمی زمان می‌برد، چرا که نرم‌افزار کامل و مناسبی ندارند. LG در انتقال بین حالت‌ها اصول اولیه را رعایت کرده است، اما اجرای برنامه‌ها در هر دو صفحه پیچیده است. کشیدن برنامه از یک صفحه به دیگری، اصلا ساده نیست.
بنابراین، باید برخی کارها (مثل تنظیم دستی برنامه‌ها) را بیاموزید، تا از صفحه جدید حداکثر بهره را ببرید. با این کار نظم و ترتیب را کاملا حس خواهید کرد، اما باز هم آرزوی رابط کاربری روان‌تر و برنامه‌های بیشتری را خواهید داشت.
ال جی برای پایین نگه داشتن هزینه‌ها و رقابت با گوشی‌های هوشمند سطح بالا، مانند Galaxy S20 و iPhone 12 Pro، از برخی ویژگی‌ها صرف نظر کرده است. گرچه این کمبودها از انگشتان یک دست هم کمترند. LG Wing 5G دارای مشخصات خوب و نمایشگر اصلی تحسین‌برانگیزی است که حتی بدون قابلیت چرخش هم می‌تواند با دیگران رقابت کند.

LG Wing چه زمانی و با چه قیمتی عرضه خواهد شد؟

LG Wing در 14 سپتامبر ۲۰۲۰ معرفی، و در 15 اکتبر همان سال در آمریکا عرضه شد. اما هنوز مشخص نیست که چه زمانی در نقاط دیگر عرضه خواهد شد.
قیمت آن ۹۹۹ دلار (حدود 777 پوند / ۲۵ میلیون تومان) است و در حال حاضر فقط با یک پیکربندی ارائه می‌شود. شرکت ورایزون در آمریکا تنها ارائه‌دهنده فعلی آن است.
این قیمت رقابتی باعث می‌شود که گوشی در بین سایر پرچمداران هم‌سطح، مثل Galaxy S20 و iPhone 12 Pro قرار بگیرد. گرچه LG Wing از رقبایش کمی ضعیف‌تر است، اما چیزهای خوبی ارائه می‌دهد: صفحه‌نمایش و طراحی جدید، و پشتیبانی از 5G.

بررسی تخصصی طراحی و صفحه‌نمایش LG Wing 5G

LG Wing 5G در نگاه اول تقریباً عادی به نظر می‌رسد: نمایشگر لب‌به‌لب، طراحی مستطیلی، دکمه‌های کناری، جایگاه اثر انگشت روی صفحه، درگاه USB-C و غیره. یک گوشی مشابه LG Velvet با طراحی سبک‌تر، که مورد خاص دیگری ندارد. اما با چرخش قسمت رویی، دو صفحه‌نمایش اصلی 6.8 اینچی OLED افقی و ثانویه ۳.۹ اینچی OLED را خواهید دید.
این نمایش‌گر کوچک درست مثل یک صفحه بزرگ کار می‌کند. می‌توان از برخی برنامه‌ها (کمی فشرده‌تر از معمول) در آن استفاده کرد، آن را به کنترل‌های ثانویه مثل برنامه دوربین اختصاص داد یا به عنوان صفحه‌کلید با آن کار کرد. اگرچه 3.9 اینچ برای یک صفحه‌نمایش امروزی بسیار کوچک به نظر می‌رسد، اما مساحت آن فقط کمی کوچک‌تر از صفحه 4 اینچی iPhone5 و iPhone SE اصلی است.
این تلفن هم مثل بقیه، دارای یک جفت دکمه تنظیم صدا در سمت راست و یک دکمه خاموش/روشن در زیر آن است. مشکل استفاده از این دکمه‌ها وقتی به وجود می‌آید که صفحه به حالت چرخشی باز شود. هر سه پشت نمایش‌گر مخفی می‌شوند و فشار دادن آن‌ها سخت و ناجور خواهد بود. بدتر آن‌که به سادگی می‌توان دکمه‌ها را اشتباه کرد و آن‌ها را عوضی به کار برد.

