داغ ترین ها :
گوشی‌های گوگل پیکسل مجهز به قابلیت ضبط خودکار ویدیو در حالت اضطراری شدند

گوشی‌های گوگل پیکسل مجهز به قابلیت ضبط خودکار ویدیو در حالت اضطراری شدند

گوشی‌های هوشمند با گذشت زمان کارآمدتر شده‌اند و غول‌های فناوری جهان همانند گوگل توانسته‌اند راه‌های جدیدی را به منظور کمک به کاربران در شرایط اضطراری ایجاد کنند. به عنوان مثال، گوشی‌های گوگل پیکسل مجهز به یک برنامه ایمنی شخصی (Personal Safety) هستند که به کاربران با قابلیت‌های تشخیص تصادف، اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی در شرایط اضطراری و هشدارهای مربوط به ایجاد بحران‌های جدید کمک می‌کند. در حال حاضر بروزرسانی جدیدی برای برنامه ایمنی شخصی (Personal Safety) در حال انتشار بوده که موجب افزودن یک ویژگی جدید با عنوان امداد اضطراری (Emergency SOS) به نسخه اصلی می‌شود. شما می‌توانید پس از انجام بروزرسانی نسخه 2021.08.27، اقدام موردنظرتان را انجام دهید. دو روش برای روشن کردن ویژگی جدید Emergency SOS وجود دارد که یکی از آن‌ها را می‌توان ورود به تنظیمات برنامه و انتخاب گزینه Use Emergency SOS دانست. همچنین روش دوم را می‌توان ورود به تنظیمات پیکسل و انتخاب گزینه ایمنی و اضطراری (Safety & Emergency) عنوان کرد.

برای خرید گوشی به فروشگاه اینترنتی موبایل تکنولایف مراجعه کنید.

 

فایل‌های ویدیویی که گوگل پیکسل می‌تواند هنگام روشن بودن قابلیت موردنظر ضبط کند، 45 دقیقه بوده که حجم هر دقیقه آن هم معادل 10 مگابایت است. همانطور که انتظار دارید، فایل‌های ویدیویی ضبط شده در حساب ابری گوگل (Google Cloud) پشتیبان‌گیری شده و برای 7 روز باقی خواهد ماند؛ البته شما می‌توانید فایل‌های ویدیویی موردنظرتان را زودتر از 7 روز هم حذف کنید. اگر در هر مرحله از ضبط فایل ویدیویی تصمیم به لغو آن گرفتید، می‌توانید روی گزینه توقف (Pause) ضربه بزنید. در پایان کار، گوگل یک پنجره را با تایمر 15 ثانیه‌ای نمایش می‌دهد تا نیاز شما برای ارسال فایل موردنظر به مخاطبین را مورد سوال قرار دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های جدید گوگل برای بروزرسانی برنامه Personal Safety را می‌توان قابلیت غیرفعال کردن تماس با خدمات اضطراری (Call Emergency Services) دانست؛ این ویژگی برای کاربرانی اهمیت دارد که تمایل دارند حالت اضطراری را به صورت اشتباه فعال کرده و بدین ترتیب از برقراری تماس‌های اشتباه جلوگیری کنند.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات گوگل:

گوشی گوگل پیکسل 6 در رویداد 5 اکتبر معرفی می‌شود؟

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%aa-%d8%b6%d8%a8%d8%b7-%d8%ae%d9%88%d8%af%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c%d9%88-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84/
ads
ads