داغ ترین ها :
لپ تاپ ایسوس بهتر است یا لنوو

لپ تاپ ایسوس بهتر است یا لنوو

اگر تصمیم به خرید لپ تاپ گرفته باشید به خوبی می‌دانید که باید هزینه زیادی را برای خرید این محصول صرف کنید و به همین جهت هم مهم است که به سراغ برند درستی بروید و بهترین مدل ممکن با توجه به بودجه را انتخاب کنید. دو برند پر طرفدار لپ تاپ در جهان و همچنین بازار کشور ما ایسوس و لنوو هستند و در این مطلب قصد داریم نگاهی به این دو برند بیندازیم و آن‌ها را با هم مقایسه کنیم. پس در ادامه با مقایسه لپ تاپ ایسوس و لنوو همراه تکنولایف باشید.

 

مشاهده لیست قیمت انواع نوت بوک و آفرهای ویژه خرید در سایت تکنولایف: قیمت لپ تاپ

 

مقایسه لپ تاپ ایسوس و لنوو

ایسوس و لنوو هر دو لپ تاپ‌های متنوعی تولید کرده‌اند که می‌توانند بازه‌های قیمتی مختلف و همچنین نیازهای متفاوت را پاسخگو باشند. به طور کلی در زمان انتخاب یک لپ تاپ یا یک برند باید به موارد گفته شده در ادامه توجه داشته باشید.

  • عملکرد سخت‌افزاری و قدرت پردازش
  • عمر باتری و شارژدهی
  • سیستم خنک کننده
  • رزولوشن نمایشگر و نوع پنل
  • کیفیت ساخت و مقاومت بدنه
  • قیمت

قبل از خرید لپ تاپ از لنوو و ایسوس تبلیغاتی که دیده‌اید و انتقادهایی که به هر کدام از این برندها وارد‌شده را کنار بگذارید و از دریچه درستی به مسئله نگاه کنید تا در دام تبلیغات اسیر نشوید. در ادامه ما تلاش می‌کنیم تا این انتخاب برای شما آسان‌تر شود.

از لپ تاپ برای چه کاری استفاده می‌کنید؟

دانستن این موضوع که قرار است با لپ تاپ خریداری‌شده چه کاری انجام دهید باعث می‌شود دید بهتری به محصولات داشته باشید و راحت‌تر بتوانید با مقایسه لپ تاپ لنوو و ایسوس در نهایت به سراغ بهترین گزینه ممکن بروید.

لپ تاپ برای تولید محتوا

افرادی که تولید محتوا می‌کنند معمولا نویسنده، هنرمند، آهنگ‌سازها، ادیتورهای ویدیو و کارگردان‌ها هستند. این افراد عموما نیاز دارند که چندین برنامه را در کنار هم به صورت باز داشته باشند و در واقع قابلیت‌های مولتی‌تسکینگ لپ تاپ برای این دسته از کاربران اهمیت زیادی دارد.

لپ تاپ برای تولید محتوا

مثلا اگر تولید کننده محتوا هستید و برای انجام کار خود به لپ‌تاپی با دو صفحه نمایش نیاز دارید قطعا باید به سراغ برند لپ تاپ ایسوس بروید و ZenBook های این شرکت با دو نمایشگر را انتخاب کنید. این لپ تاپ‌ها همچنین نمایشگر IPS با دقت رنگ بالا دارند و به همین جهت به شما کمک می‌کنند تا بتوانید دقیق‌تر رنگ‌ها را مشاهده و ویرایش کنید.

 

مقایسه دو برند مطرح پردازنده گرافیکی:
تفاوت کارت گرافیک amd و nvidia

 

برای گیمرها لپ تاپ لنوو بهتر است یا ایسوس

دسته زیادی از کاربران قصد دارند با لپ تاپ خود بازی‌های جدید و سنگین را اجرا کنند و از این جهت هر دو برند قوی‌ عمل کرده‌اند. لپ تاپ‌های گیمینگ لنوو Legion نام دارند و ایسوس از لپ تاپ های سری tuf ایسوس  و لپ تاپ های سری rog ایسوس برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود استفاده می‌کند. برای مقایسه بهتر دو برند بد نیست دو مدل ROG Strix G15 G513RM از ایسوس و Legion 5 Pro از لنوو را با هم مقایسه کنیم.

