داغ ترین ها :
لپ تاپ msi ساخت کدام کشور است؟

لپ تاپ msi ساخت کدام کشور است؟

برند MSI نام شناخته‌ای در دنیای سخت افزار و لپ‌تاپ به حساب می‌آید. لپ‌تاپ‌های این شرکت همیشه کیفیت بالایی داشتند و به همین دلیل طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. از طرف دیگر MSI از جمله برندهایی به شمار می‌رود که به گیمرها هم توجه خاصی داشته و توانسته در این حوزه هم عملکرد فوق العاده‌ای داشته باشد. این کیفیت خوب و این خوش‌نام بودن باعث شده که این سوال به وجود بیاید که لپ تاپ msi ساخت کدام کشور است؟ باید به این موضوع اشاره کنیم که مرکز اصلی شرکت MSI در شهر تایپه کشور تایوان واقع شده؛ اما یک شرکت بین المللی بسیار معروف به حساب می‌آید. شرکت MSI به واسطه ساخت محصولاتی مانند لپ تاپ، کامپیوترهای شخصی، مادربورد، کارت‌های گرافیک و کامپیوترهای All in One، سرورها، کامپیوترهای صنعتی و سیستم‌های خودکار شناخته می‌شود.

 

برای خرید لپ تاپ های MSI از فروشگاه تکنولایف دیدن کنید: قیمت لپ تاپ ام اس ای

 

سایت رسمی شرکت msi در ایران

در جواب این سوال که لپ تاپ msi ساخت کدام کشور است باید بگوییم که لپ تاپ های این شرکت مانند اکثر محصولات دنیا در کشور چین تولید می‌شوند. شرکت MSI در طول چند سال گذشته چند شریک تجاری در چین پیدا کرده که با کمک آن‌ها لپ‌تاپ‌های خوش را تولید می‌کند. البته باید بگوییم که تمام کارخانه‌هایی که لپ‌تاپ‌های MSI را در چین تولید می‌کنند، توسط این شرکت تاسیس شده‌اند. دو کارخانه بزرگ وظیفه ساخت لپ تاپ های MSI در کشور چین را دارند که مساحت آن‌ها به ۲۹۰ هراز متر مربع می‌رسد.

تاریخچه شرکت msi

تاریخچه شرکت msi

تاریخچه شرکت msi

شرکت MSI یا Micro-Star International یک شرکت چند ملیتی است که مرکز آن در کشور تایوان و شهر تایپه واقع شده است. محصولات ای شرکت هم بیشتر شامل قطعات کامپیوتری و ساخت لپ تاپ و محصولات این چنینی می‌شود. شرکت ام اس ای در سال ۱۹۸۶ توسط پنج نفر به نام‌های Joseph Hsu، Jeans Huang، Frank Lin، Kenny Yu و Henry Lu تاسیس شد. موضوع جالب اینجاست که این افراد همگی برای شرکت سونی کار می‌کردند؛ اما سونی در سال ۱۹۸۵ بسیاری از کارمندان خودش را اخراج کرد و این اشخاص هم شرکت MSI را تاسیس کردند. چند سال پس از شکل گیری شرکت MSI این شرکت تصمیم گرفت که کسب و کار خودش را گسترش دهد و به همین دلیل در سال ۲۰۰۰ وارد بازار کشور چین شد. در سال ۲۰۰۱ اولین بخش تحقیق و توسعه MSI در کشور چین تاسیس شد. در این سال MSI محصولات خودش را با وارانتی بین المللی در کشورهای غربی از جمله آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی، کشورهای آسیایی، استرالیا و اروپا عرضه کند.

 

شاید نیاز داشته باشید:
هارد دیسک لپ تاپ کجاست

 

شرکت MSI در سال ۲۰۰۲ اولین پایگاه لجستیک خودش را در اروپا و در کشور هلند تاسیس کرد تا بتواند عملکرد بهتری در کشورهای اروپایی داشته باشد. این شرکت در سال ۲۰۰۸ میان ۲۰ شرکت برتر کشور تایوان قرار گرفت. در سال ۲۰۱۱ نام ام اس ای در میان ۱۰۰ برند مطرح کشور تایوان جا گرفته بود و سال ۲۰۱۳ این شرکت به عنوان بهترین برند تایوانی در ۱۵ سال متوالی تبدیل شد.

پیشرفت‌های MSI ادامه داشت. این شرکت از دیدگاه Laptop Magazine به عنوان چهارمین برند سرشناس لپ تاپ در سال ۲۰۱۵ شناخته شد؛ اما یکی از رکوردهای این شرکت این است که با توجه به تحقیقات انجام شده، MSI در سال ۲۰۱۶ به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده لپ‌تاپ گیمینگ در دنیا شناخته شد.

این شرکت برای اینکه بیشتر خودش را در میان گیمرها مطرح کند و همچنین نشان دهد که این حوزه برای آن‌ها بسیار با ارزش است، از سال ۲۰۱۷ به بعد به عنوان اسپانسر بسیاری از مطرح‌ترین تیم‌های بازی‌های ویدئویی دنیا ظاهر شد. حتی این شرکت در طول سال‌های گذشته به عنوان اسپانسر رسمی بسیاری از مسابقات eSport در دنیا فعالیت کرده و به همین دلیل در دنیای بازی‌های ویدئویی بسیار شناخته شده است.

لپ تاپ msi ساخت کدام کشور است

شرکت MSI در سال ۲۰۱۸ به عنوان بهترین سازنده لپ‌تاپ‌های گیمینگ در دنیا انتخاب شد. زبان طراحی لپ‌تاپ‌های MSI و کیفیت و سخت افزار به کار رفته در آن‌ها باعث شده که این لپ‌تاپ‌ها چنین جایگاهی را کسب کنند.

 

چگونه روی لپ تاپ خود رمز بگذاریم؟
رمز گذاری برای لپ تاپ

 

سایت رسمی شرکت msi در ایران

حالا که با تاریخچه این شرکت تایوانی آشنا شدید، بد نیست به یکسری موارد دیگر اشاره کنیم. محصولات MSI به راحتی در بازار ایران پیدا می‌شوند و خیلی هم علاقه مند دارند. همین استقبال باعث شده که کاربران نیاز به خدمات پس از فروش و پشتیبانی داشته باشند. پس خیلی‌ها به دنبال سایت رسمی شرکت msi در ایران یا سایت شرکت ماتریس msi هستند. شرکت ماتریس سال‌های زیادی است که به عنوان یکی از فروشنده‌های رسمی و پشتیبانی محصولات MSI در ایران شناخته می‌شود. به گفته شرکت ماتریس، ۵۰۰ فروشگاه و خدمات پس از فروش در ایران فعالیت می‌کنند که همگی به ارائه سرویس‌های مختلف برای محصولات MSI می‌پردازند. اگر از جمله خریداران محصولت شرکت MSI هستید و یکی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ این برند با ضمانت ماتریس را خریداری کردید، می‌توانید به matris.co.ir مراجعه کنید. این سایت، سایت شرکت ماتریس msi در ایران محسوب می‌شود و می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید.

باید به این موضوع اشاره کنیم که خود MSI در ایران سایت رسمی ندارد و به همین دلیل می‌توانیم بگوییم که سایت ماتریس را به عنوان سایت رسمی شرکت msi در ایران نام ببریم.

 

 

عمر لپ تاپ گیمینگ چقدر است؟ در مطلب زیر بخوانید:
عوامل موثر در عمر لپ تاپ گیمینگ

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. فاطما

    عالی بود متشکرم

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به فاطما

      ممنون از همراهی شما
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-msi-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa/
ads
ads