داغ ترین ها :
آموزش غیرفعال کردن فست شارژ در گوشی سامسونگ

آموزش غیرفعال کردن فست شارژ در گوشی سامسونگ

تعداد زیادی از کاربران گوشی‌های هوشمند علاقه‌مند به داشتن دستگاه‌هایی هستند که شارژ مجدد آن‌ها با سرعت بالا انجام شود و به همین علت، گوشی‌های جدید مجهز به فناوری شارژ سریع هستند. در حالت کلی می‌توان گفت شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های موبایل به منظور تحقق هدف ذکرشده دارای تراشه‌های خاص خود هستند، اما مواردی وجود دارد که استفاده از فناوری شارژ سریع می‌تواند مفید نباشد. خوشبختانه سامسونگ این مسئله را به خوبی درک کرده و راهی به منظور غیرفعال کردن فست شارژ در گوشی سامسونگ سری گلکسی تعبیه کرده است. با این‌حال بهتر است قبل از این که بخواهیم روش غیرفعال کردن فست شارژ در گوشی سامسونگ را آموزش دهیم، دلایل انجام آن را مورد بررسی قرار دهیم.

 

برای خرید گوشی سامسونگ، لیست جدیدترین گوشی های موبایل سامسونگ را در سایت تکنولایف بررسی کنید.

 

 

دلایل غیرفعال کردن فست شارژ در گوشی سامسونگ

نخستین علت انجام این کار از سوی کاربران را می‌توان گرما دانست. در حقیقت فناوری شارژ سریع موجب خواهد شد فشار زیادی به گوشی هوشمند وارد شده و همین مسئله موجب افزایش دمای دستگاه می‌شود. در صورتی که دمای اتاق و محیطی که در آن حضور دارید مناسب و حاوی تهویه مطبوع باشد، احتمالا گوشی هوشمندتان دچار مشکل نخواهد شد، اما اگر گوشی موبایل روی صندلی ماشین و در مقابل نور خورشید قرار داشته باشد، شرایط متفاوت خواهد بود. هم اکنون که با دلایل خاموش کردن فست شارژ سامسونگ آشنا شدید، بهتر است بدانید روش انجام کار بسیار ساده است. ما برای تهیه آموزش از گوشی گلکسی S7 Edge استفاده کرده‌ایم، اما این فرایند برای کلیه گوشی‌های سری گلکسی شرکت سامسونگ یکسان و مشابه است.

انگشت خود را از بالای نمایشگر به سمت پایین بکشید و روی نماد چرخ دنده برای ورود به بخش تنظیمات ضربه بزنید.

غیرفعال کردن فست شارژ در گوشی سامسونگ مرحله اول

نماد چرخ دنده برای به بخش تنظیمات

در تنظیمات باید به سمت پایین صفحه حرکت کنید تا بتوانید وارد بخش باتری (Battery) شوید.

غیرفعال کردن فست شارژ در گوشی سامسونگ مرحله دو

بخش باتری در تنظیمات گوشی سامسونگ

هم اکنون و در بخش جدید باید به انتهای صفحه بروید. در ادامه دو گزینه را مشاهده خواهید کرد که شامل شارژ سریع کابل و شارژ سریع بیسیم است. شما می‌توانید با انتخاب هر کدام آن‌ها، غیرفعال‌سازی فست شارژ را انجام دهید.

غیرفعال کردن فست شارژ در گوشی سامسونگ - 3

گزینه‌های مربوط به فعال‌سازی فست شارژ در گوشی‌های سامسونگ

عملکرد سامسونگ در ایجاد گزینه‌های جداگانه را می‌توان عالی توصیف کرد. شما می‌توانید به سادگی قابلیت فست شارژ را خاموش کنید.

 

اگر قصد خرید شارژر برای گوشی خود را دارید، حتما مطلب زیر را بخوانید:

راهنمای خرید شارژر و کابل شارژ برای گوشی (کدام شارژر مناسب گوشی شماست؟)

 

فعالسازی فست شارژ گوشی سامسونگ

در قسمت بالا فرایند غیرفعال سازی فست شارژ سامسونگ آموزش داده شد، اما بد نیست با روش فعال‌سازی فست شارژ هم آشنا شوید. برای فعال‌سازی فست شارژ گوشی سامسونگ کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا باید وارد تنظیمات دستگاه شوید. شما می‌توانید این کار را با کشیدن انگشت خود از بالای نمایشگر به سمت پایین و در ادامه انتخاب نماد چرخ دنده انجام دهید.
  • سپس وارد بخش باتری (Battery) شوید.
  • در ادامه گزینه‌های موردنظر که همان فعال‌سازی فست شارژ سامسونگ است را تایید کنید.

هم اکنون شما موفق شده‌اید ویژگی شارژ سریع را در گوشی هوشمند خود، فعالسازی کنید. بد نیست بدانید که استفاده از شارژ سریع می‌تواند صرفه‌جویی در زمان را برای شما به همراه داشته باشد و در صورتی که دستگاه شما گرم نشود، بهتر است آن را غیرفعال نکنید.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%ba%db%8c%d8%b1%d9%81%d8%b9%d8%a7%d9%84-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d9%81%d8%b3%d8%aa-%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%98-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af/
ads
ads