داغ ترین ها :

عینک هوشمند شیائومی معرفی شد

شیائومی فردا رویدادی برگزار می‌کند و انتظار داریم که در این رویداد محصولات جدیدی هم از جمله گوشی و حتی تبلت معرفی کند؛ ما این شرکت امروز محصول جدیدی معرفی کرد. عینک هوشمند شیائومی محصولی است که همه را هیجان‌زده کرده است.

عینک هوشمند شیائومی چه زمانی عرضه خواهد شد؟

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که عینک Xiaomi Smart Glass در حال حاضر تا رسیدن به محصول نهایی بسیار فاصله دارد و شیائومی فعلا طرح‌های آن را نمایش داده و نمی‌دانیم که این محصول دقیقا در چه زمانی راهی بازار می‌شود.

Xiaomi Smart Glasses تنها ۵۱ گرم وزن دارد و از صفحه نمایشی بهره می‌برد که اعلان‌های مختلف را هم نشان می‌دهد و حتی به وسیله آن می‌توان به تماس‌های دریافت پاسخ داد و یا مسیر مورد نظر خود را پیدا کنید. با عینک هوشمند شیائومی می‌توانید عکاسی کنید و حتی متن‌های مختلف را در لحظه ترجمه کنید.

عینک هوشمند شیائومی و صفحه نمایش

صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای عینک هوشمند شیائومی

شیائومی برای این محصول از صفحه نمایش Micro LED استفاده با نور پس‌زمینه استفاده کرده است. چیپ در نظر گرفته شده برای این صفحه نمایش هم ۲.۴ در ۲.۰۲ میلی‌متر و در اندازه یک دانه برنج خواهد بود. به گفته شیائومی اندازه هر پیکسل این صفحه نمایش هم به ۴ میکرومتر می‌رسد و به همین دلیل صفحه نمایش خیلی راحت داخل فریم قرار گرفته است. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این عینک هوشمند سیاه و سفید و بسیار کم مصرف خواهد بود و می‌توان میزان روشنایی صفحه نمایش آن را تا ۲ میلیون نیت افزایش داد. همچنین برای اینکه بتوانید به این میزان روشنایی برسید باید مستقیم به نور خورشید نگاه کنید.

شیائومی اعلام کرده که دستیار هوشمند این شرکت به شکل بسیار خوبی با این عینک هوشمند کار می‌کند و بیشتر کارهایی که کاربران به آن نیاز دارند را انجام می‌دهد.

عینک هوشمند شیائومی

برای این محصول هوشمند شیائومی از دو میکروفن و بلندگو استفاده شده که به واسطه آن‌ها می‌توانید به تماس‌های تلفنی دریافتی پاسخ دهید. همچنین دوربینی با حسگر ۵ مگاپیکسلی روی این گوشی قرار گرفته که می‌تواند عکس بگیرید و برای ترجمه متن‌ها هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای این عینک هوشمند از پردازنده چهار هسته‌ای ARM استفاده کرده و یک عدد باتری هم روی آن دیده می‌شود. یک تاچ پد، وای-فای و بلوتوث هم روی این محصول هوشمند دیده می‌شود. براساس اطلاعات منتشر شده این محصول شیائومی از اندروید پشتیبانی می‌کند، اما اطلاعات دقیق‌تری درباره آن نمی‌دانیم.

 

برای خرید جدیدترین گوشی های شیائومی به سایت تکنولایف مراجعه کنید: قیمت گوشی شیائومی 

 

ویدئوی عینک هوشمند شیائومی را در ابتدای مطلب مشاهده کنید.

 

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات شیائومی:

مسدود شدن گوشی های شیائومی در ایران توسط این شرکت تکذیب شد.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b9%db%8c%d9%86%da%a9-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads