داغ ترین ها :
عکس های رندر جدید از گوشی نوکیا 9

عکس های رندر جدید از گوشی نوکیا 9

پرچمدار آینده نوکیا در تاریخ 24 فوریه معرفی خواهد شد و این گوشی نوکیا 9 خواهد بود. گوشی نوکیا به واسطه ظاهر و طراحی خود، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و دلیل این امر نحوه بکار گیری دوربین پنج گانه در این گوشی هوشمند است. تا به امروز اطلاعات زیادی از منابع مختلف در رابطه با این گوشی هوشمند منتشر شده است ولی برای تائید آن ها باید تا زمان معرفی این گوشی هوشمند صبر کرد.

گوشی نوکیا 9

اما امروز عکس های رندر جدیدی از این گوشی منتشر شده است که از نظر ظاهر تفاوتی خاصی دیگر عکس های منتشر شده منتسب به این گوشی ندارد. در حال حاضر گوشی های زیادی با مدل های مختلف صفحه نمایش ناچ معرفی می شوند و کمپانی هایی نظیر سامسونگ که در مقابل این مدل مقاومت نشان می داد نیز به سراغ این مدل رفته و در پرچمدار آینده خود بکار گرفته است اما نوکیا 9 صفحه نمایش ناچ نخواهد داشت. با اینکه صفحه نمایش مدل ناچ نیست اما طراحی آن به گونه ای است که درصد بالایی از بخش جلوئی قاب در اختیار صفحه نمایش قرار گرفته است.

مشاهده لیست گوشی های نوکیا موجود در سایت تکنولایف کنید: قیمت گوشی نوکیا

 

همان طور که در عکس ها مشاهده می کنیم دوربین سلفی این گوشی به صورت تک گانه است و سنسنور اثر انگشت نیز در داخل صفحه نمایش بکار گرفته شده است. با نگاه به بخش کناری قاب قطر کم این گوشی نمایان می شود و نوکیا دکمه های پاور و تنظیم صدا را در بخش کناری بکار گرفته است. قسمت پشتی قاب دلیل توجه بسیار کاربران و کارشناسان به این گوشی است درست در جایی که پنج سنسور با طراحی ستاره دنباله دار در این بخش بکار گرفته شده است. به جز سنسور های دوربین دو جایگاه دیگر مشاهده می شود که یکی مربوط به فلاش بوده اما اطلاعات دقیقی از کاربرد دیگر جایگاه در دست نیست ولی بسیاری بر این باورند که این جایگاه فقط برای زیباتر کردن طراحی این گوشی بکار گرفته شده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d9%86%d8%af%d8%b1-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7-9/
ads
ads