داغ ترین ها :
فروش گلکسی A53 قبل از معرفی رسمی شروع شد؛ شارژر از این گوشی حذف شد!

فروش گلکسی A53 قبل از معرفی رسمی شروع شد؛ شارژر از این گوشی حذف شد!

در حالی که سامسونگ قصد دارد در تاریخ ۲۶ اسفند ماه رویدادی را برای معرفی گوشی‌های سری A جدید برگزار کند، یکی از این گوشی‌ها قبل از معرفی رسمی به فروش می‌رود. بر اساس اطلاعات منتشر شده گوشی گلکسی A53 قبل از رونمایی رسمی در کشور صربستان به صورت غیررسمی به فروش می‌رود. حتی فروشگاهی در کشور کنیا هم فروش این گوشی را شروع کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده این گوشی معرفی نشده با قیمتی نزدیک به ۴۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

تا توجه به فروش گلکسی A53 مشخص شده که این گوشی جدید سامسونگ از صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچ برخوردار است. همچنین گفته شده که تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ روی این گوشی هوشمند قرار گرفته و از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم استفاده می‌کند.

در قسمت دوربین‌های پشت مشخص شد که دوربین اصلی از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. یک دوربین اولتراواید با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی هم روی آن این گوشی دیده می‌شود. دو دوربین با حسگرهای ۵ مگاپیکسلی هم روی این گوشی هوشمند دیده می‌شوند. دوربین سلفی جدیدترین گوشی سامسونگ هم از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند با ربط کاربری One UI 4 و اندروید ۱۲ راهی بازار می‌شود. همچنین مشخص شده که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

همچنین ویدئویی از جعبه‌گشایی این محصول منتشر شده که در آن تنها یک کابل USB-C دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که سامسونگ حذف شارژر از گوشی‌های سری گلکسی A را شروع کرده است.

 

قیمت گوشی A53 سامسونگ با حافظه 256 و رم 8 گیگابایت

 

خرید گوشی A53 5G سامسونگ با حافظه 256 و رم 12 گیگابایت

 

آخرین اخبار مرتبط محصولات سامسونگ:
افزایش ۶۰ درصدی تولید صفحه نمایش گلکسی زد فولد ۴

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-a53/
ads
ads