داغ ترین ها :
گلکسی A نیمی از فروش سامسونگ را به خود اختصاص داده

گلکسی A نیمی از فروش سامسونگ را به خود اختصاص داده

گزارش جدیدی از میزان فروش محصولت سامسونگ منتشر شده به اطلاعات جالبی اشاره می‌کند. البته باید بگوییم که این اطلاعات درباره فروش گوشی‌های سامسونگ خواهد بود. در این گزارش گفته شده که فروش گلکسی A بالای ۵۰ درصد فروش کلی گوشی‌های این شرکت را به خود اختصاص داده است. در واقع می‌توانیم بگوییم که گوشی های سری گلکسی A در میان کاربران بسیار محبوب شده‌اند.

 

آخرین گوشی های سری A سامسونگ را می‌توانید از سایت تکنولایف با قیمت عالی تهیه کنید: گوشی سامسونگ

 

سایت Counterpoint Reaserch در گزارش جدید خود اعلام کرده که گوشی‌های گلکسی A محبوب‌ترین گوشی‌های این برند کره‌ای به حساب می‌آیند. در نمودار منتشر شده از سوی این سازمان مشخص شده که فروش گوشی‌های گلکسی A تقریبا دو سوم فروش کل گوشی‌های سامسونگ را به خود اختصاص داده‌اند. در واقع می‌توانیم بگوییم که فروش سری گلکسی A به مراتب بیشتر از فروش گوشی‌های پرچمدار گلکسی S  و گوشی‌های میان‌رده گلکسی M است. فروش گوشی‌های گلکسی A نزدیک به ۵۸ درصد فروش کل گوشی‌های سامسونگ را به خود اختصاص داده‌اند.

گلکسی سری A

در سال ۲۰۲۱ گوشی‌های سری گلکسی A نزدیک به دو سوم فروش کل گوشی‌های سامسونگ را در اختیار داشتند. می‌توانیم بگوییم که گوشی‌های سری A در منطقه‌های شمال آمریکا، شرق و غرب اروپا، کشورهای آمریکای لاتین یا LATMA و منطقه خاورمیانه یا MEA بسیار عالی بوده است. این گزارش در حالی منتشر شد که سامسونگ تا چند روز دیگر از مدل جدید گوشی‌های گلکسی A رونمایی می‌کند. این گوشی‌ها احتمالا گلکسی A33 و گلکسی A53 و گلکسی A73 خواهند بود.

در حالی که دو گوشی گلکسی A33 و گلکسی A53 جزو محصولات میان‌رده به حساب می‌آیند، گوشی گلکسی A73 با گوشی‌های پرچم‌دار رقابت می‌کند و از سخت افزار خوبی برخوردار است.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات سامسونگ:
تصاویر بسیار باکیفیت گلکسی A53 را ببینید

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-a/
ads
ads