داغ ترین ها :
لیست لوازم برقی و آشپزخانه جهیزیه عروس

لیست لوازم برقی و آشپزخانه جهیزیه عروس

اگر خودتان تازه عروس هستید یا یکی از اعضای خانواده‌تان به‌زودی عروس می‌شود، لابد لیست لوازم برقی آشپزخانه جهیزیه عروس را تهیه کرده‌اید تا یکی یکی، اقلام لیست را بخرید. شاید هم سردرگم مانده‌‌اید و نمی‌دانید چه لوازمی در اولویت هستند، چه چیزهایی را باید بخرید یا از کجا شروع کنید.

لیست لوازم برقی آشپزخانه عروس، لیستی بلندبالاست. خوب است بدانید باید از کجا شروع کنید و اول از همه سراغ چه وسایلی بروید. ما نیز در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید راحت‌تر خرید کنید. همراه ما باشید.

 

انواع لوازم خانگی را می توانید از تکنولایف بخرید: لوازم خانگی

لوازم برقی آشپزخانه عروس: پلوپز ۲ نفره پارس خزر – RC-61 Tyan

پلوپز پارس خزر - جهیزیه عروس

یک پلوپز، از ملزومات زندگی خانواده‌های ایرانی‌ست. اگر عروسی که در حال تکمیل جهیزیه‌اش است، یک خانم شاغل باشد، خوب است که یک پلوپز تهیه کند. پلوپز زحمت پخت پلو پای اجاق‌گاز را کم می‌کند و می‌توانید در زمانی کوتاه، پلوی اعلای ایرانی با یک ته‌دیگ برشته را آماده کنید.

پلوپز ۲ نفره‌ی پارس‌خزر، برای یک زوج یا خانه‌های سه نفره هم کافی‌ست. پلوپز پارس خزر RC-61 Tyan مجهز به تفلون نچسب است که در انتها پلو و ته‌دیگ را زیبا و یک‌دست درمی‌آورد. وزن آن حدودا ۲ کیلوگرم است که وزن زیادی محسوب نمی‌شود و اگر فضایی برایش درنظر داشته باشید، زحمت و مزاحمتی برایتان نخواهد داشت. سیم نسوز، ترموستات ایمنی و مصرف انرژی تنها ۳۵۰ وات این دستگاه، آن را برای زوج‌هایی که فرزند نوپا دارند تبدیل به یک وسیله‌ی ایمنی می‌کند.

 

قیمت پلوپز دو نفره پارس خزر RC-61 Tyan

 

آب مرکبات گیری پارس خزر – Citrus

آبمیوه گیری پارس خزر

یک آبمیوه‌‌گیری برقی، در خانواده‌هایی که مدام آبمیوه می‌خورند ضروری‌ست. این مدل آبمیوه‌گیری پارس خزر، مناسب آب‌گیری مرکبات است؛ پس اگر مدام آب پرتقال، آب لیمو یا آب گریپ‌فروت مصرف می‌کنید، لازم است این وسیله را در لیست کامل لوازم برقی آشپزخانه عروس قرار بدهید.

این دستگاه، نه آن‌قدر بزرگ است که سرهم کردن و جا دادنش اذیتتان کند، نه کار با آن سخت است. در واقع، ظاهرش شبیه یک آبمیوه‌گیری دستی است ولی زحمت کمتری دارد. همچنین، قطعات آن را می‌توانید باز کنید و در ماشین ظرفشویی بشویید.

 

آب مرکبات گیری پارس خزر Citrus

 

 

 

لوازم برقی ضروری عروس: مخلوط کن میگل – Gbl-800

مخلوط کن میگل

روزها که درست کردن انواع شیک و اسموتی باب شده، داشتن یک مخلوط‌کن خوش‌قیمت و درست‌وحسابی، بهتان کمک می‌کند تا خوراکی‌های محبوبتان را در زمانی کوتاه آماده کنید. بنابراین، یکی از لوازم برقی ضروری آشپزخانه عروس، یک مخلوط‌ کن است. در مطلبی دیگر در مورد راهنمای خرید مخلوط کن صحبت کرده ایم.