در این مورد به خصوص قیمت لپ تاپ‌ها تقریبا به هم نزدیک است ولی نماینده لنوو مقداری قیمت بیشتری دارد. گذشته از بحث قیمت هر دو لپ تاپ گیمینگ دارای نمایشگرهای QHD با نرخ نوسازی 165 هرتزی هستند و از نظر نسبت به یکدیگر برتری ندارند. به سراغ مهم‌ترین بخش یعنی سخت افزار برویم، جایی که پردازنده مرکزی لپ تاپ ایسوس بهتر است و از طرفی لپ تاپ لنوو کارت گرافیک قوی‌تری دارد. لپ تاپ ایسوس ROG Strix G15 G513RM از پردازنده مرکزی AMD Ryzen 7 6800H و لپ تاپ لنوو Legion 5 Pro از پردازنده AMD Ryzen 7 5800H بهره می‌برد.

برای گیمرها لپ تاپ لنوو بهتر است یا ایسوس

طبق انتظار 6800 نسبت به 5800 قدرت بیشتری دارد و بهتر می‌تواند از پس پردازش‌های مختلف بربیاید، هرچند که Ryzen 5800H هم به حد کافی قوی است. در زمینه پردازش‌های گرافیکی اما داستان برعکس می‌شود و نماینده لنوو با 8 گیگابایت حافظه اختصاصی GEFORCE RTX3070 نسبت به 6 گیگابایت حافظه GEFORCE RTX3060 رقیب قطعا بهتر می‌تواند عمل کند.

به طور کلی این دو شرکت لپ تاپ‌های گیمینگ خود را به گونه‌ای تولید می‌کنند که شما بتوانید در صورت نیاز مدلی با پردازنده مرکزی یا پردازنده گرافیکی قوی‌تر خریداری کنید. در نهایت اگر بخواهیم برای گیمرها بین این دو برند یکی را برنده بدانیم باید بگوییم که لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس به نظر مقداری ارزش خرید بالاتری دارند، هرچند که باید این موضوع را به صورت دقیق‌تر بین دو مدل بررسی کنید.

برای دانش‌آموزان چطور؟ آیا لپ تاپ لنوو خوب است ؟

دانش آموزان به لپ تاپ‌های بسیار قوی یا گران قیمت نیازی ندارند و در واقع برای این دسته از کاربران لپ تاپ‌های اقتصادی و خوش قیمت گزینه مناسب‌تری به حساب می‌آید. البته که اگر دانش‌آموزی دوست دارد هزینه بیشتری برای خرید لپ تاپ بپردازد می‌تواند به سراغ گزینه‌های دیگر برود.

در قسمت لپ تاپ‌های اقتصادی و خوش قسمت لنوو بهتر از ایسوس عمل می‌کند و در واقع اگر لپ تاپ ارزان قیمت یا خوش قیمت می‌خواهید و دوست ندارید پول زیادی را صرف خرید لپ تاپ کنید احتمالا برند لنوو می‌تواند گزینه‌های جذاب‌تری را با بودجه مشخص به شما ارائه کند. به عنوان مثال شما می‌توانید لپ تاپی از لنوو با نمایشگر FHD را با قیمتی حدود 8.5 میلیون خریداری کنید و این در حالیست که برای خرید لپ تاپ FHD از ایسوس باید حداقل 10 میلیون هزینه کنید.

برای دانش آموزان لپ تاپ لنوو بهتر است یا ایسوس

پس اگر به هر دلیلی بودجه کمتری برای خرید لپ تاپ دارید انتخاب برند لنوو منطقی‌تر از ایسوس است و این برند با هزینه مشابه امکانات و مشخصات بهتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

 

مقایسه لپ تاپ لنوو و ایسوس برای کاربری حرفه‌ای

لپ تاپ‌های حرفه‌ای و تجاری تا حد ممکن باید وزن و ضخامت کمی داشته باشند و برای حمل و نقل نیز مناسب باشند؛ چرا که شما احتمالا قرار است این محصولات را در سفرهای کاری یا جا‌به‌جایی از خانه به محل کار همیشه همراه داشته باشید و وزن زیاد این محصولات می‌تواند باعث خستگی شود. همچنین ترجیحاً این لپ تاپ‌ها باید شارژدهی باتری و قدرت سخت‌افزاری مناسبی نیز داشته باشند تا هم شما بتوانید کارهای مختلف را با سرعت بالا و بدون مشکل انجام دهید و هم این که اگر در سفر کاری هستید و دسترسی به برق ندارید بتوانید روی شارژدهی لپ تاپ خود حساب باز کنید.

