داغ ترین ها :
فروش ردمی K50 در روز اول از مرز 330 هزار دستگاه گذشت

فروش ردمی K50 در روز اول از مرز 330 هزار دستگاه گذشت

شیائومی هفته گذشته از مدل‌های جدید سری ردمی K50 رونمایی کرد و فروش این گوشی‌ها هم چند روز پیش شروع شد. به نظر می‌رسد که فروش ردمی K50 فوق‌العاده بوده و رکورد جالبی هم ثبت کرده است. شیائومی اعلام کرد که فروش ردمی K50 در روز اول به ۳۳۰ هزار دستگاه رسیده است. موضوع جالب اینجاست که دو گوشی ردمی K50 و ردمی K50 Pro تنها در مدت زمان ۵ دقیقه به این رکورد دست پیدا کردند. این خبر به شکل رسمی در حساب کاربری Weibo شرکت ردمی منتشر شد.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که هر کدام از این گوشی‌ها در دو مدل راهی بازار شده بودند و در واقع چهار مدل گوشی برای خرید وجود داشت. کاربران می‌توانستند این گوشی‌ها را با ظرفیت‌های مختلف خریداری کنند. شیائومی به این موضوع اشاره کرد که فروش این گوشی های ردمی در مقایسه با نسل قبلی خودشان ۱۰ درصد بهتر بوده است.

هر دو گوشی ظاهر یکسانی دارند و وزن آن هم یکی است. البته که تفاوت‌های زیادی هم با هم دارند. گوشی ردمی K50 Pro با تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ و دوربین اصلی با حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی راهی بازار شد. این گوشی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ وات داشت.

گوشی ردمی K50 با قیمت مناسب‌تری راهی بازار شد و به همین دلیل از تراشه اسنپ دراگون 8100 استفاده می‌کند. دوربین اصلی این گوشی حسگر ۴۸ مگاپیکسلی دارد و از باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر استفاده می‌کند. البته شارژ‌ر این گوشی ۶۷ وات است.

سری بعدی فروش این گوشی‌ها در کشور چین فردا شروع می‌شود و انتظار می‌رود که این دو گوشی در بازار داخلی چین به فروش بیشتری دست پیدا کنند.

 

اخبار مرتبط با محصولات شیائومی:
شیائومی در سال 2021 تعداد 190 میلیون گوشی فروخته است

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-k50-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d8%a7%d9%88%d9%84/
ads
ads