داغ ترین ها :
تصویر لو رفته از آیفون 13 رزگلد را ببینید

تصویر لو رفته از آیفون 13 رزگلد را ببینید

امروز تصویری منتشر شده که به نظر می‌رسد مربوط به آیفون 13 پرو مکس رزگلد باشد. در اطلاعات منتشر شده درباره این تصویر گفته شده که اپل در حال ساخت آیفون 13 پرو مکس رزگلد است. پس بعید نیست در زمان عرضه آیفون 13 شاهد معرفی رنگ رزگلد این گوشی‌ها هم باشیم. برای خرید گوشی های اپل می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

البته تصویر منتشر شده مربوط به نمونه نهایی نمی‌شود، اما به نظر می‌رسد که ماژول دوربین آیفون 13 کمی برجسته‌تر از آیفون 12 است. دلیل این موضوع می‌تواند استفاده از حسگرهای بزرگ‌تر برای دوربین این گوشی باشد.

ماژول دوربین آیفون 13 پرو مکس رزگلد

تصویر منتشر شده از ماژول دوربین آیفون 13 پرو مکس رزگلد

قبلا هم شایعه شده بود که آیفون 13 مدل رزگلد هم خواهد داشت. این انتظار می‌رود که اپل آیفون 13 پرو مکس را در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و نارنجی راهی بازار کند.

انتظار می‌رود که آیفون 13 در قسمت دوربین پیشرفت‌های زیادی کرده باشد و اصلا بعید نیست که این گوشی بتواند به راحتی به بهترین گوشی سال تبدیل شود.

شایعات می‌گویند که دوربین آیفون 13 پرو از یک حسگر اولتراواید بهره می‌برد که از شش المان تشکیل شده و از فوکوس خودکار بهره می‌برد. دوربین آیفون 13 پرو مکس هم از تکنولوژی لرزشگیر برای دوربین تله‌فوتو بهره می‌برد.

این احتمال وجود دارد که دوربین جلو داخل یک ناچ کوچک‌‌تر قرار گرفته باشد. ناچ کوچک‌تر باعث می‌شود که باتری بزرگ‌تری روی این گوشی قرار بگیرد.

قاب پشتی آیفون 13 پرو مکس رزگلد

تصویر منتشر شده از قاب پشتی آیفون 13 پرو مکس رزگلد

شایعات دیگر به این موضوع اشاره می‌کنند که آیفون 13 به تراشه A15 Bionic مجهز شده و حسگر LiDAR هم روی همه مدل‌ها قرار گرفته است. استفاده از صفحه نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز هم یکی یگر از ویژگی‌های آیفون‌های جدید خواهد بود. گفته شده که آیفون ۱۳ یک مدل با یک ترابایت حافظه داخلی هم ارد.

انتظار می‌رود که آیفون‌های جدید شرکت اپل اواخر شهریور ماه یا اوایل مهر ماه معرفی شوند. گوشی‌هایی که کمی بعد از معرفی راهی بازار خواهند شد. خیلی‌ها منتظر خرید آیفون 13 می‌مانند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-13-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d9%85%da%a9%d8%b3-%d8%b1%d8%b2%da%af%d9%84%d8%af/
ads
ads