لپ تاپ ایسوس ExpertBook B9450 تنها حدود 900 گرم وزن دارد و آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای حمل و نقل تبدیل می‌کند. به گفته ایسوس شما می‌توانید روی شارژدهی 24 ساعته و در واقع یک روزه این لپ تاپ حساب باز کنید و تراشه Core i7 نسل 10 اینتل باعث می‌شود کارهای مختلف نیز با سرعت مناسب و رضایت‌بخشی انجام شوند. جالب است بدانید که این مدل حتی گواهی مقاومت نظامی نیز دارد و به بیان ساده در برابر ضربه تا حد بالایی مقاوم است. چه چیز دیگری از یک لپ تاپ حرفه‌ای و تجاری می‌توان انتظار داشت؟

ایسوس ROG FLOW Z13

از طرف دیگر لپ تاپ‌های ROG Zephyrus ایسوس وزن کم و در عین حال مشخصات بسیار جذابی دارند و می‌توان به عنوان لپ‌تاپ‌های تجاری روی آن‌ها حساب باز کرد. به این موارد ROG FLOW Z13 را هم اضافه کنید، محصولی که هم لپ تاپ است و هم تبلت و تنها وزنی 1.18 کیلوگرمی دارد. این دستگاه از CPU بی‌نظیر Intel Core i9 12900H  استفاده می‌کند تا جای هیچ حرفی را باقی نگذارد.

در سوی دیگر در این دسته‌بندی سری ThinkPad X لنوو قرار می‌گیرد. لپ تاپ‌های این سری وزن کمی دارند و از قدرت سخت‌افزاری خوبی بهره می‌برند و از نظر شارژدهی نیز جزو محصولات خوب بازار به حساب می‌آیند. به طور کلی اما به نظر می‌رسد در این بخش هم ایسوس عملکرد قوی‌تر و بهتری داشته باشد و راحت‌تر بتواند کاربران را به خرید لپ تاپ‌های تجاری خود ترغیب کند.

لپ تاپ لنوو بهتر است یا ایسوس؛ مقایسه در بخش‌های مختلف!

در این قسمت به سراغ بخش‌های مختلف یک لپ تاپ می‌رویم و دو شرکت را در هر بخش مقایسه می‌کنیم تا در نهایت بر اساس اولویت‌های خود بهتر بتوانید برند مناسب‌تر را انتخاب کرده و خریداری کنید.

عملکرد سخت‌افزاری

هر دو برند لپ تاپ‌های قدرتمند زیادی دارند که برای ویرایش ویدیوهای 4K، برنامه‌های ویرایش عکس و بازی کردن مناسب هستند و می‌توانند با سرعت بالا و بسیار خوب از پس این موارد بربیایند. لنوو و ایسوس هر دو لپ تاپ‌هایی با کارت گرافیک RTX 3080 دارند و از پردازنده‌های مرکزی مختلف و قدرتمند و از جمله نسل 12 اینتل استفاده می‌کنند.

به طور کلی زمانی که چندین مدل از لپ تاپ‌های گیمینگ این دو برند را از نظر سخت‌افزاری مقایسه کنیم متوجه خواهیم شد که تفاوت لپ تاپ ایسوس و لنوو این است که نماینده‌های لنوو از نظر گرافیکی مقداری بهتر هستند و لپ تاپ‌های ایسوس معمولا پردازنده‌های مرکزی قوی‌تری دارند. در مورد لپ تاپ‌های کمتر از 20 میلیون اما می‌توان گفت که لنوو مدل‌های قوی‌تری را در اختیار قرار می‌دهد.

بررسی عملکرد سخت‌افزاری لپ تاپ برند لنوو و ایسوس

برای جمع ‌ندی این بخش باید اشاره کنیم که هرچقدر بودجه خود را افزایش دهید احتمال این که لپ تاپ ایسوس جذاب‌تری برای خرید پیدا کنید بیشتر می‌شود، اما از سوی دیگر اگر بودجه کمتری دارید احتمالا لنوو به شما لپ تاپ قوی‌تری را ارائه می‌کند. البته هر دو برند به حدی تنوع محصول دارند که بعید است نتوانید لپ‌تاپی با کانفیگ مورد نظر یافت کنید.

