داغ ترین ها :
عکس های جدیدی منتسب به گوشی Meizu 16s درز پیدا کرد

عکس های جدیدی منتسب به گوشی Meizu 16s درز پیدا کرد

جدا از دو کمپانی مطرح هواوی و شیائومی، برند های دیگری در کشور چین فعالیت می کنند که در طی چند سال اخیر  بازار خود از کشور چین را فراتر برده و پیشرفت قابل قبولی داشته اند. Meizu یکی از کمپانی هایی است که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده و سعی دارد تا با تولید و عرضه گوشی های هوشمند با کیفیت کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کند.

گوشی میزو 16s

حال امروز عکس هایی منتسب به یکی از گوشی های هوشمند آینده این کمپانی در فضای رسانه منتشر شده است. عکس ها مرتبط با گوشی هوشمند میزو 16s بوده و اطلاعاتی از این گوشی هوشمند را در اختیار ما قرار می دهد. این گوشی هوشمند نیز، تمامی فضای جلوی قاب را به صفحه نمایش اختصاص داده است. که این موضوع جایگاه دوربین سلفی را در این گوشی تحت شعاع قرار می دهد.

اما با نگاه ه قسمت پشتی قاب، دوربین توجه را جلب می کند و این کمپاین سه سنسور را برای دوربین اصلی در نظر گرفته اند که مطمئناً قابلیت های آنان کیفیت عکسبرداری مناسبی را پدید می آورد. اسکنر اثر انگشت در این گوشی هوشمند نیز در زیر سنسور ها قرار گرفته است. با نگاه به قسمت پائینی قاب گوشی، اسپیکر و جایگاه USB Type-C و جک 3.5 میلی متری صدا توجه را به خود جلب می کند. قبل از تصمیم گیری، قیمت روز گوشی های موجود در سایت تکنولایف را حتما بررسی کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%aa%d8%b3%d8%a8-%d8%a8%d9%87-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-meizu-16s-%d8%af%d8%b1%d8%b2-%d9%be%db%8c%d8%af%d8%a7-%da%a9/
ads
ads