این مدل مخلوط کن میگل، پارچی به ظرفیت ۱.۵ لیتر دارد و تیغه‌ی استیل ضدزنگ دارد که در دو جهت می‌چرخد و مواد غذایی داخلش را یکدست مخلوط می‌کند. اگر تیغه‌ی غذاساز یا مخلوط‌ کن زنگ بزند، منجر به فاسد شدن مواد غذایی نیز می‌شود و برای سلامتی مضر است.

موتور مخلوط‌ کن به صورت پالس، یا نبضی و لحظه به لحظه کار می‌کند تا شما کنترل بیشتری روی عملکرد آن داشته باشید و به موتور کمتر فشار بیاید. همچنین، دستگاه به دو سرعت کار می‌کند تا مواد غذایی با درجات سفتی مختلف را بتواند خرد کند.

 

مخلوط کن میگل Gbl-800

 

همزن کاسه دار ناسا الکتریک – NS-919

لیست لوازم برقی آشپزخانه جهیزیه عروس

از ملزومات آشپزخانه‌ی تازه‌عروسی که عاشق کیک و نان و شیرینی پختن است، یک همزن کاسه‌دار ۲ میله است. همزن کاسه دار ناسا الکتریک، برای درست کردن انواع نان، کیک، بستنی و شیرینی مناسب است و زحمت هم زدن با دست و خسته شدن را کم می‌کند. همچنین، می‌توانید سرعت دستگاه را در سه سطح تنظیم کنید تا با سرعت مدنظرتان کار کند. جنس کاسه، استیل ضدزنگ است و نیاز نیست نگران فرسوده شدن آن، و خراب شدن مواد داخل کاسه شوید. قطعات همزن نیز، به‌سادگی قابل جداسازی و شستشو هستند و موقع سرهم بندی یا جمع کردن آن اذیت نخواهید شد. در مطلب راهنمای خرید همزن برقی نکات مهم را توضیح داده ایم.

 

همزن کاسه دار ناسا الکتریک NS-919

 

خرد کن میگل – GCH 400

لیست لوازم برقی آشپزخانه جهیزیه عروس لیست کامل لوازم برقی آشپزخانه عروس

خرد کردن پیاز، سیب‌زمینی، گوجه و خیلی دیگر از مواد غذایی، زمان زیادی را می‌گیرند. اگر شاغل باشید یا فرزند کوچک داشته باشید، حتما می‌خواهید در زمانی کوتاه بتوانید غذای خود را آماده کنید. خرید خردکن، زمان زیادی را برایتان سیو می‌کند و دیگر زحمت خرد کردن را نیاز نیست بکشید. برای مثال، موقع درست کردن کتلت، نیمی از وقت ما صرف خرد کردن پیاز، سیب‌زمینی و هویج و مخلوط‌ کردن آن‌ها می شود. با داشتن یک مخلوط کن، تنها کافیست آن‌ها را پوست بگیرید تا در عرض یک الی دو دقیقه، آماده‌ی پخت شود.

خرد کن میگل، ۱ کیلوگرم وزن دارد و از تیغه‌ی ضدزنگ در آن استفاده شده. تیغه‌ها بسیار تیز هستند و سفت‌ترین مواد را هم با آن می‌توانید خرد کنید؛ بنابراین، نگرانی‌ای از بابت خرابی تیغه‌ها نخواهید داشت و نیاز نیست خودتان زحمت خرد کردن چیزی را بکشید.

 

خرد کن میگل GCH 400

 

وسایل برقی جهیزیه عروس: بخارپز ویداس – VIR-5114

بخارپز ویداس

اگر اهل غذاهای رژیمی باشید یا به دلیل محدودیت‌هایی چون بیماری، نتوانید غذاهای سرخ شده استفاده کنید، یک بخارپز کارتان را راه می‌اندازد. با خرید بخارپز، می‌توانید انواع گوشت و سبزیجات را بخارپز کند و با توان ۹۰۰ واتی، در زمانی کوتاه آماده کند.

مجهز بودن بخارپز به سه طبقه سینی، به شما اجازه‌ی طبخ مقدار زیادی غذا را می دهد. همچنین، ظرفی برای جمع‌آوری عصاره مواد غذایی در پایین بخارپز تعبیه شده؛ پس نگران کثیف شدن دستگاهتان نشوید.

