داغ ترین ها :
قوی‌ترین گوشی اندرویدی بازار: شیائومی Black Shark 4S Pro

قوی‌ترین گوشی اندرویدی بازار: شیائومی Black Shark 4S Pro

امتیاز بلک شارک 4 اس پرو شیائومی در بنچمارک انتوتو منتشر شده که نشان می‌دهد، قوی ترین گوشی اندرویدی حال حاضر بازار را شاهد هستیم.

 

برای خرید گوشی های گیمینگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

کمتر کسی است که علاقه‌مند به حوزه‌ی فناوری باشد؛ اما در مورد  بنچمارک انتوتو نداند؛ ابزاری کارآمد که می‌تواند عملکرد گوشی هوشمند یا تبلت را از جنبه‌های مختلف بسنجد. بنچمارک انتوتو به حدی مورد استقبال قرار گرفته که نه‌تنها کاربران، بلکه رسانه‌های معتبر جهان نیز برای مقایسه‌ی توان پردازشی گوشی و تبلت‌ها از آن استفاده می‌کنند.

انتوتو با سنجش مولفه‌های مختلف، امتیازی کلی به دستگاه می‌دهد. همین امر نیز سبب شده تا رتبه‌بندی میان محصولات اندرویدی پدید آید که گوشی‌های هوشمند برندهای مطرح با کسب امتیاز می‌توانند در این رتبه‌بندی قرار گیرند. حال، گزارش‌هایی وجود دارد که بلک شارک 4 اس پرو توانسته بالاترین امتیاز را در بنچمارک انتوتو کسب کند.

گوشی گیمینگ شیائومی که مجهز شده به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس توانسته به امتیاز ۸۷۵۹۰۲ در بنچمارک انتوتو برسد؛ امتیازی که حتی از پرچم‌داران موجود در بازار نیز بیشتر است. چنین امتیازی سبب می‌شود که نسخه‌ی قدیمی‌تر این گوشی هوشمند یعنی بلک شارک 4 پرو از جایگاه سوم به جایگاه چهارم تنزل یابد.

بلک شارک 4 اس پرو شیائومی در حالی توانسته جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد که رد مجیک 6 اس پرو تا پیش از این در رده‌ی اول قرار داشت.

Black Shark 4s Pro قوی ترین گوشی اندرویدی

بلک شارک 4S pro شیائومی در بنچمارک انتوتو
آنچه سبب شده بلک شارک 4 اس پرو نسبت به نسل پیشین خود برتری داشته باشد، استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس است؛ نسخه‌ای بهینه‌یافته نسبت به اسنپدراگون ۸۸۸ که در پردازنده‌های آن در فرکانسی بالاتر کار می‌کنند. جالب است بدانید که جایگاه دوم و سوم رتبه‌بندی انتوتو نیز به گوشی‌های هوشمندی تعلق یافته که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس استفاده می‌کنند.

همانطور که گفته شد بنچمارک انتوتو مولفه‌های مختلفی را می‌سنجد که می‌توان به پردازنده‌ی مرکزی، پردازنده‌ی گرافیکی، رابط کاربری و حافظه اشاره کرد. در انتها، امتیاز مجموعی با توجه به امتیاز مولفه‌های مختلف به دست خواهد آمد تا عملکرد گوشی هوشمند یا تبلت از دیدگاه بنچمارک انتوتو سنجیده شود.

نکته‌ی قابل توجه دیگری نیز که در مورد بنچمارک انتوتو باید در نظر بگیرید، اصولی است که محصولات در رتبه‌بندی انتوتو قرار می‌گیرند. درواقع هر محصول برای قرار گرفتن در رتبه‌بندی باید حداقل هزار بار آزمایش شده باشد و امتیازی نیز که در رتبه‌بندی قرار می‌گیرد درواقع میانگین نمرات ثبت شده خواهد بود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%82%d9%88%db%8c-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c/
ads
ads