داغ ترین ها :
عملکرد مطلوب گوشی موتورولا moto edge s30 در بنچمارک انتوتو

عملکرد مطلوب گوشی موتورولا moto edge s30 در بنچمارک انتوتو

اخیرا گزارشی منتشر شده که دو مدل از پرچم‌داران جدید موتورولا در وب‌سایت سازمان رگولاتوری فهرست شده‌اند. گوشی‌های هوشمند مدنظر درواقع موتو اج ‌‌30 اولترا و moto edge s30 نام دارند که انتظار می‌رود مدل اولترا از تراشه‌ی نسل بعدی کوالکام به نام اسنپدراگون ۸ نسل یک و مدل موتو اج S30 از اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس برخوردار شود.

در متن گزارش آمده که هر دو تلفن هوشمند جدید موتورولا در ماه آینده‌ی میلادی معرفی و سپس به بازار عرضه خواهند شد؛ محصولاتی که موتورولا امید فراوانی به موفقیتشان در بازار بسته است و می‌خواهد رقابت نزدیک‌تری با برندهای مطرح بازار مانند سامسونگ و شیائومی داشته باشد.

 

گوشی های Motorola را می‌توانید با گارانتی معتبر از سایت تکنولایف تهیه کنید: قیمت گوشی موتورولا

 

در حالی که اطلاعات بسیار کمی از مدل مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک منتشر شده است، اما موتو اج S30 در بنچمارک انتوتو فهرست شده تا آشنایی بیشتری با عملکرد جدیدترین پرچم‌دار شرکت موتورولا داشته باشیم. گوشی هوشمند جدید موتورولا که همراه با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس به بازار عرضه می‌شود از شماره مدل XT2175-2 برخوردار است.

آنچه از بنچمارک مشخص می‌شود، موتو اج S30 توانسته به امتیاز مجموع ۸۵۸۸۵۲ برسد؛ امتیازی که از محصولاتی مانند رد مجیک 6 و راگ فون 5 ایسوس بیشتر است. با این حساب می‌توان پرچم‌دار جدید موتورولا را از محصولاتی دانست که می‌تواند عملکرد بسیار خوبی را به کاربر ارائه دهد.

بنچمارک Antutu گوشی moto edge s30

از نظر مشخصات سخت‌افزاری می‌توان گفت که گوشی moto edge s30 دارای صفحه‌نمایشی ۶.۷۸ اینچی است که از پنل LCD بهره می‌برد. صفحه‌نمایش محصول جدید موتورولا از وضوح تصویر +1080p و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند و در پنل پشتی آن نیز دوربینی با وضوح تصویر ۱۰۸ مگاپیکسل در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

از دیگر مشخصات پرچم‌دار نسل بعدی موتورولا می‌توان به باتری با ظرفیت ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعت اشاره کرد. البته موتو اج 30 اولترا از امکانات به مراتب بهتری بهره می‌برد که می‌توان به صفحه‌نمایش با پنل OLED و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی اشاره کرد. در پنل پشتی این محصول نیز ماژول دوربین سه‌گانه قرار گرفته که متشکل می‌شود از دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی. البته توضیحی ارائه نشده که هر یک از دوربین‌ها از چه مشخصاتی برخوردار هستند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b9%d9%85%d9%84%da%a9%d8%b1%d8%af-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1%d9%88%d9%84%d8%a7-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88-%d8%a7%d8%ac-s30/
ads
ads