 

بخارپز ویداس VIR-5114

 

لیست جهیزیه عروس ضروری: ساندویچ‌ساز پارس خزر – SM-850P

ساندویچ ساز برای جهیزیه آشپزخانه عروس

اگر اهل غذاهای لقمه‌ای و ساندویچی هستید اما به غذاهای بیرون اعتمادی ندارید، اگر فرزندتان غذاهای ساندویچی را بهتر می‌خورد، و در کل دلتان می‌خواهد در زمانی کوتاه بتوانید ساندویچ آماده کنید، لازم است که یک ساندویچ‌ساز هم داشته باشید. بنابراین، در لیست لوازم برقی آشپزخانه عروس، خرید ساندویچ‌ساز را هم گنجاندیم.

این ساندویچ یا اسنک‌ ساز، ۲ خانه دارد که به شما در مجموع ۴ ساندویچ مثلثی می‌دهد. وزن آن ۲.۵ کیلوگرم است و با ۸۵۰ وات برق کار می‌کند. تابه‌ی نچسب آن، از چسبیدن انواع پنیر و نان و مواد غذایی جلوگیری می‌کند. همچنین، صفحه‌ی گریل این دستگاه، به شما امکان گریل کردن را هم می‌دهد.

 

ساندویچ‌ساز پارس خزر SM-850P

 

آون توستر تولیپس – OT-3806BD

اون توستر تولیپس

اگر فر ندارید، یک آون توستر کارتان را راه می‌اندازد. با کمک آون توستر می‌توانید انواع گوشت و سبزیجات را گریل کنید و بپزید و برای آخر هفته‌هایتان پیتزا آماده کنید. از آن‌جا که کار با اون توستر راحت‌تر است و در زمانی کوتاه‌تر از فر داغ می‌شود، خیلی‌ها ترجیح می‌دهند که حتی اگر فر دارند هم با آون کار کنند.

بدنه‌ی این دستگاه، از استیل ضدزنگ ساخته شده و ۴ المنت در بالا و پایین دستگاه دارد که حرارت را به‌طور یکسان در کل آن پخش کند.

 

آون توستر تولیپس OT-3806BD

 

چای ساز ویداس – VIR-2079

لیست کامل لوازم برقی آشپزخانه جهیزیه عروس - چای ساز ویداس

چای محبوب‌ترین نوشیدنی بین ایرانیان است. پس اگر مصرف چای‌تان در طول روز بالاست، خرید چای‌ساز خوب و باکیفیت، بهتان کمک می‌کند که همیشه به چای تازه و داغ دسترسی داشته باشید.

جنس این چای ساز، از شیشه و استیل ضدزنگ است و می‌توانید آماده شدن آب جوش را ببینید. سپس، آب جوش و چای را داخل قوری بریزید و روی کتری قرار دهید تا کم‌کم دم بکشد. ظرفیت کتری چای ساز ۱.۷ لیتر و ظرفیت قوری آن ۱ لیتر است.

اگر نمی‌توانید هر سری که چای خواستید، صبر کنید تا آب روی اجاق جوش بیاید، یک چای ساز کارتان را راه می‌اندازد.

 

چای ساز ویداس VIR-2079

 

کتری برقی سایا – Steamo Plus

کتری برقی سایا برای جهیزیه عروس

اگر در لیست کامل لوازم برقی آشپزخانه جهیزیه عروس، نیازی به چای ساز احساس نکردید، یا زیاد اهل چای نبودید و آب‌جوش را برای دم‌نوش، قهوه یا هر چیز دیگری می‌خواستید، یک کتری برقی هم وسیله‌ای کار راه‌انداز است. کتری برقی steamo plus با بدنه استیل و گنجایش ۱.۸ لیتری، در طی حدودا ۴ دقیقه آب را جوش می‌آورد. با این‌که بدنه‌ی استیل کتری آب را گرم نگه می‌دارد، اما روی بدنه‌ی آن دکمه‌ی قرمزی تعبیه شده تا با روشن کردن آن، دستگاه تا هر وقت بخواهید آب را گرم نگه می‌دارد.

