داغ ترین ها :
قیمت هواوی Watch GT 3 Pro در اروپا مشخص شد

قیمت هواوی Watch GT 3 Pro در اروپا مشخص شد

هفته گذشته شاهد معرفی ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 3 پرو توسط کمپانی هواوی در کنار میت ایکس اس 2 بودیم. این کمپانی در مراسم معرفی اقدام به اعلام رسمی زمان و قیمت محصولات در بازار خارج از کشور چین نکرد.

قیمت عرضه هواوی Watch GT 3 Pro در اروپا مشخص شد

هم اکنون گزارش جدیدی منتشرشده که نشان می‌دهد این اسمارت واچ با قیمت پایه 369 یورو عرضه خواهد شد. در حقیقت این قیمت برای مدل 46 میلی‌متر بوده که با یک دستبند پلاستیکی همراه است. مدل دستبند فلزی با مشخصات مشابه را می‌توانید با قیمت 499 یورو خریداری کنید. قیمت هواوی Watch GT 3 Pro در اروپا قابل قبول بوده و کاربران می‌توانند آن را خریداری کنید.

مشخصات و قیمت هواوی Watch GT 3 Pro

مشخصات و قیمت هواوی Watch GT 3 Pro

ساعت هوشمند جدید هواوی مجهز به صفحه نمایش 1.43 اینچ آمولد با وضوح بالا و همراه با شیشه یاقوت کبود و بدنه سرامیکی است. این ساعت دارای سیستم عامل هارمونی بوده که می‌تواند قابلیت‌هایی همانند بلوتوث و پشتیبانی از چندین برنامه را ارائه کند. همچنین این ساعت هوشمند مجهز به کیف پول الکترونیکی بوده و از NFC هم پشتیبانی می‌کند.

 

از نظر باتری کدام گوشی شیائومی بهتر است؟
بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری

 

مشخصات و قیمت هواوی Watch GT 3 Pro

ساعت هوشمند جدید هواوی دارای عملکرد ECG بوده که می‌تواند برای بررسی ضربان قلب و فعالیت الکتریکی کاربران مناسب باشد. همچنین این ساعت هوشمخند توانایی نظارت روی ضربان قلب، نظارت بر اکسیژن خون، تشخیص دمای بدن، نظارت بر خواب، نظارت بر استرس و سایر موارد مشابه را دارد.

فراموش نکنید که ساعت هوشمند جدید هواوی از 100 حالت ورزشی پشتیبانی کرده و می‌تواند در برابر فشار آب 5ATM هم مقاومت کند. باتری این اسمارت واچ برای استفاده معمولی می‌تواند تا 14 روز مناسب باشد و در صورتی که از ساعت هوشمند استفاده زیادی کنید، باتری آن می‌تواند برای 8 روز کافی باشد.

فراموش نکنید که 10 دقیقه شارژ برای این ساعت هوشمند کافی بوده تا بتواند یک روز کامل دوام بیاورد. ساعت هوشمند و جدید هواوی واچ جی تی 3 پرو در مدل کوچک‌تر 43 میلی‌متر عرضه می‌شود، اما قیمت جهانی و زمان عرضه مدل ذکرشده هنوز مشخص نیست.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات هواوی:
هواوی P50 Pocket با مدل جدید 8/512 گیگابایت عرضه خواهد شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-watch-gt-3-pro/
ads
ads