داغ ترین ها :
کولر گازی دو منظوره شیائومی Giant Power Saving Pro 1.5HP با سرعت 30 ثانیه عرضه شد

کولر گازی دو منظوره شیائومی Giant Power Saving Pro 1.5HP با سرعت 30 ثانیه عرضه شد

شیائومی تمام تلاش خود را برای ورود به بازارهای مختلف انجام می‌دهد و در کنار موفقیت‌های به دست آمده در دنیای گوشی‌های موبایل سعی دارد بتواند در کلیه محصولات مبتنی بر فناوری برای ایجاد خانه‌های هوشمند گام‌های مهم و خوبی بردارد. به تازگی شیائومی جدیدترین تهویه مطبوع و خنک‌کننده سریع خود را در کشور چین عرضه کرده است. در حقیقت شیائومی Giant Power Saving Pro 1.5HP از سرمایش و گرمایش فوق‌العاده سریع در محدوده دمایی گسترده پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر این تهویه مطبوع بسیار کارآمد با قیمت 375 دلار در چین موجود بوده و می‌تواند برای کاربران و علاقه‌مندان یک فرصت استثنایی به حساب آید.

 

برای خرید لوازم خانگی به فروشگاه تکنولایف سر بزنید.

 

شیائومی Giant Power Saving Pro 1.5HP

شیائومی Giant Power Saving Pro 1.5HP یک AFP تا 5.3 را ارائه می‌دهد که هنگام دماهای بسیار بالا می‌تواند مفید باشد. سرمایش و گرمایش با استفاده از کولر گازی جدید شیائومی به ترتیب در مدت زمان 30 و 60 ثانیه انجام خواهد شد. دمای میان منفی 32 و مثبت 60 درجه سانتی گراد را پشتیبانی کرده و این قابل توجه است. معمولا تهویه‌های مطبوع نمی‌توانند از دماهای بسیار عجیب در محدوده منفی یا مثبت پشتیبانی کنند، اما تهویه مطبوع شیائومی وارد بازار شده تا شرایط را همانند بازار گوشی‌های هوشمند دگرگون کرده و جایگاه خوبی را به دست آورد.

 

بیشتر بخوانید:
راهنمای خرید سشوار

 

بد نیست بدانید کولر گازی دو منظوره شیائومی برای اتاق‌هایی با متراژ 20 متر مربع مناسب بوده و به راحتی آن‌ها را پوشش خواهد داد. بد نیست بدانید که در مقایسه با مدل‌های قبل می‌تواند صرفه‌جویی بیشتری در مصرف برق داشته باشد و این یک امتیاز فوق‌العاده به حساب می‌آید.

شیائومی Giant Power Saving Pro 1.5HP

شیائومی Giant Power Saving Pro 1.5HP دارای فناوری پیش‌بینی خودتطبیقی بوده که برای سرمایش و گرمایش مناسب است. کمپرسور قابلیت راه‌اندازی با سرعت بالا را دارد و می‌تواند در سریع‌ترین زمان شرایط را به سود افراد در محیط تغییر دهد. فرایند تبادل حرارت عالی بوده و با فن متقاطع ترکیب می‌شود تا خنک‌کننده و گرمایش سریع را ارائه کند. حجم هوای در گردش سیستم می‌تواند تا 680 متر مکعب در ساعت افزایش یابد. شیائومی Giant Power Saving Pro 1.5HP می‌تواند با مرطوب‌کننده Mijia ترکیب شود تا تجربه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز را در محیط خانه یا کار ارائه کند. همچنین این محصول از کنترل‌های صوتی AI شیائو پشتیبانی می‌کند.

 

 

حل مشکل تبدیل خودکار sms به mms در گوشی های اندرویدی و بالعکس:
تبدیل mms به sms در پیامک های بلند

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b9%d8%b1%d8%b6%d9%87-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-giant-power-saving-pro-1-5hp/
ads
ads