 

کتری برقی سایا Steamo Plus

 

لوازم برقی آشپزخانه عروس: قهوه ساز سایا – Saya Moka Pot

قهوه ساز سایا

وسیله‌ی دیگر در لیست لوازم برقی آشپزخانه جهیزیه عروسی جای میگیرد، قهوه ساز است. قهوه ساز در انواع مختلف از موکوپات تا اسپرسو ساز موجود است که با توجه به سلیقه خود می توانید خرید قهوه ساز را انجام دهید.

قهوه ساز موکا اکسپرس، حدودا ۱.۵ کیلو وزن دارد. پس بهتر است در آشپزخانه‌تان جایی ثابت را برایش در نظر داشته باشید. قوری این قهوه‌ساز، برای قهوه‌ی ۳ الی ۴ نفر  گنجایش دارد و شما می‌توانید قهوه را تا مدتی در آن نگه دارید.

اگر نوشیدن قهوه یکی از عادات روزانه شماست و خستگی‌تان فقط با یک فنجان قهوه‌ی درست‌وحسابی رفع می‌شود، این دستگاه نیاز شما را تامین می‌کند.

 

قهوه ساز سایا Saya Moka Pot

 

 

پیشنهاد مطالعه:
راهنمای خرید قهوه ساز

 

چرخ گوشت پاناسونیک – MK-2500

چرخ گوشت برای جهیزیه عروس

یک چرخ گوشت، از اولویت‌های لوازم برقی آشپزخانه عروس است. اگر وسواس دارید و دلتان نمی‌خواهد گوشت چرخ کرده خریداری کنید، پس خودتان در خانه باید آن را چرخ کنید.

چرخ گوشت پاناسونیک MK-2500 با توان ۲۰۰۰ الی ۲۵۰۰ وات مصرفی، جزو بهترین برندهای چرخ گوشت است که در عرض یک ساعت قادر به چرخ کردن یبش از ۶۰ کیلو گوشت است؛ و علاوه بر آن، قابلیت سوسیس سازی هم دارد. از آن‌جا که تیغه‌ها در اثر تماس مداوم با گوشت کند می‌شوند، جنس تیغه مهم است و موقع خرید باید به آن توجه داشته باشید. تیغه‌های این چرخ گوشت از جنس فولاد ضدزنگ است و از فساد مواد غذایی هم جلوگیری می‌کند.

علاوه برآن، باز کردن و جداسازی این دستگاه، سخت نخواهد بود و به‌راحتی می‌توانید آن را باز و بسته، و شستشو کنید.

 

چرخ گوشت پاناسونیک MK-2500

 

جارو شارژی سایا – Turbo

جارو شارژی سایا برای آشپزخانه عروس

جاروی شارژی در لیست لوازم برقی جهیزیه آشپزخانه عروس، شاید اولویت نباشد، اما یکی از وسایلی‌ست که افراد وسواسی به آن احتیاج دارند تا خرده‌ریزهای روی کابینت، دور گاز یا روی زمین را جمع کنند.

همیشه حین آشپزی، مقداری خرده‌ریز روی کابینت و اطراف آشپزخانه می‌ریزد و اگر روی تمیزی اشپزخانه وسواس باشید، باید هر سری جاروبرقی را بیرون بیاورید و آن‌جا را تمیز کنید. یک جاروی شارژی کوچک و دستی، کار شما را راحت می‌کند. می‌توانید آن را در آشپزخانه نگه دارید و در لحظه آن را بیرون آورده، و آشپزخانه را تمیز کنید. وزن این جارو، یک کیلوگرم است و قادر است آشغال‌های تر و خشک را جمع کند. همچنین به علت کوچک بودنش، قادر است گوشه و کنارها را به‌راحتی تمیز کند.

 

جارو شارژی سایا Turbo

 

جمع‌بندی

مسلما تازه عروسان یا هر کسی که دارد آشپزخانه‌اش را تجهیز می‌کند، نیازی ندارند که همه‌ی وسایل را یکجا تهیه کنند. چرا که خرید این همه وسیله، بودجه‌ی قابل توجهی می‌خواهد و لازم است ذره ذره خریداری شوند. در این لیست، مهمترین وسایلی که باید در آشپزخانه‌ و خانه باشد قرار دارد تا به شما کمک کند خریدها را با توجه به نیازتان، اولویت‌بندی و خریداری کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c-%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%87-%d8%b9%d8%b1%d9%88%d8%b3/
ads
ads