داغ ترین ها :
سامسونگ بیش از ۱۰ میلیون گوشی S20 FE فروخته است

سامسونگ بیش از ۱۰ میلیون گوشی S20 FE فروخته است

آمارهای منتشر شده از سوی سران سامسونگ اشاره دارند فروش گوشی گلکسی S20 FE به ۱۰ میلیون دستگاه از زمان معرفی تاکنون رسیده است.

 

برای خرید گوشی های هوشمند سامسونگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید: گوشی سامسونگ

 

به نظر می‌رسد گوشی S20 FE توانسته سود بسیار خوبی را برای شرکت کره‌ای رقم بزند. چنین موضوعی را آمارهای منتشر شده از سوی سران سامسونگ نشان می‌دهند و به نظر می‌رسد معرفی دیرهنگام گلکسی S21 FE بی‌دلیل نبوده است. درواقع شرکت کره‌ای می‌خواسته از فروش هرچه بیشتر گوشی S20 FE مطمئن شود.

گوشی S20 Fe 5G

آمار ذکر شده که به فروش گلکسی S20 FE از زمان معرفی آن تاکنون اشاره دارد همچنین اشاره کرده که فروش مدنظر درواقع از مجموع فروش هر دو مدل گوشی S20 FE یعنی مدل‌های LTE و 5G به دست آمده است. همین امر نیز سبب شده تا گلکسی S20 FE به یکی از بهترین محصولات سامسونگ از نظر فروش طی سال‌های اخیر تبدیل شود.

در حال حاضر مدل جدیدترین این گوشی هوشمند یعنی گلکسی S21 FE معرفی شده که مشخصات سخت‌افزاری شبیه به گلکسی اس ۲۱ البته با کمی تفاوت را به کاربران ارائه می‌ٔدهد. باید صبر کرد و دید که آیا محصول جدید سامسونگ می‌تواند موفقیت گوشی S20 FE 5G را تکرار کند یا خیر. گلکسی S21 FE از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ برخوردار شده و امکاناتی مانند صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-s20-fe/
ads
ads