داغ ترین ها :
فیس بوک یک قدم به کشور چین نزدیک تر شد

فیس بوک یک قدم به کشور چین نزدیک تر شد

بی اغراق می توان گفت که فیس بوک یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی و حتی اولین است. اما این شبکه اجتماعی در بعضی از کشور های دنیا نظیر ایران و چین و … فیلتر است. همانطور اشاره کردیم این شبکه اجتماعی در جمهوری خلق چین فیلتر بوده و بزرگترین شبکه اجتماعی در یکی از مهم ترین کشور های جهان فیلتر است.

فیسبوک و چین

Facebook Bigger That China

اما خبری که در فضای رسانه ای منتشر گردیده بیانگر آن است که Facebook راهی را برای ورود به چین پیدا کرده است و این کمپانی توانسته است با هزینه کردن رقم 30 میلیون دلار یک شرکت تابع در کشور چین تاسیس کند. دولت چین نیز مجوز این کار را به فیس بوک داده است و این کمپانی در شهر هانگزو شرکت خود را تاسیس کرده است. اما فیس بوک اعلام کرده است که هدف این شرکت پشتیبانی از توسعه دهندگان و نوآوران چینی است.

 

مطالب مرتبط: بازگردانی اکانت هک شده فیسبوک

 

این شرکت در واقع با دریافت سهم خود، با کمک و ارائه راه حل های مختلف، به شرکت های نوپا و سرمایه گذاران کوچک و شرکت های محلی، به آن ها را در راه پیشرفت کمک می کند. این اولین بار نیست که فیس بوک این چنین شرکت هایی را تاسیس می کند و قبلا نیز در کشور های نظیر هند، کره جنوبی فرانسه و برزیل شاهد عملکرد مشابه فیس بوک بودیم.

چین فیسبوک

در کشور های اطراف چین فیس بوک فقط در هنگ کنگ حضور دارد ولی با وجود تاسیس این شرکت به نظر می آید این شبکه اجتماعی به حضور کامل در کشور چین نزدیک تر شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%81%db%8c%d8%b3-%d8%a8%d9%88%da%a9-%db%8c%da%a9-%d9%82%d8%af%d9%85-%d8%a8%d9%87-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%da%86%db%8c%d9%86-%d9%86%d8%b2%d8%af%db%8c%da%a9-%d8%aa%d8%b1-%d8%b4%d8%af/
ads
ads