داغ ترین ها :
قلم Slim pen 2 مایکروسافت با قابلیت‌ های جذاب معرفی شد

قلم Slim pen 2 مایکروسافت با قابلیت‌ های جذاب معرفی شد

مایکروسافت در کنار سرفیس گو 3، سرفیس پرو 8، سرفیس Duo 2 و سرفیس لپ تاپ استودیو قلم جدید خود را هم معرفی کرد. این قلم با همه‌ی محصولات معرفی شده در مراسم دیشب و همچنین برخی از مدل‌های قبلی سازگاری دارد. در این مطلب در تکنولایف قصد داریم به این قلم و ویژگی‌های جدید آن بپردازیم و با هم دستگاه‌های سازگار را مرور کنیم. Slim pen 2 مایکروسافت به تراشه‌ی G6 خود مایکروسافت مجهز شده و به کمک این تراشه و عملکردهای هپتیک جدید حس نوشتن نزدیک‌تری به واقعیت به وجود آورده و به شما احساس نوشتن روی کاغذ را منتقل می‌کند. با جزئیات بیشتر از قلم اسلیم پن 2 همراه تکنولایف باشید.

قلم slim pen 2 مایکروسافت

مایکروسافت عنوان کرده که این قلم با برنامه‌های زیادی از جمله برنامه فتوشاپ کاملا سازگار است و هپتیک‌های به خصوصی دارد و به زودی به لیست برنامه‌های سازگار با این قلم افزوده خواهد شد.

طراحی نوک قلم جدید به گونه‌ای است که حس سریع‌تر و دقیق‌تری هنگام نوشتن دارد و حالا برای طراح‌ها نیز بسیار مناسب‌تر و بهتر عمل می‌کند. در سرفیس پرو 8 این قلم به صورت آهنربایی بالای کیبورد قرار می‌گیرد و در سرفیس لپ تاپ استدیو به راحتی به کناره می‌چسبد.

به گفته مایکروسافت این قلم دقت بسیار بیشتری دارد و دقیقا می‌تواند مانند یک مداد حس سایه زنی در هنگام طراحی را به کاربر منتقل کند. به علاوه ویژگی‌های جدید Slim pen 2 باعث شده تا حس بهتری هنگام کار با آن داشته باشید. مثلا هنگام خط خطی کردن نوشته در Word برای حذف کردن یک کلمه این قلم ویبره کوچکی را به دست شما منتقل می‌کند یا موقع هایلایت کردن یک متن نیز عملکرد مشابهی دارد.

به نوعی تمرکز اصلی مایکروسافت در ساخت Slim pen 2 این بوده است که شما هنگام کار کمتر حس کنید در حال استفاده از یک قلم دیجیتال هستید و بیشتر احساس نزدیک به کاغذ و قلم داشته باشید.

Slim pen 2 با چه دستگاه‌هایی سازگار است؟

این قلم جدید با دستگاه‌های موجود در لیست زیر سازگاری دارد و اگر محصول شما جزو این لیست است می‌توانید این قلم جذاب را برای آن خریداری کنید.

  • سرفیس لپ تاپ استودیو
  • سرفیس پرو 3 تا 8
  • سرفیس پرو X
  • سرفیس Duo و Duo 2
  • سرفیس Go، سرفیس Go 2 و سرفیس Go 3
  • سرفیس Hub 2S
  • سرفیس لپ تاپ 1 تا 4
  • سرفیس استودیو 1 و 2
  • سرفیس بوک 1 تا 3
  • دستگاه‌های غیر سرفیسی که از Microsoft Pen Protocol پشتیبانی می‌کنند.

این قلم چگونه شارژ می‌شود؟

به گفته‌ی خود مایکروسافت این قلم با یک بار شارژ کامل می‌تواند حدود ۱۵ ساعت استفاده شود و برای شارژ آن نیز روش‌های متنوعی در نظر گرفته شده است.شارژر قلم Slim pen 2

یک شارژر برای آن وجود دارد که به زودی به صورت جداگانه برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد و همچنین شارژر قلم نسل اول به زودی با دریافت بروزرسانی این امکان را پیدا خواهد کرد تا قلم جدید را شارژ کند.شارژ قلم اسلیم پن 2 با سرفیس پرو 8

راه دیگر به صورت بی‌سیم و در حالتی است که درون کیبورد سرفیس پرو 8 قرار می‌گیرد یا شما آن را به صورت آهنربایی به کنار سرفیس لپ تاپ استودیو متصل می‌کنید.

قیمت قلم Slim pen 2

این محصول با قیمت ۱۳۰ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت و شما می‌توانید همین امروز آن را پیش خرید کنید (البته که ما در ایران چنین امکانی نداریم). قیمت این قلم کمی زیاد است اما با توجه به قابلیت‌ها و امکاناتی که در اختیار قرار می‌دهد می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%82%d9%84%d9%85-slim-pen-2-%d9%85%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%aa%e2%80%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%b0%d8%a7%d8%a8-%d9%85/
ads
ads