داغ ترین ها :
احتمال فروش 80 میلیون آیفون در تعطیلات کریسمس

احتمال فروش 80 میلیون آیفون در تعطیلات کریسمس

تحلیلگری به نام دنیل ایوس، گزارشی منتشر کرده که از احتمال فروش بسیار موفق آیفون اپل در تعطیلات کریسمس خبر می‌دهد. درواقع ایوس معتقد است که مدل‌های مختلف آیفون اپل می‌توانند به فروش مجموع ۸۰ میلیون گوشی هوشمند در تعطیلات زمستانی برسند.

 

آفرهای روزانه خرید آیفون از تکنولایف را از دست ندهید: گوشی آیفون

 

بازه‌ی زمانی مدنظر درواقع برابر با اولین سه‌ماهه مالی اپل در سال ۲۰۲۲ می‌شود؛ سه‌ماهه‌ای که از ماه اکتبر شروع شده و در ماه دسامبر به انتها می‌رسد و اگر گفته‌های ایوس به حقیقت بپیوندد، کوپرتینویی‌ها فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه خواهند کرد.

در ادامه‌ی گزارش ذکر شده که اپل به دنبال افزایش میزان تولید مدل‌های مختلف آیفون 13 به خاطر استقبال گسترده از آن‌ها است و امکان دارد میزان سفارش تولید قطعات مورد نیاز را تا ۱۵ درصد افزایش دهد.

گوشی های سری آیفون 13

اپل در مدل‌های جدید آیفون‌ها تغییرات گسترده‌ای را در نظر گرفته که شامل صفحه‌نمایش پروموشن برای آیفون 13 پرو می‌شود؛ صفحه‌نمایشی که قادر است نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را به کاربر ارائه دهد. عمر مفید بالای باتری آیفون 13 پرو مکس در کنار دوربین‌هایی با توانایی بیشتر در ثبت تصاویر باکیفیت سبب شده تا تعداد بیشتری از طرفداران محصولات اپل به دنبال خرید مدل‌های جدید سری آیفون 13 بروند.

از طرفی عملکرد مطلوب تراشه‌ی A15 بیونیکی نیز توانسته به ارزش خرید مدل‌های مختلف سری آیفون 13 اضافه کند؛ تراشه‌ای که از ۱۵ میلیون ترانزیستور تشکیل می‌یابد و مبتنی بر لیتوگرافی ۵ نانومتری ساخته می‌شود. ایوس در گزرش خود آورده است:

با وجود کمبود گسترده‌ی تراشه در سراسر دنیا که صنایع مختلف ازجمله گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها، کارت گرافیک، خودرو و محصولات دیگر را تحت تاثیر قرار داده است، میزان تقاضا برای مدل‌های مختلف سری آیفون 13 در بازارهای مختلف دنیا ازجمله چین و ایالات متحده در حال افزایش است که اتفاق بسیار خوبی برای کوپرتینویی‌ها محسوب می‌شود. چنین رشد تقاضایی سبب شده تا حدس بزنیم که در تعطیلات کریسمس امسال بیش از ۸۰ میلیون گوشی آیفون فروخته شود؛ بخش قابل توجهی از فروش محصولات نیز به آیفون 13 پرو اختصاص می‌یابد.

علاوه بر تخمین میزان فروش آیفون‌ها، ایوس عقیده دارد که در تعطیلات کریسمس در حدود ۱۰۰ میلیون ایرپاد به فروش خواهد رسید. چنین آمار و ارقامی در صورت تحقق باعث می‌شود که کوپرتینویی‌ها بتوانند همچنان در مسیر پیشرفت قرار داشته باشند و موفقیت‌های پیشین خود را ادامه دهند.

نظر شما کاربران تکنولایف چیست؟ آیا کوپرتینویی‌ها می‌توانند با وجود مشکلاتی که از نظر کمبود تراشه وجود دارد، به چنین آماری دست یابند؟

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d8%b1%db%8c%d8%b3%d9%85%d8%b3/
ads
ads