گوشی هوشمند ال جی وینگ
اسلات‌های سیم‌کارت و کارت حافظه در سمت چپ هستند. در پایین گوشی یک درگاه USB-C و در سمت راست درگاه تک‌بلندگوی تلفن قرار دارد. در بالای گوشی هم یک میکروفون و دوربین سلفی ظاهرشونده قرار دارد (درست مثل دوربین ظاهرشونده OnePlus 7 Pro). این دوربین در صورت تشخیص افتادن گوشی توسط شتاب‌سنج، به سرعت جمع خواهد شد تا آسیب نبیند.
اما با وجود تمام این قطعات متحرک، تعجب‌آور نیست که LG Wing 5G از مقاومت IP در برابر گردوغبار و آب برخوردار نیست. متأسفانه، جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز وجود ندارد.

چگونگی استفاده از صفحه‌نمایش‌ها

استفاده مؤثر از LG Wing 5G به دانستن زمان مناسب چرخش صفحه خلاصه می‌شود. نیازی نیست دائما آن را باز بگذارید. زیرا نمایشگر اصلی برای کارهای عادی کاملاً مناسب است. درست است که در حالت باز هم می‌توانید یک‌دستی با آن کار کنید، اما از حالت بسته دست‌وپاگیرتر است.
چرخاندن صفحه به قسمت بالای گوشی، وزن بیشتری را به نیمه بالایی دستگاه منتقل می‌کند. البته این موضوع نگه داشتن آن را سخت نمی‌کند، اما نگه داشتن دودستی راحت‌تر خواهد بود.
در هنگام تایپ با صفحه کوچک، به احتمال زیاد کمی دچار کمبود جا برای دست‌های خود می‌شوید. اما کار می‌کند و انعطاف‌پذیری خوبی هم دارد.
اما عملکرد مهم‌تر است. این نرم‌افزار چندصفحه‌ای، درست مثل V60 و G8 X با صفحه دوگانه، بسیار خوب عمل می‌کند؛ اما تمام عملکردی که انتظار دارید نخواهید یافت. البته این یک آزمایش نسل اول محسوب می‌شود، و مطمئنا وقتی نحوه کار با آن را یاد بگیرید، می‌توانید از هر دو صفحه به خوبی استفاده کنید. فقط انتظار نداشته باشید که برنامه‌ها را از صفحه‌ای به صفحه دیگر بکشید.

گوشی هوشمند وینگ ال جی
با چرخاندن صفحه به بالا، صفحه‌نمایش اصلی به جایی برای برنامه‌های افقی تبدیل می‌شود که به تعداد انگشت‌شماری از برنامه‌ها محدود می‌شود. گرچه برخی از آن‌ها با صفحه کوچک عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند. اما تاکنون تنها راهی که برای استفاده از یک برنامه دیگر در صفحه اصلی پیدا شده، راه‌اندازی میانبرهای ترکیبی دو برنامه از این طریق است است: تنظیمات> نمایش> صفحه اصلی چرخان> میانبر چندصفحه‌ای.
در LG V60، می‌توانید با یک حرکت چندانگشتی برنامه‌ها را بین بین صفحه‌ها حرکت دهید. اما در LG Wing 5G هنوز چنین عملکردی وجود ندارد. کاربران حرفه‌ای و عادی، هر دو، برای این‌که بفهمند ترکیب کدام برنامه‌ها بهترین نتیجه را دارد، و کدام برنامه‌ها در صفحه کوچک کار نمی‌کنند، به آزمایش‌وخطای زیادی نیاز دارند.
شما از لحاظ فنی می‌توانید هر برنامه‌ای را در صفحه کوچک باز کنید، اما مجبورید برنامه‌هایی که مخصوص آن نیستند در منوی ویژه تغییر دهید: صفحه کوچک را به سمت بالا بکشید، روی سه‌نقطه عمودی ضربه بزنید و سپس «برنامه‌های صفحه دوم» را انتخاب کنید.
خوشبختانه LG نرم‌افزار را طوری بهبود داده تا امکان کنترل بصری بیشتری برای برنامه‌ها فراهم کند. پتانسیل و انعطاف‌پذیری زیادی در صفحه‌نمایش ثانویه فراهم شده، اما در حال حاضر استفاده از آن منوط به تنظیمات خاصی است که کمی وقت‌گیر هستند.

