داغ ترین ها :
طراحی پنل پشتی گوشی A13 سامسونگ فاش شد

طراحی پنل پشتی گوشی A13 سامسونگ فاش شد

یکی از محصولاتی که سامسونگ برای عرضه به بازار آماده می‌کند، گلکسی A13 نام دارد که در هر دو مدل 4G و 5G وارد میدان خواهد شد. در حالی که انتظار می‌رود مدل 5G گوشی A13 از ارزان‌ترین تلفن‌های هوشمند با مودم 5G باشد، اما تصاویری از مدل 4G منتشر شده تا کمی با طراحی ظاهری پنل پشتی این محصول آشنا شویم. البته باید گفت که انتظار می‌رود طراحی ظاهری هر دو مدل تفاوتی با یکدیگر نداشته باشد و درواقع تفاوت‌ها به برخی از مولفه‌های سخت‌افزاری خلاصه شود. طراحی پنل پشتی گوشی A13 ، ماژول دوربین پشت را نشان می‌دهد. ماژول دوربین پشت شامل چهار دوربین پشت و فلش LED می‌شود.

 

برای خرید گوشی های سامسونگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

پنل پشتی از جنس پلاستیک خواهد بود که البته بدنه‌آی براق دارد. از نظر درگاه انتظار می‌رود کاربر به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و USB-C دسترسی داشته باشد. انتظار می‌رود در لبه‌ی سمت راست نیز دکمه‌ی پاور و همچنین دکمه‌های کاهش و افزایش حجم صدای خروجی قرار گیرد.

متاسفانه در گزارش به ارائه‌ی اطلاعات بیشتر از محصول جدید سامسونگ پرداخته نمی‌شود و نمی‌دانیم که گوشی A13 سامسونگ از چه سخت‌افزاری استفاده خواهد کرد. با این حال، انتظار می‌رود که با نزدیک شدن به زمان معرفی آن، اطلاعات بیشتری از محصول میان‌رده‌ی شرکت کره‌ای در فضای مجازی قرار گیرد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%be%d9%86%d9%84-%d9%be%d8%b4%d8%aa%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-a13/
ads
ads