داغ ترین ها :
لپ تاپ های گیمینگ سری Legion 7 با ویژگی‌های استثنایی معرفی شدند

لپ تاپ های گیمینگ سری Legion 7 با ویژگی‌های استثنایی معرفی شدند

در گذشته لنوو برخی از جذاب‌ترین لپ تاپ‌های گیمینگ را در گذشته عرضه کرده و در ادامه روند خود تعدادی دیگر از لپ تاپ‌های لنوو جدید سری Legion 7 را معرفی کرد. این کمپانی ظرافت و عملکرد عالی را در جدیدترین لپ‌تاپ‌های خود ترکیب کرده است. این سری شامل لپ تاپ‌های گیمینگ جدید 16 اینچ نسل هفتم Legion 7، 7i و Legion Slim 7 و 7i می‌شود.

این موارد لپ تاپ‌های گیمینگ معمولی شما نیستند؛ در حقیقت Legion 7 و 7i را باید قوی‌ترین لپ تاپ‌های بازی 16 اینچ جهان دانست و لپ تاپ‌های Legion 7 و Slim 7i را هم باید به عنوان باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ تاپ‌های گیمینگ لژیون هستند. در این بخش نگاهی به مشخصات فنی این لپ تاپ‌ها خواهیم داشت؛ با ما همراه باشید.

 

یک لپ تاپ مخصوص بازی نیاز دارید؟ لیست قیمت لپ تاپ های گیمینگ تکنولایف را ببنید.

 

مشخصات Legion 7 و 7i

مشخصات Legion 7 و 7i

لپ تاپ‌های جدید Legion 7 و 7i با طراحی شیک و لولای بهبود یافته عرضه می‌شوند. لپ تاپ‌ها برای گیمرهایی تولید شده‌اند که همواره مشغول بازی هستند. لپ تاپ Lenovo Legion 7 و 7i مجهز به پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core HX یا AMD Ryzen 9 6900HX بوده که در کنار پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti قدرت فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار خواهند داد. این دستگاه‌ها دارای حافظه DDR5 و حافظه نسل چهارم PCIe SSD هستند.

دستگاه‌ها دارای Lenovo Legion A.I Engine 2.0 هستند. موتور هوش مصنوعی می‌تواند منحنی‌های فن را تخمین زده و خروجی منابع پردازنده گرافیکی و پردازنده اصلی را در زمان واقعی متعادل کند. صفحه کلید Legion TrueStrike هم در این لپ تاپ‌ها بروزرسانی شده‌اند. هم اکنون کلیدها جذابیت بهتری پیدا کرده‌اند و می‌توان از آن‌ها به خوبی استفاده کرد. در کنار این مسئله نورپردازی RGB هر کلید را نباید فراموش کرد.

هر دو لپ تاپ در مورد نمایشگر دارای نسبت تصویر 16:10 و روشنایی تا 1250 نیت هستند. همچنین لژیون 7 دارای نمایشگر 16 اینچ WXQGA با نرخ تازه‌سازی متغیر تا 240 هرتز همراه است. در حالی که لژیون 7i مجهز به صفحه نمایش 16 اینچ بوده و با یک گزینه mini-LED عرضه می‌شود. لپ تاپ‌های Legion 7i و Legion 7 با نرم افزار Tobii Horizon عرضه می‌شوند که تجربه بازی بهتری را ارائه می‌دهند. هر دو دستگاه دارای باتری 99.9 وات ساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Super Rapid Charge بوده که می‌تواند باتری را در مدت زمان 80 دقیقه به صورت کامل شارژ کند.

 

ترفندهای طلایی از Call Of Duty Mobile در مطلب زیر:
اموزش کالاف موبایل

 

مشخصات Legion Slim 7 و Slim 7i

مشخصات Legion Slim 7 و Slim 7i

لنوو مدعی است که لژیون اسلیم 7 و اسلیم 7i باریک‌ترین لپ تاپ‌های گیمینگ لژیون هستند. این دستگاه‌ها با طراحی آلومینیوم و منیزیم عرضه می‌شوند. همچنین وزن آن‌ها فقط در حدود 2 کیلوگرم بوده و ضخامت آن‌ها 0.67 اینچ است.

این لپ تاپ‌ها دارای پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core H Range یا AMD Ryzen 9 6900H هستند. آن‌ها دارای پردازنده‌های گرافیکی موبایل NVIDIA GeForce RTX 3070 یا AMD Radeon RX 6800S همراه با حافظه DDR5 و حافظه نسل چهارم PCIe SSD هستند. هر دو لپ تاپ جدید گیمینگ لنوو از یک باتری 99.99 وات ساعتی یا 71 وات ساعتی با آداپتور برق متناوب تا 230 وات تغذیه می‌شوند. همچنین شما می‌توانید دستگاه‌ها را تا 135 وات با آداپتور تایپ سی شارژ کنید.

توجه داشته باشید که لپ تاپ‌های لژیون اسلیم 7 و اسلیم 7i با سیستم خنک‌کننده بهبودیافته عرضه می‌شوند. سیستم خنک‌کننده 29 درصد عملکرد بهتر را ارائه خواهد کرد. لپ تاپ‌ ها دارای تیغه‌های فن نازک‌تر، فن‌های سریع‌تر و یک لوله حرارتی اضافی هستند که به VRAM GPU اختصاص داده شده‌اند. تا جایی که صفحه نمایش مربوط می‌شود، لژیون اسلیم 7 دارای نمایشگر 116 درجه WXQGA با نسبت 16:10 بوده و اسلیم 7i دارای نمایشگذ 16 اینچ WXQGA با نرخ تازه‌سازی متغیر یا گزینه mini-LED است.

 

 

گیمرهای موبایل از دست ندهید:
بهترین گجت گیمینگ

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%af%db%8c%d9%85%db%8c%d9%86%da%af-%d8%b3%d8%b1%db%8c-legion-7/
ads
ads