داغ ترین ها :
ظرفیت باتری گلکسی زد فولد 4 فاش شد

ظرفیت باتری گلکسی زد فولد 4 فاش شد

چند روز پیش تاییدیه‌های ایمنی صادر شده گوشی گلکسی زد فولد ۴، ظرفیت باتری این گوشی را فاش کردند. بر اساس اطلاعات منتشر شده گلکسی زد فولد ۴ از دو باتری برخوردار است. اگر این اطلاعات صحت داشته باشند، باید بگوییم که ظرفیت باتری گلکسی زد فولد ۴ در مقایسه با گلکسی زد فولد ۳ هیچ تغییری نکرده و همان ظرفیت را دارد. البته شایعات جدید به این موضوع اشاره می‌کردند که گلکسی زد فولد ۴ باریک‌تر و از دوربین‌های باکیفیت‌تری هم استفاده می‌کند. پس باید خوشحال باشیم که باریک‌تر شدن گوشی باعث نشده که ظرفیت باتری کاهش پیدا کند.

 

جدیدترین های سامسونگ با قیمت های ویژه در فروشگاه تکنولایف: گوشی های سامسونگ

 

بر اساس اطلاعات منتشر شده یکی از باتری‌های گلکسی زد فولد ۴ از ظرفیت ۲۰۰۲ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و ظرفیت باتری دوم هم به ۲۲۶۸ میلی آمپر ساعت می‌رسد. پس باید بگوییم که ظرفیت باتری گلکسی زد فولد ۴ به ۴۲۷۰ میلی آمپر ساعت می‌شود. ظرفیت باتری گلکسی زد فولد ۳ هم دقیقا ۴۲۷۰ میلی آمپر ساعت بود.

البته باید به این موضوع توجه داشته باشید اطلاعاتی که توسط سازمان‌های مختلف رده بندی می‌شوند و اطلاعاتی که توسط شرکت‌ها اعلام می‌کنند متفاوت است. سامسونگ هم برای مسائل تبلیغاتی اعلام کرد که گلکسی زد فولد ۳ با باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی راهی بازار شده است.

با این حال مشخص شد که ظرفیت باتری گوشی گلکسی زد فولد ۴ در مقایسه با مدل قبلی کاهش پیدا نکرده است. قبلا برخی شایعات می‌گفتند که باریک‌تر شدن این گوشی باعث می‌شود که ظرفیت باتری کم شود.

 

آخرین اخبار از محصولات سامسونگ:

رندرهای سامسونگ گلکسی A04s منتشر شدند

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b8%d8%b1%d9%81%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%aa%d8%b1%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%b2%d8%af-%d9%81%d9%88%d9%84%d8%af-4/
ads
ads