بررسی دوربین‌های گوشی چرخان LG Wing 5G

LG Wing از سه دوربین اصلی بهره می‌برد: دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی دارای فوکوس ۱.۸ و میدان دید (FoV) 78 درجه، دوربین 13 مگاپیکسلی دارای فوکوس ۱.۹ فوق‌عریض و میدان دید 117 درجه، هر دو برای عکاسی ثابت و فیلم‌برداری استفاده می‌شوند.
اما دوربین فوق‌عریض دوم 12 مگاپیکسلی دارای فوکوس ۲.۲ و میدان دید ۱۲۰ درجه، مخصوص حالت ویدیوی دارای قابلیت چرخش است. با بالا کشیدن صفحه اصلی، می‌توانید با استفاده از کنترل‌های موجود در نمایشگر کوچک، دوربین را حرکت بدهید، و از حالت گیمبال برای شبیه‌سازی عکاسی با دستگاه گیمبال استفاده کنید. اگرچه هنگام کار به نظر می‌رسد که تثبیت‌کننده تصویر زیادی به کار برده می‌شود، اما در نهایت انگار تصویر بزرگ‌تر لنز فوق‌عریض بریده شده است.

حسگر حرکتی شش‌گانه جدید، عکس‌ها را تثبیت کرده و امکان تخمین دیجیتالی پیروی از سوژه و یکسان‌سازی تصویر را فراهم می‌کند. با این‌که همه جزئیات دوربین‌ها بررسی نشده‌اند، اما خیلی هیجان‌انگیز است که در عکاسی انتخاب‌های زیادی داشته باشید.

گوشی چرخان ال جی
در این گوشی، LG برای اولین بار از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی ظاهرشونده در بالای گوشی استفاده کرده است. این دوربین حالت ضبط دوگانه‌ای را ارائه می‌دهد که هنگام ضبط، می‌توان بین دوربین سلفی و اصلی حرکت کرد یا با استفاده از هر دوی آن‌ها، ویدیوی تصویر-در-تصویر ضبط کرد. با این ویژگی جدید و ضبط ویدیو 4K، «بوکه صدا» و «ضبط ASMR» (هر دو از LG V60 منتقل شده‌اند)، به نظر می‌رسد LG پخش زنده‌های ماجراجویانه و سفری را هدف خود قرار داده است.

کارایی و عمر باتری Wing 5G شرکت LG

LG Wing 5G دارای چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ جی است و از 5G پشتیبانی می‌کند. همچنین از یک رم 8 گیگابایتی نه‌چندان سطح بالا (اما خوب) و 256 گیگابایت حافظه داخلی (قابل‌ارتقا تا 2 ترابایت از طریق کارت حافظه) برخوردار است. اما با این حال مدیریت چندصفحه‌ای همواره اندکی تأخیر دارد و این به خصوص در زمان تعویض برنامه‌ها حس می‌شود.
اکثر مواقع قابلیت چندصفحه‌ای برای انتقال برنامه‌ها هنگام باز و بسته شدن صفحه کاملاً بی‌نقص عمل می‌کند. کنترل‌های رابط منطقی نیز، بارگذاری برنامه‌ها در دو صفحه‌نمایش و جابه‌جایی بین آن‌ها را آسان‌تر می‌کنند.
به جز مشکلات این بخش، مشخصات گوشی بسیار خوب کار می‌کنند: می‌توان بدون ذره‌ای مشکل، از وب‌گردی به سراغ تماشای فیلم و سپس به سراغ یک بازی سنگین رفت. با این‌که چیپست و رم سطح پایین محسوب می‌شوند، خود گوشی سطح پایین نیست.

