داغ ترین ها :
اپل واچ سری 8 با تغییرات جزئی در طراحی ظاهری همراه خواهد بود

اپل واچ سری 8 با تغییرات جزئی در طراحی ظاهری همراه خواهد بود

با وجود اینکه فاصله‌ی زمانی بسیاری تا رونمایی اپل واچ سری 8 باقی مانده است، اما اطلاعاتی در فضای مجازی قرار گرفته تا ما را با نسل بعدی ساعت‌های هوشمند کوپرتینویی‌ها آشناتر سازد. ماه گذشته گزارشی منتشر شد که اپل واچ‌های جدید در سه سایز به بازار عرضه می‌شوند. با این حال، آنچه در گزارش‌های جدید به آن اشاره می‌شود، عدم تغییر طراحی ظاهر اپل واچ 8 نسبت به مدل‌های گذشته است. درواقع تصویر رندر شد‌ه‌ای که از ساعت هوشمند نسل بعدی اپل در اختیارمان قرار گرفته، نشان می‌دهد که کوپرتینویی‌ها می‌خواهند از همان طراحی موجود در نسل فعلی اپل واچ در مدل‌های سال آینده استفاده کنند.

 

جدیدترین ساعت های هوشمند اپل را از سایت تکنولایف تهیه کنید: قیمت اپل واچ

 

البته چنین اتفاقی کاملا منطقی به نظر می‌رسد؛‌ زیرا اپل واچ سری 7 از طراحی ظاهری زیبایی برخوردار است و کوپریتنویی‌ها به جای اعمال تغییرات گسترده در طراحی به سمت بهبود امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری رفته‌اند.

اپل واچ سری 8

از جمله تغییرات جزئی که در طراحی اپل واچ سری ۸ مشاهده می‌شود اضافه شدن حفره‌ی دیگری برای خروجی بلندگوها است. درواقع سری 8 به جای یک بلندگو از دو بلندگو استفاده خواهد کرد. جالب است بدانید که رنگ‌بندی موجود در تصویر در میان تنوع رنگ‌بندی اپل واچ سری 8 وجود ندارد. با این حال، انتظار می‌رود که ساعت‌های هوشمند جدید اپل از رنگ‌بندی سبز روشن نیز برخوردار باشند.

با این وجود باید در نظر داشت که مدت زمان بسیاری تا معرفی ساعت‌های جدید اپل باقی مانده است و امکان دارد سران برند مطرح آمریکایی به دنبال اعمال تغییرات گسترده رفته و حتی طراحی ظاهر اپل واچ 8 را تغییر دهند.

 

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b8%d8%a7%d9%87%d8%b1-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d9%88%d8%a7%da%86-8/
ads
ads