 

برند لپ تاپ مورد نظر شما کدام است؟
مقایسه لپ تاپ لنوو و ایسوس

 

شارژدهی باتری لپ تاپ ایسوس یا لنوو

شارژ باتری یکی از مواردی است که می‌تواند برای کاربران مختلف مهم یا بی اهمیت باشد. در واقع برخی از کاربران که مدت زمان زیادی را بیرون از خانه هستند و دسترسی به برق ندارند به لپ تاپ‌هایی با شارژدهی خوب باتری نیاز پیدا خواهند کرد ولی برای دسته‌ای که بیشتر دسترسی به برق دارند یا لپ تاپ گیمینگ خریداری می‌کنند چندان شارژدهی اهمیت ندارد.

دلیل این موضوع این است که لپ تاپ‌های گیمینگ برای این که بتوانند بهترین عملکرد خود را ارائه دهند باید به برق متصل باشند و همچنین چون اجرای بازی‌ها کار سنگینی برای سیستم است طبیعتا باتری نمی‌تواند برای مدت طولانی در طول این فرایند دوام بیاورد.

مقایسه شارژدهی لپ تاپ لنوو و ایسوس

اگر شاردهی باتری برای شما اهمیت زیادی داشته باشد برخی از لپ تاپ‌های ایسوس می‌توانند تا شارژدهی 24 ساعته را به شما ارائه کنند در حالی که این عدد برای بهترین لپ تاپ لنوو از این منظر حدود 19 ساعت است. پس اگر باتری برای شما بخش بسیار مهمی است انتخاب برند ایسوس منطقی‌تر از لنوو به نظر می‌رسد، هرچند که باید توجه داشته باشید که این یک گفته عمومی و کلی است و احتمال دارد یک لپ تاپ لنوو از نظر باتری بهتر از یک لپ تاپ ایسوس عمل کند.

تفاوت لپ تاپ ایسوس و لنوو  در سیستم خنک کننده چیست؟

یکی از مهم‌ترین بخش‌ها به خصوص برای لپ تاپ‌های گیمینگ و همچنین لپ تاپ‌های قوی سیستم خنک کننده است. یک لپ تاپ قوی در صورتی که با آن کارهای سنگین مثل بازی کردن یا ویرایش ویدیو انجام دهید داغ می‌شود به دو دلیل خنک کردن آن اهمیت زیادی دارد.

اول این که اگر لپ تاپ شما به خوبی خنک نشود عملکرد بخش‌های مختلف تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند و خود لپ تاپ برای جلوگیری از خراب شدن قطعات توان پردازنده مرکزی و کارت گرافیک را کاهش می‌دهد تا دمای آن‌ها پایین‌تر بیاید. دلیل دوم نیز این است که داغ شدن قطعات در طولانی مدت می‌تواند باعث خرابی آن‌ها شود و همچنین عدم کنترل دما می‌تواند به برد نیز آسیب‌های جدی وارد کند. حالا که با اهمیت سیستم خنک کننده آشنا شدیم در این زمینه لپ تاپ لنوو بهتر است یا ایسوس؟

تفاوت لپ تاپ ایسوس و لنوو  در سیستم خنک کننده چیست؟

به طور حتم لنوو برنده این بخش خواهد بود و نه تنها از ایسوس در زمینه سیستم خنک کننده بهتر عمل می‌کند بلکه می‌تواند بسیاری از برندهای دیگر جهان را نیز در این زمینه شکست دهد. پس اگر لپ تاپی می‌خواهید که در طول بازی کردن و انجام کارهای سنگین کمتر داغ شود و بهتر بتواند دمای به وجود آمده را مدیریت کند باید به سراغ برند لنوو بروید.

 

مزایا و معایب تبلت برای کودکان به همراه گزینه هایی که می‌توانید تهیه کنید:
تبلت مناسب کودکان

 

کیفیت و رزولوشن صفحه نمایش لنوو یا ایسوس

به طور حتم کیفیت صفحه نمایش لپ تاپ یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید پیش از خرید آن را در نظر بگیرید؛ زیرا شما بیشتر از هر بخش دیگری با صفحه نمایش در ارتباط هستید و این پنل باید بتواند کیفیت، دقت رنگ و عملکرد روانی را به شما ارائه دهد و همچنین در نگاه کردن از زاویه‌های کناری مات شود و بتواند عملکرد خود را در زاویه‌های مختلف حفظ کند.