گوشی هوشمند ال جی
LG Wing 5G یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی دارد که برای پرچمداران تقریبا متوسط محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد که چرخاندن صفحه اصلی و فعال کردن صفحه کوچک، باتری را سریع‌تر خالی می‌کند، اما این موضوع هنوز کاملا اثبات نشده است.

LG Wing 5G مناسب چه کسانی‌ست؟ (و مناسب چه کسانی نیست؟)

 

چرا بخریم؟ چرا نخریم؟
با قیمت پایین‌تر یک صفحه‌نمایش اضافه می‌خواهید:

گوشی‌های تاشو اصلا ارزان نیستند. قیمت Galaxy Z Fold2 تقریبا دو برابر Galaxy S20 است. پس این گوشی انتخاب مناسبی خواهد بود.

به دنبال یک تجربه عالی چندصفحه‌ای هستید:

این گوشی روش خاصی برای کار با صفحه‌نمایش ثانویه خود دارد که چندان خوب نیست. برای تجربه یکپارچه‌تر و عالی، بهتر است یک تاشوی گران‌قیمت یا LG V60 با صفحه‌نمایش دوگانه را امتحان کنید.

به عکاسی اکشن علاقه دارید:

با چرخاندن صفحه اصلی، می‌توانید از حالت گیمبال استفاده کنید که با کنترل لمسی دقیق به شما فیلم‌برداری شبیه‌سازی‌شده گیمبال را ارائه می‌دهد. این قابلیت بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند و در سایر گوشی‌ها وجود ندارد.

دوربین کاملی با لنزهای مختلف می‌خواهید:

با این‌که این گوشی دوربین‌های خوبی در خود دارد، اما قابل‌مقایسه با سایر پرچمداران نیستند. به خصوص که بزرگ‌نمایی نوری از آن حذف شده است. برای داشتن دوربین‌های بهتر، Galaxy S20 انتخاب بهتری خواهد بود.

طرف‌دار تلفن‌های بزرگ هستید:

بزرگ‌ترین گوشی‌های موجود در بازار (مانند نسخه Ultra گوشی‌های S20 و Note20 سامسونگ) با صفحه‌های ۶.۹ اینچی، قیمت بسیار بالاتری از اکثر پرچمداران دارند. این گوشی با صفحه ۶.۸ اینچی خود، هزینه نزدیک‌تری به اکثر پرچمداران (مانند iPhone 12 Pro و S20 معمولی) دارد

 

جزئیات کامل LG Wing

زمان ارائه رونمایی ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۴ شهریور ۱۳۹۹)
وضعیت در دسترس، ارائه‌شده در ۱۵ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۴ مهر ۱۳۹۹)
شبکه فناوری GSM / CDMA / HSPA / LTE / 5G
2G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 (بر روی هر دو سیم‌کارت)
  CDMA 800 / 1900
3G HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
4G 2، 3، 4، 5، 7، 12، 13، 20، 28، 46، 48، 66 (آمریکا)
5G 2، 5، 66، 260، 261 Sub6، mmWave (آمریکا)
سرعت HSPA 42.2 / ۵.۷۶ مگابیت بر ثانیه، LTE-A (CA)، 5G
بدنه ابعاد ۱۶۹.۵×۷۴.۵×۱۰.۹ میلی‌متر (۶.۶۷×۲.۹۳×۰.۴۳ اینچ)
وزن ۲۶۰ گرم (۹.۱۷ اونس)
جنس شیشه (جلو و پشت)، آلومینیوم (قاب)
محافظ کورنینگ گوریلا گلس ۵ (پشت و جلو)
محفظه سیم‌کارت دوسیم‌کارته هیبریدی (سیم‌کارت نانو، استندبای دوگانه)
  IP54 ضد پاشش آب

پوشش ضدآب

سازگار با MIL-STD-810G (استفاده در شرایط سخت و ناجور را گارانتی نمی‌کند.)

