داغ ترین ها :
هواوی Mate Xs 2 با پردازنده اسنپدراگون 888 برای بازار جهانی معرفی شد

هواوی Mate Xs 2 با پردازنده اسنپدراگون 888 برای بازار جهانی معرفی شد

در ماه گذشته شاهد رونمایی هواوی از گوشی هوشمند تاشوی جدید خود با نام Mate Xs 2 در بازار چین بودیم و در حال حاضر خبرهای منتشر شده نشان می‌دهند که این دستگاه برای بازارهای جهانی معرفی و عرضه شده است.

 

جدیدترین و پرفروش‌ترین گوشی های برند Huawei را از تکنولایف بخرید: قیمت گوشی هواوی

 

طراحی و صفحه نمایش Mate Xs 2 هواوی

هواوی میت ایکس اس 2 دارای طراحی خاص و منحصر به فرد بوده که به سمت بیرون است. در حالی که صفحه نمایش جمع شده است، می‌توان با استفاده از مکانیزم ضامن انتظار داشت که در مکان خود به خوبی قرار بگیرد و پس از رهاسازی هم به لطف لولای فنری بازگشایی شود. به دلیل وجود یک نمایشگر تاشو به سمت بیرون، هواوی میت ایکس اس 2 دارای صفحه نمایش بدون مشکل بوده که در میان گوشی‌های انعطاف‌پذیر کم سابقه است.

طراحی و صفحه نمایش Mate Xs 2 هواوی

بدنه این دستگاه از آلیاژ تیتانیوم درجه یک هوانوردی بوده که با فایبرگلاس و فولاد فوق سبک ساخته شده است. در حالی که باریک‌ترین بخش گوشی هوشمند است، اما فقط 5.4 میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن هم معادل 255 گرم است. همچنین این دستگاه دارای یک ماده میکروفیبر در بخش عقب بوده که در هنگام بازگشایی می‌تواند حس برتری را به کاربران ارائه کند.

Mate Xs 2 هواوی

این اسمارتفون منعطف مجهز به صفحه نمایش 6.5 اینچ منعطف بوده که در صورت بازگشایی به 7.8 اینچ افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین شاهد یک پنل اولد با وضوح 2200×2480 پیکسل هستیم که در صورت بسته شدن به وضوح 1176×2480 پیکسل تغییر پیدا خواهد کرد. پنل صفحه نمایش با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز، کاهش نور PWM معادل 1440 هرتز و تراکم پیکسلی 424ppi همراه است. یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه را باید پوشش طیف رنگی گسترده P3 دانست. همچنین شاهد یک لایه نوری نانو خواهید بود که باعث کاهش انعکاس می‌شود.

 

 

مشخصات فنی

این دستگاه قدرت خود را از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888 مدل 4G و پردازنده گرافیکی Adreno 660 دریافت می‌کند. بد نیست بدانید که این اسمارتفون در مدل 8 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد که می‌توان فضای ذخیره‌سازی را به لطف یک کارت حافظه نانو هواوی تا 256 گیگابایت دیگر هم افزایش داد.

گوشی هواوی Mate Xs

هواوی میت ایکس اس 2 از رابط کاربری EMUI 12 استفاده می‌کند که می‌تواند ویژگی‌های خاص همانند پنجره هوشمند و حالت‌های گوناگون را با هدف استفاده کارآمدتر و موثرتر از نمایشگر در اختیار کاربران قرار دهد.

گوشی منعطف هواوی مجهز به باتری 4600 میلی آمپر ساعت بوده و از فناوری شارژ سریع 66 وات پشتیبانی می‌کند. هواوی مدعی است که این فناوری می‌تواند شارژ باتری را فقط در مدت زمان 30 دقیقه از صفر به 90 درصد برساند. برای مدیریت حرارت هم می‌توان روی سیستم خنک‌کننده مایع گرافن حساب کرد.

گوشی جدید هواوی از قلم هواوی (M-Pen 2s Stylus) پشتیبانی می‌کند که می‌تواند فشار بالا در سطح 4096 را ایجاد کرده و به لطف باتری 82 میلی‌آمپر ساعت خود توانایی کاردهی و نوشتن مداوم 10 ساعت را خواهد داشت. البته فراموش نکنید که این قلم می‌تواند با یک بار شارژ تا 40 روز برای نگارش آماده باقی بماند. بد نیست بدانید که این قلم نوری هواوی برای اتصال از نسخه 5.0 بلوتوث هم پشتیبانی می‌کند.

گوشی Mate Xs هواوی

سایر ویژگی‌های این دستگاه را باید پشتیبانی از وای فای با سه باند، نسخه 5.2 بلوتوث، NFC، تایپ سی، GPS و جک هدفون از طریق پورت Type-C عنوان کرد. همچنین این دستگاه از کلیه شبکه‌های استاندارد 2G، 3G و 4G هم پشتیبانی می‌کند.

 

تنظیمات دوربین جلو در Huawei:
تنظیمات دوربین گوشی هواوی

 

دوربین

در زمینه دوربین می‌توان گفت گوشی جدید و انعطاف‌پذیر هواوی مجهز به دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسل و گشودگی دیافراگم f/1.8، سنسور 13 مگاپیکسل اولترا واید با گشودگی دیافراگم f/2.2 و سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.4 و OIS است. همچنین سنسورهای این دستگاه می‌توانند زوم اپتیکال 3 برابر را به کاربران هدیه کنند. بد نیست بدانید که پنل دوربین از سنسور فوکوس لیزری هم پشتیبانی می‌کند و در بخش جلوی دستگاه شاهد یک سنسور 10.7 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.2 خواهید بود.

مشخصات دوربین هواوی Mate Xs

دوربین بخش عقب دستگاه می‌تواند تصاویر با وضوح 6144 × 8192 پیکسل را ثبت و ضبط کند. همچنین این کمپانی از یک موتور اپتیکال XD بهبودیافته رونمایی کرده که فناوری بازیابی تصویر سفارشی آن به حساب می‌آید و توانایی ثبت رنگ‌های واقعی در کنار حذف انحراف‌های نوری را خواهد داشت. این دستگاه می‌تواند چندین ویژگی دوربین همانند تصویربرداری هوشمند آینه‌ای، کادربندی همزمان با دو صفحه، ضربه زدن ساده و حذف اشیاء به صورت هوشمند را ارائه کند.

 

 

قیمت و زمان عرضه

گوشی هوشمند تاشو هواوی Mate Xs 2 با 8 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و با قیمت 1999 یورو در بازار اروپا برای فروش قرار گرفته است. فراموش نکنید که این دستگاه با رنگ‌های مشکی و بنفش عرضه خواهد شد و در ماه ژوئن در دسترس خریداران قرار خواهد داشت.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b9%d8%b1%d8%b6%d9%87-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-mate-xs-2-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7/
ads
ads