بسیاری از لپ تاپ‌ها از پنل IPS استفاده می‌کنند که در واقع این فناوری مرسوم‌ترین فناوری موجود برای نمایشگر لپ تاپ‌ها است، هرچند که پنل‌های اولد نیز وجود دارد ولی تعداد آن‌ها به مراتب کمتر است.

نرخ نوسازی یک صفحه نمایش نیز اهمیت زیادی دارد. همان طور که مهم است نمایشگر گوشی هوشمند نرخ نوسازی بالایی داشته باشد تا محتوا به صورت روان‌تر به نمایش دربیاید این موضوع در مورد لپ تاپ‌ها نیز وجود دارد و نرخ نوسازی بالاتر به خصوص برای لپ تاپ‌های گیمینگ اهمیت بسیار زیادی دارد.

کیفیت و رزولوشن صفحه نمایش لنوو یا ایسوس

برای مثال شما اگر از هر دو برند ارزان‌ترین لپ تاپ‌های گیمینگ را هم خریداری کنید از نرخ نوسازی 120 و 144 هرتز پشتیبانی می‌کنند و از نظر کیفیت هم پنل‌های IPS و FHD دارند. در نهایت عملکرد هر دو برند را شبیه به هم و خوب می‌دانیم و نمی‌توانیم یکی را برتر از دیگری معرفی کنیم. هر دو شرکت عموماً لپ تاپ‌هایی با نمایشگر با کیفیت دارند و از نرخ نوسازی 120 و 144 و حتی عددهای بالاتر تا 360 هرتز پشتیبانی می‌کنند.

طراحی و کیفیت ساخت

کیفیت ساخت یک لپ تاپ‌ اهمیت زیادی دارد و این کیفیت ساخت تنها به جنس بدنه محدود نمی‌شود. کیفیت ساخت خوب یک لپ تاپ یعنی این که پس از چند سال استفاده خرابی نداشته باشد و بتواند عملکرد خوب خود را مانند روز اول حفظ کند. مثلا مک بوک‌های اپل به این موضوع شهرت دارند و مک بوک‌های 5 سال قبل هنوز به خوبی کار می‌کنند و درصد خرابی‌های لپ تاپ‌های اپل نیز بسیار کم است. این موضوع اما در مورد لنوو و ایسوس به چه صورت است؟

طبق بررسی‌های انجام شده بعد از سه سال استفاده نرخ خرابی لپ تاپ‌های لنوو حدود 21.5 درصد و نرخ خرابی لپ تاپ‌های ایسوس حدود 15.5 درصد است. این نکته به خوبی نشان می‌دهد که لپ تاپ‌های برند ایسوس کیفیت ساخت بهتری دارد و در بلند مدت بهتر می‌توانند عملکرد خوب خود را حفظ کنند.

لپ تاپ ایسوس کیفیت ساخت بالایی دارد

مجدداً در نظر داشته باشید که این نرخ کلی است و احتمال دارد لپ تاپ ایسوس شما زودتر از لپ تاپ لنوو دوستتان خراب شود. خرابی لپ تاپ‌ها به موارد دیگری به جز کیفیت ساخت بستگی دارد و مثلا ممکن است شما به خوبی از لپ تاپ مراقبت نکرده باشید و این موضوع باعث خرابی شده باشد. پس در نهایت برنده این بخش را ایسوس می‌دانیم و از نظر طراحی نیز این برند لپ تاپ‌های بسیار سبک و باریک دارد که برای حمل و نقل بهترین گزینه هستند.

 

شاید نیاز داشته باشید:
راهنمای خرید دسته بازی

 

بررسی لپ تاپ لنوو یا ایسوس از نظر قیمت

یکی از موارد مهم دیگر در انتخاب برند لپ تاپ بین ایسوس و لنوو قطعا بحث قیمت است. هر دو برند در بازه‌های قیمتی مختلف لپ تاپ دارند اما مسئله این است که ارزش خرید کدام برند بیشتر است و کدام برند به نسبت مبلغ پرداختی امکانات بیشتری را ارائه می‌کند؟ به طور کلی به نظر می‌رسد که لنوو در بازه قیمتی محصولات زیر ۵۰۰ یا ۶۰۰ دلار لپ تاپ‌های با ارزش خرید بالاتر تولید می‌کند اما در بازه قیمتی بیشتر از ۶۰۰ دلار و همچنین محصولات گران قیمت وضعیت ایسوس کمی بهتر است.

