داغ ترین ها :
خودروی اپل چگونه می‌توانست باشد؟

خودروی اپل چگونه می‌توانست باشد؟

شرکتی بریتانیایی به نام واناراما الگویی سه‌بعدی بر اساس پتنت‌های منتشر شده از خودروی اپل طراحی کرده تا ما را با ظاهر خودروی اپل آشنا سازد.

واناراما، شرکتی انگلیسی که در زمینه‌ی لیزینگ خودرو فعالیت می‌کند تصاویری منتشر کرده که ایده‌ای از خودروی اپل را برایمان تداعی می‌کند. شرکت بریتانیایی برای ساخت چنین مدل سه‌بعدی نه‌تنها از پتنت‌های به ثبت رسیده‌ی اپل بلکه طراحی محصولات دیگر این شرکت ازجمله آیفون‌ها و مک‌بوک‌ها الهام گرفته است. در الگوی سه‌بعدی نه‌تنها می‌توان طراحی ظاهری خودروی اپل را مشاهده کرد، بلکه طراحی داخلی نیز مشخص می‌شود.

 

برای خرید گوشی های اپل به سایت تکنولایف مراجعه کنید: آیفون

 

برای چند سالی می‌شود که گزارش‌هایی از ورود کوپرتینویی‌ها به بازار خودرو وجود دارد. اپل حتی به دنبال جذب نیروهای متخصص در زمینه‌ی طراحی و ساخت خودرو و قطعات آن رفته و خبرهایی وجود دارد که توانسته برخی از متخصصان و مهندسان شرکت‌های بزرگ خودروسازی را نیز استخدام کند.

سیاست‌های اپل به صورتی است که در مورد درج خبر از برنامه‌ها و محصولات جدید خود به شدت محتاطانه عمل می‌کند. این موضوع در مورد تولید خودرو برقی بیشتر به چشم می‌خورد که با توجه به سیاست‌های کوپرتینویی‌ها امری طبیعی به نظر می‌رسد.

خودروی اپل داخل

نمای داخلی خودروی اپل

اگر نگاهی به تصاویر منتشر شده داشته باشیم با صندلی‌هایی مواجه خواهیم شد که امکان چرخش دارند. از موارد دیگری که در تصاویر می‌توان مشاهده کرد حالت باز شدن درب‌های خودرو است. درواقع خودرو به گونه‌ای طراحی شده تا مسافران بتوانند از حداکثر فضای موجود در کابین استفاده کنند.

با توجه به اینکه اپل در محصولات خود علاقه دارد آزادی عمل فراوانی از نظر شخصی‌سازی را به کاربران ارائه دهد، طبیعتا اگر خودروی برقی کوپرتینویی‌ها روزی به بازار عرضه شود، انتظار می‌رود چنین ویژگی را در این محصول نیز مشاهده کنیم.

البته باید در نظر داشته باشید که ثبت پتنت به معنی عرضه‌ی محصولی برگرفته از آن به بازار نیست. درواقع شرکت‌های سازنده با پتنت‌ها ایده‌های خود را به ثبت می‌رسانند تا شرکت دیگر امکان استفاده از آن‌ها را نداشته باشد. طبیعتا پتنت‌های منتسب به خودروی برقی اپل نیز فارغ از این امر نیستند و امکان دارد اپل خودروی برقی به بازار عرضه نکند یا محصول نهایی با پتنت‌های ثبت شده تفاوت بسیاری داشته باشد.

 

 

ماشین اپل

ظاهر خودروی اپل

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b8%d8%a7%d9%87%d8%b1-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c-%d8%a7%d9%be%d9%84/
ads
ads