داغ ترین ها :
فعالیت کاربران ایرانی در اینستاگرام ۶۴ درصد کاهش پیدا کرد

فعالیت کاربران ایرانی در اینستاگرام ۶۴ درصد کاهش پیدا کرد

بیش از یک ماه است که از فیلتر شدن اینستاگرام می‌گذرد. حالا تحقیقاتی که لایف وب انجام داده، به این موضوع اشاره می‌کند که پس از فیلتر شدن اینستاگرام میزان پست‌های اینستاگرامی کاربران ایرانی ۶۹ درصد کاهش داشته و فعالیت کاربران ایرانی هم با کاهش ۶۴ درصدی روبه‌رو بوده است.

در گزارش لایف وب به این موضوع اشاره شده که کاهش چشم‌گیری هم در تعداد لایک‌ها و کامنت‌ها به وجود آمده است.

دقیقا در روز ۳۰ شهریور ماه بود که اینستاگرام فیلتر شد. اتفاقی که ضربه بزرگی به اقتصاد بسیاری از کسب و کارها و خانواده‌های زد که در این شبکه اجتماعی فعالیت می‌کردند. در تحقیقات جدید مشخص شد که بعد از فیلتر شدن اینستاگرام تعداد پست‌های منتشر شده در این شبکه اجتماعی از سوی کاربران ایرانی ۶۹ درصد کاهش پیدا کرده است. اتفاقی که نشان از بحران اقتصادی بسیاری از کسب و کارهای اینستاگرامی دارد.

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که جدا از بحث فیلتر شدن اینستاگرام، کاهش یافتن میزان فعالیت کاربران به کاهش فعالیت صفحه‌های پر مخاطب اینستاگرام بر می‌گردد. بسیاری از صفحه‌های اینستاگرامی پر مخاطب در این روزها تصمیم گرفته‌اند با توجه به شرایط موجود در این شبکه اجتماعی فعالیتی نداشته باشند.

بسیاری از آمارها به این موضوع اشاره می‌کنند فیلتر شدن اینستاگرام خسارت چند ده هزار میلیارد تومانی به همراه داشته است. ۳۵ هزار میلیارد تومان به اقتصاد حوزه فناوری اطلاعات و ۴۵ هزار میلیارد تومان به کسب و کارهای سایر حوزه‌های خسارت وارد شده است.

همچنین باید بگوییم که در این کنار این میزان ضرر، ‌ نگرانی‌ها درباره افزایش تعدیل نیروی متخصص هم وجود دارد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%81%d8%b9%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/
ads
ads