داغ ترین ها :
گلکسی Z Flip 4 و Z Fold 4 با رنگ‌های جدید عرضه خواهند شد

گلکسی Z Flip 4 و Z Fold 4 با رنگ‌های جدید عرضه خواهند شد

همانطور که می‌دانید گوشی‌های تاشوی سامسونگ توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای را برای خود رقم بزنند. به تازگی خبرهای پیرامون مجهز بودن گلکسی زد فلیپ 4 به یک نمایشگر بزرگ‌تر منتشر شده است. هم اکنون شایعات منتشرشده حکایت از آن دارند که سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 در رنگ‌های جدید عرضه خواهند شد. بر اساس اخبار منتشرشده، غول فناوری کره جنوبی قصد دارد گوشی های تاشوی آینده خود را با رنگ‌های جدید معرفی کند. اینطور که پیداست، گلکسی زد فلیپ 4 در چهار رنگ جدید و زد فولد 4 در سه رنگ جدید عرضه خواهد شد.

 

برای خرید جدیدترین گوشی های سامسونگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

رنگ‌های جدید گلکسی Z Flip 4 و Z Fold 4

گلکسی زد فلیپ 4 در چهار رنگ جدید طلایی، خاکستری، آبی روشن و بنفش روشن رونمایی خواهد شد. با کمال تعجب، سامسونگ گزینه مشکی را حذف کرده است. با این حال می‌توان گفت شاهد عرضه این دستگاه با گزینه‌های سفارشی‌سازی شده با رنگ‌های دیگر خواهیم بود و همین مسئله به ما نشان می‌دهد که احتمال مشاهده رنگ مشکی وجود دارد.

رنگ‌های جدید گلکسی Z Flip 4 و Z Fold 4 - 1

اگر بخواهیم درباره گلکسی Z Fold 4 صحبت کنیم، بهتر است بدانید که این دستگاه در سه رنگ بژ، مشکی و خاکستری در دسترس قرار خواهد داشت. اگر رنگ مشکی این دستگاه مشابه مدل Z Fold 3 باشد، بژ و خاکستری را باید به عنوان رنگ‌های جدید معرفی کرد. گزارش‌های منتشرشده در گذشته حکایت از آن دارند که گلکسی Z Fold 4 مجهز به باتری بزرگ‌تر در مقایسه با نسل قبل است.

ظرفیت کلی باتری معادل 3303 میلی‌آمپر ساعت است. همچنین گزارش‌های منتشرشده نشان می‌دهد که نمایشگر خارجی گلکسی زد فلیپ 4 در مقایسه با مدل قبل، 2 اینچ بزرگ‌تر است. در حال حاضر جزئیات بیشتری درباره گوشی‌های جدید تاشو در دسترس قرار ندارد. البته تعدادی از اطلاعات آن منتشر شده است، اما هنوز منتظر انتشار جزئیات بیشتر پیرامون آن‌ها هستیم. به زودی اطلاعات بیشتری پیرامون رنگبندی موردنظر سامسونگ برای گلکسی Z Flip 4 و Z Fold 4 منتشر خواهد شد که قطعا می‌تواند تاثیر زیادی در نظر کاربران مختلف داشته باشد.

 

آخرین مطالب مرتبط با محصولات سامسونگ:
مقایسه گوشی A52 و A33 سامسونگ

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. Alexa

    قیمتش؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Alexa

      سلام وقت بخیر هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت این محصولات در دست نیست ولی به طور کلی احتمالا سامسونگ قیمت ها رو مشابه نسل قبل نگه داره موفق باشید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b9%d8%b1%d8%b6%d9%87-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-z-flip-4-%d9%88-z-fold-4-%d8%a8%d8%a7-%d8%b1%d9%86%da%af-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af/
ads
ads