در واقع به بیان ساده اگر می‌خواهید زیر ۱۸ یا ۱۵ میلیون هزینه برای خرید لپ تاپ بپردازید شاید بهتر باشد به سراغ لنوو بروید؛ چرا که این برند امکانات و مشخصات بهتری را به نسبت قیمت در این بازه ارائه می‌کند. از طرفی اگر می‌خواهید بیشتر از ۱۸ یا ۲۰ میلیون هزینه صرف کنید احتمالا لپ تاپ‌های ایسوس ارزش خرید بالاتری داشته باشند. در این بخش نیز تأکید می‌کنیم که بخش زیادی از ارزش خرید یک لپ تاپ به مشخصات آن است و نمی‌توان این موضوع را الزاماً از طریق برند مشخص کرد.

جمع‌بندی

در این مطلب تلاش کردیم تا دو برند را در زمینه‌های مختلف با هم مقایسه کنیم اما واقعیت این است که مقایسه دو برند چندان کار دقیق و صحیحی نیست و همواره بهتر است دو محصول با هم مقایسه شوند تا دو برند.

برند ایسوس و لنوو هر دو محصولات بسیار خوب و باکیفیتی در بازه‌های قیمتی مختلف دارند و اگر قصد خرید لپ تاپ از یکی از این دو برند را دارید بهتر است بهترین مدل ممکن در بازه قیمتی مورد نظر را برای هر برند پیدا کرده و سپس این دو محصول را با هم مقایسه کنید.

در نهایت نیز در نظر داشته باشید که دنیای تکنولوژی و فناوری به سرعت رو به پیشرفت و تغییر است و شما هر محصول جدید و گران قیمتی هم که تهیه کنید دو سال بعد امکانات آن به نسبت محصولات جدید کمتر است.

سوالات متداول

آیا لپ تاپ لنوو خوب است؟ لپ تاپ‌های لنوو چندین سال است که در بازار کشور و همچنین بازار جهانی حضور دارند و به واسطه ارزش خرید بالا و کیفیت ساخت خوب ثابت کرده‌اند که می‌توان بدون نگرانی به روی عملکرد طولانی مدت آن‌ها حساب باز کرد.

عملکرد سخت افزاری کدام برند بهتر است؟ هر دو برند لپ تاپ‌های قدرتمند زیادی دارند که برای ویرایش ویدئوهای 4K، برنامه‌های ویرایش عکس و بازی کردن مناسب هستند و می‌توانند با سرعت بالا و بسیار خوب از پس این موارد بربیایند. در این بخش اما در نهایت ایسوس را با اختلاف جزئی برتر می‌دانیم و اگر به دنبال این هستید که لپ تاپی با بهترین سخت افزار تهیه کنید به سراغ این برند بروید.

بهترین سیستم خنک کننده برای ایسوس است یا لنوو؟ یکی از مهم‌ترین بخش‌ها به خصوص برای لپ تاپ‌های گیمینگ و همچنین لپ تاپ‌های قوی سیستم خنک کننده است. یک لپ تاپ قوی در صورتی که با آن کارهای سنگین مثل بازی کردن یا ویرایش ویدئو انجام دهید داغ می‌شود به همین دلیل سیستم خنک کننده اهمیت زیادی دارد. به طور حتم لنوو برنده این بخش خواهد بود و نه تنها از ایسوس در زمینه سیستم خنک کننده بهتر عمل می‌کند بلکه می‌تواند بسیاری از برندهای دیگر جهان را نیز در این زمینه شکست دهد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

5 نظر

  1. ابوالفضل

    من‌ایسوس رو انتخاب میکنم

  2. منیره بهشتی

    تشکر از همه اطلاعات خوبی که دراین مقایسه ارائه دادید.

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به منیره بهشتی

      ممنون از همراهی شما 🌱
  3. امین

    قطعا مقایسه ی مستقیم نکردین که فقط گفتین هردو فلان..

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به امین

      سلام وقت بخیر مقایسه دو برند کار بسیار دشواری هست بهتر هست دو مدل مقایسه بشن
      1. marjani

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام وقت بخیر،🌺 من لب تاپ میخوام بالای30تمن باشه کدوم برندو انتخاب کنم؟؟؟ برای چاپ و پرینت گرفتن و ادیتور اینا میخوام خوشحال میشم جواب بدین🌺🌺🌺
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%88%d8%b3-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%db%8c%d8%a7-%d9%84%d9%86%d9%88%d9%88/
ads
ads