داغ ترین ها :
طراحی گوشی آنر 60 به چه صورت خواهد‌بود؟

طراحی گوشی آنر 60 به چه صورت خواهد‌بود؟

در ماه خرداد بود که سری آنر 50 معرفی شدند؛ گوشی‌های هوشمندی که ابتدا برای بازار چین عرضه شدند، اما پس از ۴ ماه، برند مستقل آنر تصمیم گرفت که سری پرچم‌دار جدید خود را روانه‌ی بازار جهانی کند. با وجود اینکه مدت زمان بسیاری از معرفی سری آنر 50 نمی‌گذرد، اما به نظر می‌رسد که برند چینی عجله‌ی فراوانی برای معرفی نسل بعدی پرچم‌داران خود دارد؛ پرچم‌دارانی که البته به نظر می‌رسد تفاوت چندانی با مدل پیشین ندارند و همراه با برخی از مولفه‌های سری آنر 50 روانه‌ی بازار خواهند شد. یکی از مولفه‌های یکسان میان مدل‌های سری آنر 60 و مدل‌های نسل گذشته، طراحی ماژول دوربین اصلی در پنل پشتی خواهد بود. درواقع انتظار می‌رود پرچم‌داران جدید آنر که در یکم دسامبر (دهم آذر ۱۴۰۰) معرفی می‌شوند از همان طراحی دوال رینگ استفاده کنند که در سری نسل پیشین مشاهده کردیم. در تصویر منتشر شده طراحی گوشی آنر 60 کاملا مشخص است.

 

لیست گوشی های هواوی موجود در فروشگاه تکنولایف را پیش از خرید بررسی کنید: قیمت گوشی هواوی

 

عکس گوشی آنر 60

طراحی گوشی آنر 60 توجه ویژه‌ای به ماژول دوربین‌های پشت دارد

در این طراحی، ماژول دوربین شامل دو حلقه می‌شود که حسگرها در درون حلقه‌ها قرار می‌گیرند. چنین موضوعی درواقع با انتشار تیزری رسمی از سوی آنر تایید شده و انتظار می‌رود طراحی ماژول دوال رینگ در سری آنر 60 نیز تکرار شود. باید گفت که طراحی مدنظر برای پرچم‌داران جدید آنر کمی در نوع خود عجیب است‌؛ زیرا شباهت‌هایی نیز به طراحی ماژول دوربین ردکی K40 دارد.

در هر یک از حلقه‌ها دوربین‌های آنر 60 قرار گرفته که البته دوربین دیگری نیز بین دو حلقه به چشم می‌خورد. فلش‌های LED نیز در سمت راست دوربین‌ها قرار می‌گیرند تا برای بهبود کیفیت تصاویر مورد استفاده قرار گیرند. متاسفانه اطلاعات بسیار کمی از محصولات جدید آنر وجود دارد، اما انتظار می‌رود با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی پرچم‌داران برند چینی، اطلاعات بیشتری از آن‌ها منتشر شود.

 

آموزش ساخت اکانت هواوی:
ساخت هواوی ایدی

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a2%d9%86%d8%b1-60-%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5-%d8%b4%d8%af/
ads
ads