صفحه‌نمایش نوع اصلی: P-OLED چرخان

ثانویه: G-OLED

اندازه اصلی: ۶.۸ اینچ

ثانویه: ۳.۹ اینچ

مساحت ۱۰۹.۸ سانتی‌متر مربع
کیفیت اصلی: ۲۴۶۰×۱۰۸۰

ثانویه: ۱۲۴۰×۱۰۸۰

تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ
نسبت صفحه‌نمایش به بدنه حدود ۸۷٪
  Always-on display
پلتفرم سیستم‌عامل اندروید ۱۰
چیپ‌ست کوالکام SM7250 اسنپدراگون ۷۶۵ جی 5G (۷ نانومتر)
CPU پردازنده ۸ هسته‌ای (۱×۲.۴ گیگاهرتز کایرو 475Prime، ۱×۲.۲ گیگاهرتز کایرو 475Gold و ۶×۱.۸ گیگاهرتز کایرو 475Silver)
GPU Adreno 620
حافظه داخلی ۱۲۸ / ۲۵۶ گیگابایت
  UFS 2.1
اسلات کارت حافظه microSDXC (اسلات مشترک با سیم‌کارت)
رم ۸ گیگابایت
دوربین اصلی مشخصات سه‌گانه:

۶۴ مگاپیکسل، f/1.8، ۲۵ میلی‌متر (عریض)، 1/1.72”، ۰.۸ میکرومتر، PDAF، OIS

۱۳ مگاپیکسل، f/1.9، ˚۱۱۷ (فوق‌عریض)، 1/3.4”، ۱ میکرومتر

۱۲ مگاپیکسل، f/2.2، ˚۱۲۰ (فوق‌عریض)، 1/2.55”، ۱.۴ میکرومتر

قابلیت‌ها فلاش LED، پانوراما، HDR
ضبط ویدیو 4K: ۳۰/۶۰ فریم بر ثانیه، 1080p: ۳۰/۶۰ فریم بر ثانیه، gyro-EIS
دوربین سلفی مشخصات ظاهرشونده خودکار، ۳۲ مگاپیکسل، f/1.9، ۲۶ میلی‌متر (عریض)، 1/2.8″، ۰.۸ میکرومتر
قابلیت‌ها HDR
ضبط ویدیو 1080p: ۳۰ فریم بر ثانیه
صدا بلندگو دارد
جک ۳.۵ میلی‌متری ندارد
امکانات ارتباطی WLAN Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، باند دوگانه،  Wi-Fi Direct، DLNA، هات‌اسپات
بلوتوث نسخه ۵.۱، A2DP، LE، aptX
GPS باند دوگانه A-GPS، GLONASS، BDS، GALILEO
NFC دارد
رادیو FM
USB USB Type-C 3.1، USB OTG
قابلیت‌ها سنسورها اثر انگشت (پایین صفحه‌نمایش، نوری)

شتاب‌سنج

ژیروسکوپ

مجاورت

قطب‌نما

باتری نوع لیتیوم‌پلیمری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، جدانشدنی
نحوه شارژ شارژ سریع

شارژ بی‌سیم سریع ۱۳وات

Quick Charge 4.0+

سایر موارد رنگ‌ها هاله‌ای خاکستری، آسمان خیال‌انگیز
مدل‌ها LMF100N، LM-F100N، LM-F100V، LM-F100
قیمت ۸۵۰ یورو / ۹۹۹ دلار / 777 پوند / ۲۵ میلیون تومان
تست‌ها کارایی AnTuTu: ۳۱۵۶۸۸ (نسخه ۸)

GeekBench: ۷۸۹۸ (نسخه ۴.۴)، ۱۹۵۲ (نسخه ۵.۱)

GFXBench: ۱۷ فریم بر ثانیه (ES 3.1 onscreen)

صفحه‌نمایش نسبت کنتراست: بی‌نهایت (اسمی)
دوربین عکس‌برداری / ضبط فیلم
بلندگو -30.9 LUFS (پایین‌تر از معمول)
عمر باتری ۸۷ ساعت

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%86%d8%a7%d9%85%d8%b9%d9%85%d9%88%d9%84-lg-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d9%84%e2%80%8c%d9%88%d9%be%d8%b1%da%af%d8%b4%d9%88%d8%af%d9%87-lg-wing-5g/
ads
ads